Minnaar deel 16

13-03-2012 17:08 3058 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kunnen jullie een minnaar hebben zonder er verliefd op te worden? Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo'n man, je hechten.

Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden. Natuurlijk mogen forummers met een andere mening zich ook hier in de discussie mengen. Maar dit kan ook op een ander topic, namelijk deze; Vind jij een SV ook zo vervelend?

And I wonder if I ever cross your mind, for me it happens all the time.
Wat fijn om de 'oude lichting' hier toch af en toe te zien! Bkstr, Marjo... Zwaai! En Mac123, dat is een tijdje geleden! Ook aan jou de vraag: hoe is ie?
Linny, wat gek! Hoe kan je nou de hele dag contact hebben en niet weten of je date doorgaat? Daar zou ik nou es strontchagrijnig van worden, zeg.

Ja!

Hai Bkstr, Mac en Marjo! En hai Engel!!
quote:watnu75 schreef op 19 april 2012 @ 11:59:

Of nee Kiezen is niet het goede woord. Het is meer dat ie wel met mij verder wil, maar het liefste iedere dag ook bij zijn kindje wil zijn.

Waarom probeert hij niet samen met de moeder van zijn kindje een co-ouderschapsregeling af te spreken zodat hij zijn kindje toch kan blijven zien en opvoeden?

Dan kan hij ook samen met jou verder gaan.

En heeft hij (en jij) rust in zijn hoofd.
quote:aphrodite schreef op 19 april 2012 @ 12:32:

En ik...ik voel me geradbraakt ondertussen en zit ik in een flinke spagaat. Thuis gaat het fijn. Aan de oppervlakte. De diepe gevoelens van liefde voor n1 zijn er zeker maar ook de knagende pijn vanwege mijn stiekeme gedrag. Met n2 gepraat en iig gaan we (voor ons doen) een flinke stap terugnemen om onze emoties enigzins te laten bekoelen. Wetend dat we elkaar nodig hebben is dat moeilijk maar als we doorgaan zoals we deden dan is het haast zeker dat we er aan onderdoorgaan en straks wellicht alles kwijt zijn. En dat is zeker niet de bedoeling. En dus is mijn telefoon stil....heeeel stil.....

Persoonlijk vind ik dit wel laakbaar gedrag. Je bent nu i.m.o. jouw man nu dubbel aan het belazeren

Je gedrag doet me denken aan dat liedje van Queen: "I want it all, and I want it now! "
Lolita: wat is er veel gebeurd in korte tijd. Heftig voor jullie.

Stewardess: wat een sterke stoere beslissing ook al voelt het niet zo.

Hier is er weer contact met Minnaar1. Maandagavond hebben we een heel lang gesprek gehad, waarin we beide alles eerlijk op tafel hebben gegooid. Ja, ik ook. Eind van het verhaal is: we willen elkaar niet kwijt als minnaars en we hebben een aantal afspraken gemaakt over hoe we nu verder gaan.

Ook hier zal weer de nodige kritiek op komen, of vraagtekens bij worden geplaatst. Enerzijds twijfel ik of ik dit zal plaatsen. aan de andere kant vind ik het ook wel fijn om een spiegel voorgehouden te krijgen. Soms keihard maar wel terecht.

Ik ben af en toe een giga rotwijf en dat mag ook wel eens gezegd worden.
Waarom kritiek? Je bent nu toch eerlijk geweest? Alles op tafel en op dit moment kiezen jullie voor elkaar.. voor jullie minnaar relatie, prima toch?

Hebben jullie exclusiviteit afgesproken of is dat niet ter sprake geweest?

Ik vind het fijn voor je hoor!
Doornroosje, ik geloof dat niemand het hier kwaad bedoelt. Het kan alleen soms best confronterend zijn om reacties te krijgen op hoe je ergens in staat. Dan is het even slikken, maar - als ik voor mezelf spreek - reageer echt niet met de bedoeling om je af te vallen of aan te vallen.

En je mag me ook negeren .

Maar zo is het toch prima? Als het voor jullie beiden maar duidelijk is en jullie hetzelfde verwachten van deze minnaarsrelatie. Dan is er niets oneerlijks en is het toch prima? Voor mij was wel duidelijk dat je hem het leukste vond en het je raakte dat jij niet exclusief was. Nu ligt alles op tafel en ik vind het leuk dat jullie er uit gekomen zijn!
Rooss, houd toch op .

Moest jij niet behangen/koken/geilpakjeuitzoeken ipv het gras voor mijn voeten wegmaaien?
Over laakbaar gedrag (even los van mijn eigen belabberde situatie): de meesten hier belazeren een n1 en de partner van hun n2,3,4 en met wat pech zijn er ook nog kinderen bij betrokken. Behalve natuurlijk zij die een afspraak hebben met hun n1 over het erop na houden van een minnaar.

Laten we dus vooral niet met twee maten gaan meten zonder de situatie van de ander te kennen. Of is het minder verwerpelijk om de ander te belazeren zolang deze het simpelweg niet weet?

Mensen zijn geen wegwerpartikelen die je kan wegsmijten als ze je niet meer van pas komen. Ik wil oud worden met mijn n1 maar kan niet zonder slikken mijn maatje2 aan de kant schuiven - om verschillende redenen en sex is daar niet eens de belangrijkste van - maar vooral omdat ik veel om beiden geef. Vreselijk verwerpelijk toch?!

