Vrijdag, dan zijn mijn cliënten meestal ontspannen, kwaliteittijd, einde van de weekend en dus weekend voor de deur. Fijn!
Als jij iets moet hebben in een winkel, en het gangpad staat propvol mensen, ga jij dan gewoon pakken wat je nodig hebt, of loop je nog even een rondje in de hoop het wat rustiger wordt?
Anoniem_65740
dinsdag 17 april 2012 om 20:28
Ik pak wat ik wil en ga er zo snel mogelijk vandoor of als ik het niet direct nodig heb ga ik een andere dag alsnog.
Ja, een paarse. Al 2 en een half jaar, de enige plant die ik goed kan verzorgen. Af en toe zie ik m staan en dan denk ik... is al een tijdje geleden dat ie gespoeld heeft.. ga ik nu ff doen! Werkt goed!
Ik hou niet van mode. Ik hou van leuke kleding. Dingen die in raken, raken ook weer uit de mode, daar kan ik niets mee. Dus ik kies gewoon wat lekker zit en wat bij mijn lijf past. Ik heb nu 2 van deze shirts, zitten heerlijk en vind ik ook leuk! !Shirts
Wat zul jij nooit dragen? Plaatje mag
anoniem_11168 wijzigde dit bericht op 17-04-2012 23:30
Reden:
rotlink.
Mensen die hebben zitten liegen tegen me terwijl ik ze vertrouwde; ik had het naieve ide dat zolang IK maar open-kaart speel en me soms kwetsbaar op durf te stellen, dat anderen dat dan ook automatisch doen. Niet dus. dat was een behoorlijke tegenvaller.
Ik ben geen poetser. Denk dat ik 'onder het gemiddelde' zit. Maar tussendoor ruim ik wel steeds wat op, doe een wasje, vaatwasser in en uitruimen, koken en dat spul weer opruimen, tussendoor doekje over 't aanrecht, 2 a 3x p.wk ofzo stofzuigen? geen idee hoeveel uur dat opgeteld is.
Ik ga meestal naar de boekenwinkel en kijk daar in het rek van de 'top 10'. Soms heb ik al via-via gehoord over een aanrader, en die koop ik dan meteen bij bol.com (meestal tijdens een periode dat je geen verzendkosten hoeft te betalen) of anders dus bij de boekenwinkel of marktplaats.