Laat op het forum?
vrijdag 21 maart 2008 om 02:42
Ik hoop het maar, maar ik zie dat nu inderdaad somber in. Ik vrees dat dit een lang proces wordt en tegen de tijd dat ik er overheen ben, ben ik alweer wat ouder.
Ik ben gewoon bang dat ik nooit meer iemand tegen kom en dat ik dan alles in mijn eentje moet doen. Vroeger kon ik dat heel goed, maar nu kan ik daar niet meer tegen.
Ik ben gewoon bang dat ik nooit meer iemand tegen kom en dat ik dan alles in mijn eentje moet doen. Vroeger kon ik dat heel goed, maar nu kan ik daar niet meer tegen.
vrijdag 21 maart 2008 om 02:42
lieve schat zoals jij het beschrijft zit het allemaal in hem! en dat is iets wat je waarschijnlijk ook niet kunt begrijpen.. ik hou niet van stempels geven of noemen maar dit is misschien iets wat in zijn hoofd zit. het lijkt erop. Jee ik kan me voorstellen dat je je enorm verbaast, verdrietig enz enz bent...
anoniem_51715 wijzigde dit bericht op 21-03-2008 03:05
Reden: spelfouten zoals zo vaak :)
Reden: spelfouten zoals zo vaak :)
% gewijzigd
vrijdag 21 maart 2008 om 02:44
quote:_Soleil_ schreef op 21 maart 2008 @ 02:42:
Ik hoop het maar, maar ik zie dat nu inderdaad somber in. Ik vrees dat dit een lang proces wordt en tegen de tijd dat ik er overheen ben, ben ik alweer wat ouder.
je bent nooit te oud!!! never nooit niet!! dat mag je onthouden....
dit heeft tijd nodig ookal is dat het antwoord wat het meest gezegt wordt....
je bent nooit te oud!!! never nooit niet!! dat mag je onthouden....
dit heeft tijd nodig ookal is dat het antwoord wat het meest gezegt wordt....
vrijdag 21 maart 2008 om 02:47
Ik heb zelf ook vanaf het begin gehad dat er iets niet goed met hem is. Ik kan dat ook wel enigszins verklaren vanuit zijn achtergrond. Hij is veel in de steek gelaten in zijn leven. Misschien dat dit daar een reactie op is. Of gaat hij zo met de dingen om, omdat hij niet geleerd heeft om het anders te doen. Dat gaf in het begin heel veel extra verdriet. verdriet om hém, dat hij zo beschadigd is door mensen om hem heen. Dat heb ik nu niet meer. Nu is het verdriet om mezelf groter (klinkt misschien stom, maar ja). En onbegrip, dat hij mij dit aandoet, terwijl hij zelf ongetwijfeld zelf veel verdriet heeft gehad om mensen die zoiets met hem hebben gedaan. Waarom kan hij het dan niet anders doen.
vrijdag 21 maart 2008 om 02:50
ja dat is een vraag waar heel vaak geen antwoord op is....of juist wél: hij heeft het niet geleerd.....en daadoor kán hij misschien niet anders...
maar je boosheid en alles wat daarbij hoort is ook gegrond en helemaal terecht. Je kunt alles wel dood analyseren maar uiteindelijk heb je het met jezelf van doen. Ik begrijp je verdiet...je hebt jou liefde gegeven en nog steeds maar je krijgt het niet terug. dat is heel zuur.
maar je boosheid en alles wat daarbij hoort is ook gegrond en helemaal terecht. Je kunt alles wel dood analyseren maar uiteindelijk heb je het met jezelf van doen. Ik begrijp je verdiet...je hebt jou liefde gegeven en nog steeds maar je krijgt het niet terug. dat is heel zuur.
vrijdag 21 maart 2008 om 02:57
Dat analyseren heeft inderdaad geen nut. Want ik wéét natuurlijk niet eens of het hiermee te maken heeft. Ik ben geen psycholoog of psychiater, dus het zijn alleen maar aannames van mijn kant.
Ik heb inderdaad alles gegeven in deze relatie. Ik hield (en houd denk ik) zo enorm veel van hem. Hij was alles in mijn leven. Dat had ik nog nooit voor iemand gevoeld. En ik heb altijd het idee gehad dat het wederzijds was, dat hij het ook zo voelde. Dat het nooit stuk kon gaan tussen ons, want alles klopte gewoon.
Ik heb inderdaad alles gegeven in deze relatie. Ik hield (en houd denk ik) zo enorm veel van hem. Hij was alles in mijn leven. Dat had ik nog nooit voor iemand gevoeld. En ik heb altijd het idee gehad dat het wederzijds was, dat hij het ook zo voelde. Dat het nooit stuk kon gaan tussen ons, want alles klopte gewoon.
vrijdag 21 maart 2008 om 03:02
vrijdag 21 maart 2008 om 03:08
vrijdag 21 maart 2008 om 03:19
vrijdag 21 maart 2008 om 03:48
Ten eerste: Soleil, een megaknuffel van mij, die kun je wel gebruiken denk ik......
Ik voel het ongeloof en het verdriet, de angst enz. gewoon vanuit het beeldscherm komen en ik kan me heel goed inleven in die gevoelens.
Ik vind het heel rot voor je meid en ik hoop echt dat je hier een plekje voor zult vinden en dat er een moment komt waarop je het vertrouwen weer terug zult krijgen.
In jezelf, in de toekomst en uiteindelijk in de liefde.
Claire, jouw verhaal heb ik gemist........welk topic is het wat jij hebt geopend?
Dan kan ik daar eens gaan lezen.
Ook voor jou een want ik begrijp dat jij ook niet bepaald in een prettige situatie zit......
Ik was net te laat want jullie zijn net naar bed maar wilde toch nog even reageren
Ik voel het ongeloof en het verdriet, de angst enz. gewoon vanuit het beeldscherm komen en ik kan me heel goed inleven in die gevoelens.
Ik vind het heel rot voor je meid en ik hoop echt dat je hier een plekje voor zult vinden en dat er een moment komt waarop je het vertrouwen weer terug zult krijgen.
In jezelf, in de toekomst en uiteindelijk in de liefde.
Claire, jouw verhaal heb ik gemist........welk topic is het wat jij hebt geopend?
Dan kan ik daar eens gaan lezen.
Ook voor jou een want ik begrijp dat jij ook niet bepaald in een prettige situatie zit......
Ik was net te laat want jullie zijn net naar bed maar wilde toch nog even reageren