Hier word hard nagedacht over de kern van en een oplossing voor het probleem en geloof me, dat is helaas geen eenvoudige zaak die van vandaag op morgen is opgelost...
Aphro, ik was al wel een beetje bang dat het verkeerd zou vallen.

Dat je niet zonder meer je nr 1 aan de kant kunt en wilt schuiven, is logisch. Dat je een nr 2 hebt gevonden die alles wat je mist bij nr 1, aanvult en je nog completer maakt, zal niemand je hier voor de voeten gooien. Tenminste, dat heb ik nog niemand zien doen en het is ook absoluut niet wat ik met mijn postings wil zeggen. Als dat zo overkomt, dan spijt me dat, want ik veroordeel en oordeel echt niet. Kan me wel voorstellen dat het soms driedubbel hard binnen kan komen als je hier leest..

Wat ik bedoel is alleen dat je nu het uitgekomen is, je extra voorzichtig zou moeten zijn - in mijn ogen - omdat je, door met dezelfde situatie door te gaan, je wel eens meer zou kunnen verliezen dan je wilt. Stel dat nr 1 wederom doorkrijgt dat het nog op dezelfde schaal door is gegaan.. Heb je genoeg krediet bij nr 1 om met dit nieuwe bedrog weg te komen? Zal hij het nogmaals begrijpen? Ik denk nl dat het nog pijnlijker zal zijn voor hem.

En daarmee wil ik je gevoel voor nr 1 en voor nr 2 niet tekort doen, maar ik heb alleen het gevoel dat je een beetje je hoofd in het zand steekt, om maar geen keuzes te hoeven maken en het fijne van beide werelden nog zo lang mogelijk kan laten duren.
@Roos..kreeg een half uurtje na post van mn bericht een sms dat hij vrij was..veelste laat,maar door problemen op werk kon ie niet eerder weg.Snel met excuus in auto en toch nog effe genoten hihi.Had mn oordeel weer is te snel klaar :(
@Noppies: dit was mijn reactie op plurque.
Naast de geweldige en noodzakelijke mogelijkheid om af en toe even het hart te luchten is het de beperking van een forum als dit is dat (in mijn geval) slechts een deel van het hele verhaal op tafel komt.
..
quote:aphrodite schreef op 19 april 2012 @ 20:34:

Ik kan voor best wel wat situaties van schrijvers hier begrip opbrengen. Meer als genoeg situaties zelf meegemaakt en in mijn omgeving gezien om te beseffen dat ook ik zeker geen heilige ben en anderen ook niet.

Maar zo af en toe komt iemand mij enorm egocentrisch over. Dat vind ik in dit geval al een tijdje van jou. Je belazert je wederderhelft puur voor je eigen gewin en probeert dat op allerlei manieren voor jezelf goed te praten.

En dat vind ik niet aardig.
i.m.o.: in mijn ogen / in my opinion

Shake hands: ik ben ook ongesteld.

Mijn n2 is gelukkig niet alleen voor de sex. Kan er gelukkig ook andere fijne en onschuldige vriendendingen mee (sporten/koffie/winkelen/bellen/sms-en - zij het momenteel dus maar heeeeeeeeel gering). Dus....gezellig samen punniken? :-)
quote:aphrodite schreef op 19 april 2012 @ 20:36:

Naast de geweldige en noodzakelijke mogelijkheid om af en toe even het hart te luchten is het de beperking van een forum als dit is dat (in mijn geval) slechts een deel van het hele verhaal op tafel komt.En daarin zitten dan allerlei gebeurtenissen waardoor je keuzes wel begrijpelijk zouden zijn? Ik geloof er niks van want je zou die al lang naar voren hebben gebracht.
Plurque, eigenlijk interesseert het me niet of jij dat wel of niet gelooft. Hubbahubbahubba hop hop hop...ciao!
..
quote:aphrodite schreef op 19 april 2012 @ 20:52:

Plurque, eigenlijk interesseert het me niet of jij dat wel of niet gelooft. Hubbahubbahubba hop hop hop...ciao!Ik dacht al dat je slecht tegen kritiek zou kunnen!
..
De posts van aphrodite vind ik integer en eerlijk.

Ze vertelt open over haar gevoelens en ik hoef niet tussen de regels te lezen. Ze schrijft niet in "code taal die enkel oud forummers begrijpen." en maakt zich niet met enkele zinnen af als er iets gebeurt

is.
@allemaal: even helemaal niet over het huidige onderwerp maar... ik merk dat (bijna) iedereen zo diep gaat dat er gevoelens meespelen enzo..

Ik ervaar met minnaar-to-be helemaal niet zo'n diepte, ik heb serieuze lol met hem, hij is lekker en geil en smaakt naar meer, maar daar houdt het wel op (gelukkig denk ik)...
quote:aphrodite schreef op 19 april 2012 @ 20:34:

Volgens mij de derde keer deze week dat ik ergens uitleg geef over iets wat ik gezegd heb, terwijl niemand er om vroeg, maar ik me aangesproken voelde...

Nou ja, ik meen het wel. Zo.
quote:iddan schreef op 19 april 2012 @ 21:01:

[...]

dat komt omdat jij altijd van die lange teksten schrijft...rooss heeft gewoon aan een paar woorden genoeg.....

(hihihi, sorry hoor inkoppertje....)Haha, ja, en zeg zegt ook gewoon hetzelfde. Al mijn extra woorden zijn gewoon opsiering ofzo . En toch.. ik kan niet zonder..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven