The Ultimate Dance Battle
zondag 4 maart 2012 om 17:29
zondag 15 april 2012 om 21:28
quote:c_estelle schreef op 15 april 2012 @ 21:27:
[...]
Heb je zo'n last van Stuwing Pip? Nee dat is al geweest En toen ik laatst ging kolven weer. Meteen verhoging, de hele rambam. Maar goed, nu doen ze weer redelijk normaal. Buiten het feit van de sproeitieten. Nogal heftige toeschietreflex geloof ik
[...]
Heb je zo'n last van Stuwing Pip? Nee dat is al geweest En toen ik laatst ging kolven weer. Meteen verhoging, de hele rambam. Maar goed, nu doen ze weer redelijk normaal. Buiten het feit van de sproeitieten. Nogal heftige toeschietreflex geloof ik
zondag 15 april 2012 om 21:28
quote:Summerdance schreef op 15 april 2012 @ 21:27:
Nummer 26 zit inderdaad in haar niks zeg...
Hoe ordinair...dat heeft zo'n meisje toch niet nodig? Dan kan beter in zijn niks zitten. Dat hebben wij nodig.
Nummer 26 zit inderdaad in haar niks zeg...
Hoe ordinair...dat heeft zo'n meisje toch niet nodig? Dan kan beter in zijn niks zitten. Dat hebben wij nodig.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
zondag 15 april 2012 om 21:33
quote:Pippin schreef op 15 april 2012 @ 21:31:
ik denk dat Min Hee zich verkleed had als Minny Mouse en toen zijn de oren afgezakt naar haar tieten. En de rest van de outfit was ineens -poef- weg en kon ze niet meer vinden.
ik denk dat Min Hee zich verkleed had als Minny Mouse en toen zijn de oren afgezakt naar haar tieten. En de rest van de outfit was ineens -poef- weg en kon ze niet meer vinden.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
zondag 15 april 2012 om 21:33
zondag 15 april 2012 om 21:34
En het rokje van Min Hee is inderdaad aan de tamelijk korte kant... en haar topje is ook niet mijn ding en haar make up... 't arme mens kan wel wat make-up advies gebruiken.
There is freedom waiting for you, on the breezes of the sky, and you ask: "What if I fall?" Oh but my darling, what if you fly? - Erin Hanson