Echt Scheiden (Trash TV)
woensdag 7 maart 2012 om 20:06
In Echt Scheiden begeleidt Natasja Froger samen met scheidingscoach Yolande de Best-Meijer scheidende ouders naar een zo ideaal mogelijke situatie met hun kinderen.
In dit programma leren stellen om hun kinderen meer lief te hebben dan hun ex te haten. Zij zullen samen met Natasja Froger en scheidingscoach Yolande de Best-Meijer werken naar een nieuw ‘samenlevingscontract’ dat door beide partijen ondertekend moet worden. Doel van het programma is om te accepteren dat de verbintenis man-vrouw over is, maar dat de relatie van vader-moeder doorgaat. En dat dat een geheel andere rol is. Echt Scheiden is vanaf woensdag 7 maart wekelijks te zien bij RTL 4.
In dit programma leren stellen om hun kinderen meer lief te hebben dan hun ex te haten. Zij zullen samen met Natasja Froger en scheidingscoach Yolande de Best-Meijer werken naar een nieuw ‘samenlevingscontract’ dat door beide partijen ondertekend moet worden. Doel van het programma is om te accepteren dat de verbintenis man-vrouw over is, maar dat de relatie van vader-moeder doorgaat. En dat dat een geheel andere rol is. Echt Scheiden is vanaf woensdag 7 maart wekelijks te zien bij RTL 4.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
woensdag 18 april 2012 om 21:18
quote:hatseklats schreef op 18 april 2012 @ 21:08:
Ik val even in hoor, maar worden jullie ook zo verdrietig van dit programma?
Ja, ik vind het ook een triest programma. Scheiden is natuurlijk ook nooit een feestelijke aangelegenheid en als het soepel liep hoefden ze dit programma er niet bij te hebben... Het voelt wel naar om naar een programma te kijken dat van zulke pijjnlijke situaties en gevoelens eigenlijk gewoon entertainment maakt. En toch kijken, omdat je wil weten of het wel 'goed' afloopt.
* Sorry voor deze taal-geen-trash-post *
Ik val even in hoor, maar worden jullie ook zo verdrietig van dit programma?
Ja, ik vind het ook een triest programma. Scheiden is natuurlijk ook nooit een feestelijke aangelegenheid en als het soepel liep hoefden ze dit programma er niet bij te hebben... Het voelt wel naar om naar een programma te kijken dat van zulke pijjnlijke situaties en gevoelens eigenlijk gewoon entertainment maakt. En toch kijken, omdat je wil weten of het wel 'goed' afloopt.
* Sorry voor deze taal-geen-trash-post *
woensdag 18 april 2012 om 21:18
Volgens mij komt het ook omdat zij al veel verder is in het hele proces dan hij. Op emotioneel gebied is zij al helemaal los van hem. Voor hem hoefde de scheiding niet zo nodig, maar hij zag wel in dat het niet zoveel zin heeft om aan een dood paard te trekken wilde hij er wel in mee gaan.
Totdat dus de consequenties duidelijk werden.
Totdat dus de consequenties duidelijk werden.
woensdag 18 april 2012 om 21:19
quote:Tickel schreef op 18 april 2012 @ 21:17:
Mijn handen jeuken nu om een foto van "de zus" van Astrid neer te zetten Geen echte zus, wel net zo naar.
Zij toch? Ze lijkt in ieder geval sprekend op haar.
Mijn handen jeuken nu om een foto van "de zus" van Astrid neer te zetten Geen echte zus, wel net zo naar.
Zij toch? Ze lijkt in ieder geval sprekend op haar.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
woensdag 18 april 2012 om 21:20