The Never Ending Question deel 85

20-03-2012 20:04 3015 berichten
Alle reacties Link kopieren
Daar gaan we weer!

Draag jij pantoffels oid in huis?
Curry met kip

En jij?
I am surrounded by morons
Tagliatelle, zalm + pestoroomsaus, sperzieboontjes. Vriend staat as we speak in de keuken.

Welke kleding had/heb je vandaag aan?
spijkerbroek en zwarte blouse met kleine roze bloemetjes

wat is je favoriete dag vd week en waarom?
Vrijdag, dan zijn mijn cliënten meestal ontspannen, kwaliteittijd, einde van de weekend en dus weekend voor de deur. Fijn!

Als jij iets moet hebben in een winkel, en het gangpad staat propvol mensen, ga jij dan gewoon pakken wat je nodig hebt, of loop je nog even een rondje in de hoop het wat rustiger wordt?
Ik pak wat ik wil en ga er zo snel mogelijk vandoor of als ik het niet direct nodig heb ga ik een andere dag alsnog.

Heb jij een bepaalde kledingstijl?
Beetje hip casual

Heb je een orchidee in huis?
Ja, een paarse. Al 2 en een half jaar, de enige plant die ik goed kan verzorgen. Af en toe zie ik m staan en dan denk ik... is al een tijdje geleden dat ie gespoeld heeft.. ga ik nu ff doen! Werkt goed!

En jij?
Ja, een grote witte met 5 takken. Helaas gaan ze na een paar maanden altijd dood. En dan koop ik weer een nieuwe

Welke mode van nu vind jij leuk?
Ik zou niet eens WETEN wat er momenteel 'in' de mode is...

Meestal ben ik er pas aan gewend als het alweer bijna 'uit' is...

Jij?
Ik hou niet van mode. Ik hou van leuke kleding. Dingen die in raken, raken ook weer uit de mode, daar kan ik niets mee. Dus ik kies gewoon wat lekker zit en wat bij mijn lijf past. Ik heb nu 2 van deze shirts, zitten heerlijk en vind ik ook leuk! !Shirts

Wat zul jij nooit dragen? Plaatje mag
anoniem_11168 wijzigde dit bericht op 17-04-2012 23:30
Reden: rotlink.
% gewijzigd
Laarzen "over de knie". Werkelijk geen gezicht, ongeacht de lengte van de draagster. O noem het De Gelaarsde Kat-look.

Heb jij voor alles aparte wachtwoorden of gebruik je altijd dezelfde?
*Schudt Lizzl de hand m.b.t. het Gelaarsde Kat-effect*

Ik gebruik vaak dezelfde. Niet slim, maar ik heb geen zin om daarvoor een aparte administratie aan te leggen.

Wat was jouw laatste teleurstelling?
Mensen die hebben zitten liegen tegen me terwijl ik ze vertrouwde; ik had het naieve ide dat zolang IK maar open-kaart speel en me soms kwetsbaar op durf te stellen, dat anderen dat dan ook automatisch doen. Niet dus. dat was een behoorlijke tegenvaller.

Heb jij een hoge pijngrens?
Nee, ik denk gemiddeld.

Hoeveel uur per week besteed je gemiddeld aan het huishouden?
Ik ben geen poetser. Denk dat ik 'onder het gemiddelde' zit. Maar tussendoor ruim ik wel steeds wat op, doe een wasje, vaatwasser in en uitruimen, koken en dat spul weer opruimen, tussendoor doekje over 't aanrecht, 2 a 3x p.wk ofzo stofzuigen? geen idee hoeveel uur dat opgeteld is.

Ben jij zuinig? (Geld utgeven)
Ik zit er tussen in...sparen en uitgeven.

Wat ga je eten vanavond?
kip met rijst en een ingewikkeld sausje en komkommer

ontbijt je elke dag?
Ja. Of nou ja, bijna elke dag.

Waar word je acuut blij van?
Van zon, warmte en voorjaar in de lucht. (En van heel veel andere dingen trouwens ook.)

Hoe zag je lievelingsknuffel uit je jeugd eruit?
van mn antidepressiva

waarvan schiet jij acuut in een depressie?

Sjit; weer te laat;

eh...ik heb een heleboel knuffels gehad, niet één vaste knuffel.

Vraag blijft staan.
Ik word echt strontchagerijnig van budgetwinkels als de Aldi en Action. Zoveel goedkoop geproduceerde troep en graaierige mensen. Bah.

Welk boek ben je momenteel aan het lezen?
Ik ben momenteel niks aan het lezen, maar heb nog wel een boekenbon liggen die binnenkort 'op' moet, dus tips zijn welkom!

Dus ik laat de vraag even staan
Godin van de jacht van mevrouw van Rooyen. Heb 4 boeken geleend en dit was de eerste die ik uit mn tas viste.

Hoe kies jij je boeken uit? Via vrienden? Viva? Recensies?
Ik ga meestal naar de boekenwinkel en kijk daar in het rek van de 'top 10'. Soms heb ik al via-via gehoord over een aanrader, en die koop ik dan meteen bij bol.com (meestal tijdens een periode dat je geen verzendkosten hoeft te betalen) of anders dus bij de boekenwinkel of marktplaats.

En jij?
via vivaboekentopic of via vriendinnen of bol.com en dan de recensies lezen, kkop ze meestal via MP

Heb jij een boekenlegger?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven