Eten in de auto

16-04-2012 12:35 79 berichten
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor de tips.
anoniem_150279 wijzigde dit bericht op 17-04-2012 10:40
Reden: Genoeg tips gehad.
% gewijzigd
ja ik denk dan toch aan een pasta salade oid. maar geen salade dus?

soep in een thermoskan?
Pastasalade met tonijn...
Snoeptomaten. Quiche. Pastasalade. En natuurlijk broodjes met goed beleg.
Eh, gewoon een pauze inplannen zodat hij thuis warm kan eten? Eten wat hij in het weekend al voorbereid heeft?
Vergeet niet, een “Ja, maar..” is eigenlijk een “nee, want...”
Misschien een keer een burrito/wrap/oid.. Dat kan vrij makkelijk vanuit een aluminiumfolietje gegeten worden?
Yoghurt/kwark met muesli?
Ik vind gehaktbal op stokbrood lekker. Ook koud bedoel ik.

Je kan wat wraps maken. Is een heel leuk topic over koude wraps, ik dacht dat daar wel een paar honderd reacties waren.

Lust hij gazpago soep? (shit schrijf het verkeerd) Ik google zo wel hoe je het goed schrijft.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Heeft hij ook niet even pauze, maar moét hij zijn eten opeten naast een leerling?

Anders zou hij iets mee kunnen nemen in een bakje en in een koelbox, en dat dan opwarmen bij een benzinestation; daar staat vaak wel een magnetron die je kunt gebruiken.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
De lessen anders inplannen? Buiten het eten van een boterham/koek/reep of zo lijkt het me redelijk ongepast om naast een klant!!! (ook al is dat een leerling) iets uitgebreiders te eten.
Ook als rij instructeur kun je toch wel even pauze nemen rond een uur of 6? Negen uur achter elkaar werken lijkt me ook niet gezond.
Dat ook, Thee. Bovendien moet je als instructeur erg goed opletten, als je eet is de aandacht al minder.

Kortom: toch anders plannen.
quote:thee schreef op 16 april 2012 @ 12:41:

De lessen anders inplannen? Buiten het eten van een boterham/koek/reep of zo lijkt het me redelijk ongepast om naast een klant!!! (ook al is dat een leerling) iets uitgebreiders te eten.

Lijkt mij ook niets. Als ik een (dure) dienst af neem, verwacht ik ook aandacht voor mij en niet dat iemand gaat eten of een telefoongesprek gaat voeren. Dat doet hij dan maar in zijn eigen tijd.

Bovendien kan ik me voorstellen dat etensgeuren in een lesauto niet echt je van het zijn.
.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Wraps inderdaad. Of gevulde, koude Turkse pizza? Koude rijst-salade of couscous.
Yeah! Wat een ideeen! Ik ga gelijk boodschappen doen Ja, normaal gesproken eet hij thuis maar omdat we in mei 3 weken op vakantie gaan willen alle leerlingen daarvóór nog slagen natuurlijk, en veel lessen... Hij heeft het dus ff super super druk.

Tnx voor alle tips en meer tips zijn altijd welkom!

Liefs, Juliette
Dus hij zit even lekker te eten en de leerling rijdt een bejaarde aan?! Typisch....
Oh, ik heb dat wel eens gehad, een instructeur die gewoon vis zat te eten naast mij! Best asociaal vond ik dat, de man is later ook ontslagen trouwens.

Snap ook niet zo goed dat hij perse moet eten in de auto. Okee, een tussendoortje snap ik wel, maar avondeten? Dat leidt toch veel te veel af?
Het lijkt me niet echt fijn als je rij-instructeur naast je zijn avondeten zit te verorberen. Zou dat echt raar vinden. Ik vraag me ook af zijn gedrag goed gekeurd zou worden door de inspectie: negen uur achter elkaar rijden zonder pauze, maar met verantwoordelijkheid voor zijn leerlingen.
Hartige pannekoek? En overigens eens met degenen die pleiten voor andere werk-indeling
quote:miepiej schreef op 16 april 2012 @ 12:45:

Ja, normaal gesproken eet hij thuis maar omdat we in mei 3 weken op vakantie gaan willen alle leerlingen daarvóór nog slagen natuurlijk, en veel lessen... Hij heeft het dus ff super super druk.

Het is voor zijn eigen gestel en concentratie toch ook beter als hij even de benen strekt, en een half uurtje pauze neemt om een stukje te lopen en wat te eten buiten de auto?
Burrito lijkt me zo ongeveer het allerergste, dat is aan tafel al niet eens fatsoenlijk te eten. Maar ik vind eigenlijk ook dat je het niet kunt maken om naast een leerling een hele maaltijd te eten. Je reageert bovendien toch minder snel en het is wel rijLES. Als je zelf achter het stuur zit ook geen hele maaltijd eten en zo lang het leerlingen zijn is je vriend feitelijk de chauffeur.

Mijn leidinggevende heeft er trouwens ook een handje van om tijdens overleg zijn lunch te eten, en dan met volle mond maar doorpraten. Vreselijk!
Je kunt toch gewoon een warme maaltijd maken afhankelijk van hoe die negen uur over de dag verdeeld zijn zodat hij 's avonds rond een uur of acht kan eten?
verba volant, scripta manent.
Echt asociaal. Je betaalt echt goudgeld voor een rijles, dan eis ik volledige aandacht. Ik heb er destijds ook zo een gehad die voor alles aandacht had behalve de lessen. Heb heel snel een ander ingehuurd. Ingehuurd ja, want het is geen gunst dat je een lesje 'mag' nemen.
niet de lekkerste optie: maar in van die dieet drankjes bij de supermarkt zitten veel gezonde voedingsstoffen. of pakjes nutridrink bij de apotheek. geeft veel energie maar tis wel smerig.

of flink aan de redbull

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven