The Never Ending Question deel 85
vrijdag 20 april 2012 om 14:23
Poeh, daar ben ik over het algemeen niet zo goed in. De keren dat ik mijn zinnen op een man had gezet ging ik daar gewoon vol gas en zonder omwegen voor; zeggen dat je hem leuk vind en als het wederzijds is, afspreken en ervoor gaan.
Het subtiele knipogen enzo, das niet zo mijn ding. Het is meestal alles of niets voor mij.
Waar ging het laatste verslag over wat jij hebt getypt?
Het subtiele knipogen enzo, das niet zo mijn ding. Het is meestal alles of niets voor mij.
Waar ging het laatste verslag over wat jij hebt getypt?
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
vrijdag 20 april 2012 om 18:50
Nee, meestal ovenwanten. Vind het mega irritant als de deksel steeds terugglijdt op de pan, en met mijn ovenwanten creeër ik een euhm... blokkade. Wel vaak natte wanten, dat wel...
Liters sterremuntthee! En verder... frambozen, bosvruchten, kamille, winter/herfstthee.
Wat vind jij leuk om te maken in de keuken?
Liters sterremuntthee! En verder... frambozen, bosvruchten, kamille, winter/herfstthee.
Wat vind jij leuk om te maken in de keuken?
vrijdag 20 april 2012 om 20:01
*Zo bedoelde ik het ook niet Juul. Snap je redenatie en ben ik eens met je! Ik loop RL ergens tegen aan en iedereen snapt mij maar diegene niet. Nouja, hij snapt het wel maar is bang voor verandering. Terwijl er 10 voordelen tov de verandering zijn tegenover 2 nadelen. Was dus het eerste dat bij me opkwam bij het verzinnen van een nieuwe vraag *
vrijdag 20 april 2012 om 20:32
Ok, wist ook niet helemaal of je het zo bedoelde. Jammer dat je die persoon niet kunt "inspireren". Nadelen lijkens soms inderdaad zwaarder te wegen dan voordelen. Misschien moet die persoon er nog een nachtje over slapen? Toekijken terwijl iemand moeilijk doet is ook niet fijn. Loslaten werkt dan 't beste.. Sterkte ermee meis!