Geld & Recht alle pijlers

Vrekkentopic - Deel V

23-02-2012 10:09 3026 berichten

En het vrekken gaat door!

Voor meer tips over besparen:

Deel I

Deel II

Deel III

Deel IV

Vrekwaardig eten

Alle reacties Link kopieren
IBI, je hebt mail terug.

De mini's zijn weg, 2 spaarbiljetten van de AH heb ik nog wel in de aanbieding. (Zijn nu ook weg, voor Italiemeisje )

En soon-to-be radijsjes, voor de liefhebber.
Met je gezicht naar de zon, valt de schaduw altijd achter je
essie je hebt mail
Zit nu op de bank met de gratis zak snoep van de kruidvat naast me. Heel leuk die actie maar ben wel blij dat ik er niet voor betaald heb. Er zitten er veel tussen die gewoon keihard zijn terwijl dat niet hoort ( colaflesjes en kikkertjes)
quote:Essie78 schreef op 16 april 2012 @ 20:00:

En soon-to-be radijsjes, voor de liefhebber.

*sluipt even binnen voor een reactie*

kan je ze niet over de sla mikken, net als tuinkers?

*sluipt weer naar buiten, bedankt voor alle tips/acties die jullie geven!*
quote:zeeuws_mutsje schreef op 16 april 2012 @ 21:19:

[...]

*sluipt even binnen voor een reactie*

kan je ze niet over de sla mikken, net als tuinkers?

*sluipt weer naar buiten, bedankt voor alle tips/acties die jullie geven!*Dat kan zeker en ben ik ook absoluut van plan. Maar ze moeten nog groot worden. Bij het zaaien ben ik wat te scheutig geweest, waardoor de radijsjes veel te dicht op elkaar stonden. Nu heb ik ze dus uitgedund en 1 balkonbak + 3 potten vol met toekomstig lekkers. En dan dus nog altijd 2 handenvol met nog meer scheuten waar ik niets meer mee kan...
Met je gezicht naar de zon, valt de schaduw altijd achter je
Essie, ik wil best wat radijsjes to be adopteren ik mail je van de week wel even!
quote:jonie2004 schreef op 16 april 2012 @ 15:19:

[...]

*breekt even in* Hier al gezien bij de Jumbo en opgestuurt.

Net ook even Page ingevuld, dus die gaan we binnenkort ook halen. Bedankt voor de tip!Oké. Is dat dan gewoon die spraybus? En zit die bon op de bus of er los bij? Ik ben wel benieuwd,omdat het personeel van de Jumbo hier er ook helemaal niks van wist.
Ja het is een spray, en staat in een apart kartonnen display met daarop "probeer nu gratis", daar hangen van die formuliertjes aan die je in moet vullen en mee op moet sturen met de bon. (zoals de oral-b actie van het kruidvat laatst).
BIj de kruitvat alle nivea sun 1+1 gratis. Vanochtend meteen even gehaald voor de kids en een voor bij oma. 17.95 ipv het dubbele is toch lekker afrekenen
Ik twijfel nog welke ik ga halen, man wil het liefst factor 50 en ik 15-20.
Bij de Kruidvat is ook de L'Oréal zonnebescherming nu voor de halve prijs, maar die staat in mijn filiaal wat meer verstopt. Van EUR 15,50 voor de halve prijs, dus EUR 7,75.150 ml van factor 50.

Toevallig stond deze fles ook nog bij de Zeeman, de laatste, voor EUR 3,99. Voor zonnebrandspul dus altijd éérst naar Zeeman.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Zo ik was ongeveer 35 euro kwijt bij de kv maar ik heb dan wel de douchegel van 4,99 met de gta ( er ging ook nog korting af?) een deo van dove voor mij (van 2,19) + dus de 500 gram gratis schepsnoep, nivea sun 50 en de nivea sun 20 (die dus gratis) tandpasta 3 pak voor 5 euri (aquafresh, ons merk) aardbeien plantjes en ariel tabs voor de gta ( die is apart afgerekend) er komt dus nog 10 euro terug via gta.
Ik ben trouwens erg gaan vervellen door action zonnebrand, wil eigenlijk alleen nog maar kruidvat huismerk of nivea.
ik moest scheermesjes hebben voor mijn intuition.

ben blij dat ik eerst even naar de zeeman ging om te snuffelen.

hier waren de mesjes 5.99. bij de kruidvat precies dezelfde 10.45!

dat is bijna de helft.

heb meteen twee pakjes mee genomen, kan ik weer even verder.
sorry dubbel...
quote:himalaya schreef op 15 april 2012 @ 21:22:

[...]

Mocht je een smartphone hebben: even snel een foto maken van het recept Dat vind ik echt niet normaal....Eerlijk gezegd asociaal...
quote:italie_meisje schreef op 17 april 2012 @ 15:29:

ik moest scheermesjes hebben voor mijn intuition.

ben blij dat ik eerst even naar de zeeman ging om te snuffelen.

hier waren de mesjes 5.99. bij de kruidvat precies dezelfde 10.45!

dat is bijna de helft.

heb meteen twee pakjes mee genomen, kan ik weer even verder.Ik koop die mesjes (+houder) al best lang bij zeeman, scheelt een heel vermogen en ze werken vrij goed naar mijn zin.
quote:noa_lynn schreef op 17 april 2012 @ 15:58:

[...]

Ik koop die mesjes (+houder) al best lang bij zeeman, scheelt een heel vermogen en ze werken vrij goed naar mijn zin.

Sinds ik mijn benen epileer heb ik zoooooooooooooveel minder scheermesjes nodig, dat vind ik echt een superuitkomst!

Nu denk ik nog na over zo'n mooncup, om op tampons ook aanzienlijk te besparen.. maar dat vind ik toch nog eng.
Zo de envelopjes voor de tabs en douchel liggen klaar.
Zo vandaag og een mazzeltje bij een kleine AH hier in de buurt, er stonden zakken Perla mocca koffiepads in de aanbieding, 56 stuks voor 1,99, heb er maar gelijk 4 meegenomen, kan ik even vooruit.
Dat is nog eens een leuk mazzeltje, ¤1.99 voor (een grote zak) koffiepads is niet duur.
Dat is idd mazzel!

@ Nella ik heb jou een mail terug gestuurd.
Volgens mij heb ik de gta van Bertolli binnen, nog geen afschrift gezien, maar de Rabofoon vertelde me een vreemd, laag bedrag.

De uitvaart is vandaag rustig verlopen. Voornamelijk collega's en kennissen, en wat familie van mijn stiefvader. Handjes geven heb ik braaf gedaan.

Ik heb me verder op mijn tante en nicht gericht. Dan merk je wel dat je een kleine familie hebt, maar snel eens een afspraak maken met mijn nicht en mijn tante.

Ik ben nu ook fan van de Hema.

De rode huiswijn kost er (net als de witte en de rose) 2,50. De rode is zowel omfietswijn als sterwijn en ik zit nu achter een glaasje en hij is inderdaad echt lekker. De rose heeft een van de twee stempels en de halfzoete witte wijn ook. Nu moet ik alleen nog een lekkere droge witte vinden (ik hou niet van half zoet) maar deze week zijn alle AH wereldwijnen 3,- per (liter)fles. En ik vind de Zuid-Afrikaanse witte altijd prima.

Bij de Hema ook haarschuim gekocht. Wel even prijzen vergeleken. De beste aanbieding nu voor Andrelon (die ik normaal heb) was 2 voor 5,- bij de Etos. Bij de Hema kost het schuim standaard 2,25 dus die nu maar daar meegenomen.

Tandpasta voor 0,50 en wasmiddel voor 2,- en een grote bak druiven voor 1,50.

Het enige is dat de Hema een groot 'vrekkenvalkuil-gehalte' heeft. Zoveel leuke dingetjes die je dan wil meenemen. Maar vandaag was ik er tegen bestand.
En ik moet een stapel rekeningen betalen waar ik scheel van kijk. Kinderopvang, reisje Parijs met Snoezekind en examengeld voor twee Franse staatsexamens.

Ach, het zijn de dingen die het leven leuk maken, zodra er voor betaald is, niet waar ?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven