Geld & Recht alle pijlers

Vrekkentopic - Deel V

23-02-2012 10:09 3026 berichten

En het vrekken gaat door!

Voor meer tips over besparen:

Deel I

Deel II

Deel III

Deel IV

Vrekwaardig eten

Alle reacties Link kopieren
Ik gebruik trouwens goedkope scheermesjes voor de benen en oksles, maar de bikinilijn prefereert toch dure. Maar ja, die slaan we gewoon in als de prijs redelijk (die dingen kosten geen drol qua productie) is.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Je kunt een gratis exemplaar van Buitenleven, Toer actief of Op Pad bestellen.

ANWB geeft 3 tijdschriften uit op het gebied van wandelen, fietsen, actieve vakanties en natuur. Bestel gratis een proefnummer Buitenleven t.w.v. ¤ 5,25, Op Pad t.w.v. ¤ 5,60 of Toeractief t.w.v. ¤ 5,65. Klik eerst het formulier van de nieuwsbrief aanmelding weg door rechts boven op het oranje kruisje te klikken. Hieronder vind je de gratis proefnummers.

http://www.try-now.nl/anwb/
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
20% korting bij vd.nl hoe weet ik niet.
Ik ben ook weer ff bij C1000 geweest, die euroweken zijn toch wel voordelig, en mijn voorraad is nu weer goed aangevuld, de komende tijd maar weer even rustig aandoen en de voorraadkast leegeten.
quote:Armaris schreef op 17 april 2012 @ 23:56:

Bij ons is de Dove douchegel en Pantene shampoo als GTA bij kruidvat! Misschien ook bij jullie?Is "bij ons" in belgië? zie het niet terug op de site van kruidvat en de site van dove is in onderhoud. Kan wel een nieuwe voorraad douchegel gebruiken (wel voor vriend gekocht vorige week met GTA en 2+1 gratis)
lees net op andere site dat mensen al bericht hebben dat ze yunomi pakket van vorig kwartaal kunnen ophalen. Ik heb zelf nog geen bericht gehad, maar ga dus wel de mail goed in de gaten houden. (sta in nieuwe kwartaal al op 340 nomi's, dus gaat de goede kant uit)
44 minuten geleden mail van Yunomi ontvangen dat kwartaalpakket er is.
Ik hoop vooral dat als ik een mail krijg het pakket er ook daadwerkelijk is......
Ik gebruik Venus scheermesjes, járen geleden eens een navulling gekocht bij de Makro en daar doe ik nu nog mee.

Vandaag bij de Jumbo de Ambi pur gekocht, was bij ons voor 3,79 ¤

En de Page Groen 8 rollen voor de GTA was 2,80 ¤
quote:Flashy schreef op 18 april 2012 @ 12:54:

Ik hoop vooral dat als ik een mail krijg het pakket er ook daadwerkelijk is......O ja, dat had jij...
quote:Fame schreef op 18 april 2012 @ 13:05:

[...]

O ja, dat had jij...Yep, ik was de ongelukkige
Deze GTA heb ik nooit in de winkel gezien, en jullie?

Wil je één van de nieuwe vla smaken van Friesche Vlag gratis proberen? Probeer via Qnippos één van de nieuwe vla’s van Friesche Vlag gratis als je meedoet met deze geld terug actie. De geld terug actie geldt alleen bij aankoop van een speciale actieverpakking met actiesticker.

Meedoen met deze actie kan tot 22 april 2012. Vergeet niet om de kassabon te bewaren.
De huidolie van kneipp ging hard bij de action, 3,19 voor een leuk moederdag kado! Niet duur!
quote:sunfl0wers schreef op 18 april 2012 @ 13:23:

Wil je één van de nieuwe vla smaken van Friesche Vlag gratis proberen? Probeer via Qnippos één van de nieuwe vla’s van Friesche Vlag gratis als je meedoet met deze geld terug actie. De geld terug actie geldt alleen bij aankoop van een speciale actieverpakking met actiesticker.

Meedoen met deze actie kan tot 22 april 2012. Vergeet niet om de kassabon te bewaren.Nee, daar loop ik al maanden op.
quote:chrissiy schreef op 16 april 2012 @ 14:52:

Mail van Douglas:

Deze week bij Douglas de Spring for your Skin Recycle Actie! In ruil voor een lege huidverzorgingsverpakking krijgt u een GRATIS XS reiniging van het merk XL.xs!Iemand enig idee of zonnebrand ook onder huidverzorging valt?
Mijn te-laat-aangevraagde-zorgtoeslag-omdat-ik-dacht-dat-ik-er-geen-recht-op-had-en-ik-vervolgens-mijn-digid-inlogcode-kwijt-was is toch nog goedgekeurd!

Ik heb hem (duh..) over 2011 aangevraagd. Krijg ik hem nou automatisch in 2012 ook weer? Mijn inkomen verschilt nog wel eens, dus eigenlijk wil ik de toeslag pas weer (op tijd ) in 2013 aanvragen zodat ik in 1x mijn juiste bedrag krijg, in plaats van weer een eindrekening te krijgen. Bovendien wil ik liever het jaarbedrag dan iedere keer een in-de-pot-verdwijnend maandbedragje.
Al genoemd hier?

Als je je inschrijft op de nieuwsbrief van C&A krijg je een kortingscoupon van 15% op je volgende aankoop.
Via de fb actie van wehkamp een samsung galaxy tab besteld voor 181,95 inclusief verzendkosten. 50% korting dus.

Kan manlief eindelijk spelletjes op de tab spelen ipv mijn smartphone te jatten savonds op de bank. ( oke niet vrekwaardig maar wel een superdeal)

Meedoen met deze actie kan tot 22 april 2012. Vergeet niet om de kassabon te bewaren.Bij de hoogvliet hadden/hebben ze hm wel, bij de kassa zag ik hm best regelmatig langskomen ook vandaag nog.
@ Noa Lynn die hebben we hier niet.
Ik heb gisteren wast dingen bij Wehkamp besteld. Hun 20% kortingsactie is nog tot en met vandaag.

Verder ingeschreven voor de Lensway actie, ik moet alleen nog wel een nieuw brilrecept halen. Daarvoor ga ik liever naar Pearle. Is sowieso alweer bijna twee jaar geleden dus het mag wel weer, maar misschien maak ik van deze bril wel een zonnebril.
Lijkt mij dat het niet supermarkt gebonden is die actie, wel jammer dat hoogvliet niet in de buurt zit in dit geval.
De actie van Lensway zag er leuk uit, alleen jammer dat ik vanaf 12 uur moet werken en dus niet kan meedoen aan de actie :(.

Vandaag weer even verder mijn kasboek digitaal maken, scheelt een berg rekenwerk.

Morgen naar de kapper, heb mijn spaarkaart daar al van klaar liggen.

Vind die kosten vaak zo jammer omdat je vaak na een aantal weken weer zou moeten gaan.

Niet dat deze kapper duur is, juist niet als je naar kapperstarieven kijkt.

Meedoen met deze actie kan tot 22 april 2012. Vergeet niet om de kassabon te bewaren.Jawel, zit een actiesticker op en ik heb ze zowel bij de Jumbo als de AH gezien (en gekocht met vriendlief).
Vrekkentip - Nu zijn er de euroweken weer maar heb foldertje eens goed doorgekeken en zie niks wat ik normaal gebruik dus

niet nodig ,eerder dacht ik altijd o das goedkoop en hup weer heel wat boodschappen die ongeopent in kast blijven en die ik na 2 jaar ofzo weer weggooi!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven