Eten in de auto
maandag 16 april 2012 om 12:40
Ik vind gehaktbal op stokbrood lekker. Ook koud bedoel ik.
Je kan wat wraps maken. Is een heel leuk topic over koude wraps, ik dacht dat daar wel een paar honderd reacties waren.
Lust hij gazpago soep? (shit schrijf het verkeerd) Ik google zo wel hoe je het goed schrijft.
Je kan wat wraps maken. Is een heel leuk topic over koude wraps, ik dacht dat daar wel een paar honderd reacties waren.
Lust hij gazpago soep? (shit schrijf het verkeerd) Ik google zo wel hoe je het goed schrijft.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
maandag 16 april 2012 om 12:41
Heeft hij ook niet even pauze, maar moét hij zijn eten opeten naast een leerling?
Anders zou hij iets mee kunnen nemen in een bakje en in een koelbox, en dat dan opwarmen bij een benzinestation; daar staat vaak wel een magnetron die je kunt gebruiken.
Anders zou hij iets mee kunnen nemen in een bakje en in een koelbox, en dat dan opwarmen bij een benzinestation; daar staat vaak wel een magnetron die je kunt gebruiken.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
maandag 16 april 2012 om 12:43
quote:thee schreef op 16 april 2012 @ 12:41:
De lessen anders inplannen? Buiten het eten van een boterham/koek/reep of zo lijkt het me redelijk ongepast om naast een klant!!! (ook al is dat een leerling) iets uitgebreiders te eten.
Lijkt mij ook niets. Als ik een (dure) dienst af neem, verwacht ik ook aandacht voor mij en niet dat iemand gaat eten of een telefoongesprek gaat voeren. Dat doet hij dan maar in zijn eigen tijd.
Bovendien kan ik me voorstellen dat etensgeuren in een lesauto niet echt je van het zijn.
De lessen anders inplannen? Buiten het eten van een boterham/koek/reep of zo lijkt het me redelijk ongepast om naast een klant!!! (ook al is dat een leerling) iets uitgebreiders te eten.
Lijkt mij ook niets. Als ik een (dure) dienst af neem, verwacht ik ook aandacht voor mij en niet dat iemand gaat eten of een telefoongesprek gaat voeren. Dat doet hij dan maar in zijn eigen tijd.
Bovendien kan ik me voorstellen dat etensgeuren in een lesauto niet echt je van het zijn.
maandag 16 april 2012 om 12:45
Yeah! Wat een ideeen! Ik ga gelijk boodschappen doen Ja, normaal gesproken eet hij thuis maar omdat we in mei 3 weken op vakantie gaan willen alle leerlingen daarvóór nog slagen natuurlijk, en veel lessen... Hij heeft het dus ff super super druk.
Tnx voor alle tips en meer tips zijn altijd welkom!
Liefs, Juliette
Tnx voor alle tips en meer tips zijn altijd welkom!
Liefs, Juliette
maandag 16 april 2012 om 12:45
maandag 16 april 2012 om 12:46
maandag 16 april 2012 om 12:47
quote:miepiej schreef op 16 april 2012 @ 12:45:
Ja, normaal gesproken eet hij thuis maar omdat we in mei 3 weken op vakantie gaan willen alle leerlingen daarvóór nog slagen natuurlijk, en veel lessen... Hij heeft het dus ff super super druk.
Het is voor zijn eigen gestel en concentratie toch ook beter als hij even de benen strekt, en een half uurtje pauze neemt om een stukje te lopen en wat te eten buiten de auto?
Ja, normaal gesproken eet hij thuis maar omdat we in mei 3 weken op vakantie gaan willen alle leerlingen daarvóór nog slagen natuurlijk, en veel lessen... Hij heeft het dus ff super super druk.
Het is voor zijn eigen gestel en concentratie toch ook beter als hij even de benen strekt, en een half uurtje pauze neemt om een stukje te lopen en wat te eten buiten de auto?
maandag 16 april 2012 om 12:48
Burrito lijkt me zo ongeveer het allerergste, dat is aan tafel al niet eens fatsoenlijk te eten. Maar ik vind eigenlijk ook dat je het niet kunt maken om naast een leerling een hele maaltijd te eten. Je reageert bovendien toch minder snel en het is wel rijLES. Als je zelf achter het stuur zit ook geen hele maaltijd eten en zo lang het leerlingen zijn is je vriend feitelijk de chauffeur.
Mijn leidinggevende heeft er trouwens ook een handje van om tijdens overleg zijn lunch te eten, en dan met volle mond maar doorpraten. Vreselijk!
Mijn leidinggevende heeft er trouwens ook een handje van om tijdens overleg zijn lunch te eten, en dan met volle mond maar doorpraten. Vreselijk!
maandag 16 april 2012 om 12:54