Leesclub Haarlem

17-04-2012 22:17 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden!

Ik ben sinds kort verhuisd naar Haarlem en ik zou graag wat nieuwe mensen leren kennen. Ik hou van lezen maar ik lees echt te weinig, en daarom leek het me wel leuk om me aan te sluiten bij een leesclubje of er zelf eentje op te richten. Het lijkt me gezellig om eens in de 4-6 weken met een klein clubje (4 of 5 meiden?) bij elkaar te komen en gezellig te borrelen met een hapje en een drankje erbij. En dan hoeft het natuurlijk niet altijd alleen maar over boeken te gaan hoor!

Ik ben zelf 23 jaar, naast lezen houd ik ook heel erg van lekker (uit) eten, sporten en reizen. Wie is enthousiast?
Hey mij lijkt het wel leuk om mee te doen
Kun je misschien iets meer over jezelf vertellen? Ben je ook nieuw in Haarlem? Leeftijd, welk genre boeken vind je leuk om te lezen?
Ik ben 22 jaar en ik woon in de Haarlemmermeer. Ik ben dol op boeken, lees alles wat los en vast zit zo'n beetje favoriet zijn toch wel de thrillers. Voor de rest ben ik dol op gezelligheid, en leuke dingen doen met mensen
Daar was laatst een topic over, ik kan hem hier niet plakken maar kijk even in de zoekfunctie. Volgens mij heette het ook zoiets als "leesclub Haarlem"

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven