Good Luck!
vrijdag 21 maart 2008 om 13:25
vrijdag 21 maart 2008 om 13:28
Leuk filmpje Cin! Lachen zeg dat dansen van Sam en dan Gijs die even mee komt doen. Doet ze ook al toneelstukjes enzo?
Lekker Jin dat je zo geniet van je huis en tuin! Hier regent en hagelt het alleen maar en ik wil zo graag de zon!
Is wel pittig he Mal klussen als je zo'n kleintje rond hebt lopen. Ik vond dat toen ook vermoeiend, helemaal omdat Mart toen ook zo slecht sliep en nog gewoon werken erbij. Nog even en dan kun je straks lekker in je tuin zitten genieten. Heb jij trouwens al eens gegeten bij dat restaurant op de hoek van de K...laan? Tegenover de bloemenwinkel, schijn je heel lekker te kunnen eten heb ik gehoord, maar eens gaan proberen...
Ooh en je hoeft niet te behangen hoor, alleen maar behang afsteken, haha.
Star wat lijkt Ceetje toch veel op jou zeg! Heb even je foto's op hyves gekeken. Het is toch nog goed gekomen met haar haar he .
Bridge wat fijn dat je weer in een spijkerbroek past en dat al zo snel na de bevalling! Goed hoor! Jammer van de borstvoeding .
Hokkie voor het duo moet nog gekocht worden Compu, die ze nu hebben is wat te klein. Nog even op zoek gaan dus.
Je film draait ook nu in de bioscoop he! Weet je al wanneer je gaat?
Lekker Jin dat je zo geniet van je huis en tuin! Hier regent en hagelt het alleen maar en ik wil zo graag de zon!
Is wel pittig he Mal klussen als je zo'n kleintje rond hebt lopen. Ik vond dat toen ook vermoeiend, helemaal omdat Mart toen ook zo slecht sliep en nog gewoon werken erbij. Nog even en dan kun je straks lekker in je tuin zitten genieten. Heb jij trouwens al eens gegeten bij dat restaurant op de hoek van de K...laan? Tegenover de bloemenwinkel, schijn je heel lekker te kunnen eten heb ik gehoord, maar eens gaan proberen...
Ooh en je hoeft niet te behangen hoor, alleen maar behang afsteken, haha.
Star wat lijkt Ceetje toch veel op jou zeg! Heb even je foto's op hyves gekeken. Het is toch nog goed gekomen met haar haar he .
Bridge wat fijn dat je weer in een spijkerbroek past en dat al zo snel na de bevalling! Goed hoor! Jammer van de borstvoeding .
Hokkie voor het duo moet nog gekocht worden Compu, die ze nu hebben is wat te klein. Nog even op zoek gaan dus.
Je film draait ook nu in de bioscoop he! Weet je al wanneer je gaat?
vrijdag 21 maart 2008 om 14:21
Argghh.. mn vriendin belde net. Haar vliezen zijn gebroken. Ze is 36weken en 6 dagen dus ze moest naar het ziekenhuis.
De vliezen zijn om 9 uur vanmorgen gebroken en verder is er nog niks aan de hand. Wel erg spannend dus!
En vanmorgen was ik bij mn zusje, zij is morgen 38 weken en zij zei dat ze vannacht ging bevallen..haha.. dus dan wordt het nog druk!
De vliezen zijn om 9 uur vanmorgen gebroken en verder is er nog niks aan de hand. Wel erg spannend dus!
En vanmorgen was ik bij mn zusje, zij is morgen 38 weken en zij zei dat ze vannacht ging bevallen..haha.. dus dan wordt het nog druk!
vrijdag 21 maart 2008 om 15:58
Cin: wat een lief filmpje zeg! En wat is Sam al groot zeg! Heerlijk lijkt me dat, zo'n grote meid, kun je lekker leuke meidendingen mee doen of niet? En leuk, huis kijken straks, we duimen!
Jinny: goed van je dat je de bv zo goed volhoudt zeg, ondanks alle dingen die Thomas uitvreet ondertussen!
Ik moet eerlijk zeggen dat ik Kevin dus werkelijk altijd voor de tv heb als ik moet voeden! Hij is niet jaloers op Twan gelukkig (alleen als papa en mama praten, dan begint Kevin te schreeuwen om aandacht), gewoon om dat soort dingen te voorkomen.
Bridges: meid, wat jammer dat je moet stoppen met de bv. Maar het moet niet ten koste gaan van alles nee, je moet ook een beetje kunnen genieten van de 2 kids. En goed dat je je eigen kleding weer aankunt! Hier ook bijna, een aantal broeken/rokken passen al wel, maar beginnen dan 's avonds te knellen helaas.
Naatie: ow, spannend zeg, vliezen gebroken. Wel sneu dat ze net om die ene dag naar het ziekenhuis moet, net de 37 wk niet gehaald dus.
Mal: schiet het klussen wel op in huis dan?
Juud: haha, een rubberen hamer zoeken, voor Mart of voor je eigen hoofd? hihi
Gisteren voor het eerst sinds weken in de stad geweest, even nieuwe kleertjes kopen voor Twan! Had al wat oud spul van Kevin opgezocht, maar vind ik toch minder leuk om weer aan te trekken, dus nog maar wat nieuws erbij gekocht. Heb ook zoveel geld/bonnen gekregen, dus dat kon ook mooi!
En ik moest er even weer uit, kom bijna nergens meer, omdat ik Kevin dus niet mee kan nemen, dus moet ik weer oppas hebben voor hem. Lastig maar tis gelukt.
Nou ik ga nog even wat doen, druk weekend voor de boeg. Morgen huis poetsen, zondag visite hier van schoonouders en schoonzus/zwager met nichtje en maandag naar mijn opa die jarig is.
Fijne Pasen alvast allemaal!
Jinny: goed van je dat je de bv zo goed volhoudt zeg, ondanks alle dingen die Thomas uitvreet ondertussen!
Ik moet eerlijk zeggen dat ik Kevin dus werkelijk altijd voor de tv heb als ik moet voeden! Hij is niet jaloers op Twan gelukkig (alleen als papa en mama praten, dan begint Kevin te schreeuwen om aandacht), gewoon om dat soort dingen te voorkomen.
Bridges: meid, wat jammer dat je moet stoppen met de bv. Maar het moet niet ten koste gaan van alles nee, je moet ook een beetje kunnen genieten van de 2 kids. En goed dat je je eigen kleding weer aankunt! Hier ook bijna, een aantal broeken/rokken passen al wel, maar beginnen dan 's avonds te knellen helaas.
Naatie: ow, spannend zeg, vliezen gebroken. Wel sneu dat ze net om die ene dag naar het ziekenhuis moet, net de 37 wk niet gehaald dus.
Mal: schiet het klussen wel op in huis dan?
Juud: haha, een rubberen hamer zoeken, voor Mart of voor je eigen hoofd? hihi
Gisteren voor het eerst sinds weken in de stad geweest, even nieuwe kleertjes kopen voor Twan! Had al wat oud spul van Kevin opgezocht, maar vind ik toch minder leuk om weer aan te trekken, dus nog maar wat nieuws erbij gekocht. Heb ook zoveel geld/bonnen gekregen, dus dat kon ook mooi!
En ik moest er even weer uit, kom bijna nergens meer, omdat ik Kevin dus niet mee kan nemen, dus moet ik weer oppas hebben voor hem. Lastig maar tis gelukt.
Nou ik ga nog even wat doen, druk weekend voor de boeg. Morgen huis poetsen, zondag visite hier van schoonouders en schoonzus/zwager met nichtje en maandag naar mijn opa die jarig is.
Fijne Pasen alvast allemaal!
vrijdag 21 maart 2008 om 16:35
Naatie, leuk!!! Weer nieuwe babies erbij. Laat je weten wat het is en hoe ze heten? Hoe komt het dat je zus het zo zeker weet?
CD, altijd leuk om voor nieuwe kleertjes te shoppen!
Juud, ik ben zelf nog niet bij S geweest maar ik heb er verschillende mensen over gehoord dat het erg goed is!!! Alleen, het zit altijd ramvol en je moet echt al een paar dagen van te voren reserveren.
Mijn kind heeft een poepfobie. Echt. Hij poept NOOIT op het KDV, ook NOOIT als de thuiszorg er is. En vandaag heeft mijn zus opgepast en ze zijn de deur nog niet uit of hij gaat staan poepen. Echt bizar en ik zit er weer mee.
Het klussen gaat op zich goed, alleen staat er stroom op de muur in de badkamer en niemand snapt waarom. Als ze daar gaan stucken (geen Polen overigens, gewoon 2 Hollandse jongens) dan slaat de stroom eraf. Raar. Nou ja, morgen ga ik de werkkamer in de grondverf zetten. Vanmiddag even lekker geslapen dat doet een mens ook weer goed. Beetje jammer alleen dat mijn kat zo hard aan het snurken was.
CD, altijd leuk om voor nieuwe kleertjes te shoppen!
Juud, ik ben zelf nog niet bij S geweest maar ik heb er verschillende mensen over gehoord dat het erg goed is!!! Alleen, het zit altijd ramvol en je moet echt al een paar dagen van te voren reserveren.
Mijn kind heeft een poepfobie. Echt. Hij poept NOOIT op het KDV, ook NOOIT als de thuiszorg er is. En vandaag heeft mijn zus opgepast en ze zijn de deur nog niet uit of hij gaat staan poepen. Echt bizar en ik zit er weer mee.
Het klussen gaat op zich goed, alleen staat er stroom op de muur in de badkamer en niemand snapt waarom. Als ze daar gaan stucken (geen Polen overigens, gewoon 2 Hollandse jongens) dan slaat de stroom eraf. Raar. Nou ja, morgen ga ik de werkkamer in de grondverf zetten. Vanmiddag even lekker geslapen dat doet een mens ook weer goed. Beetje jammer alleen dat mijn kat zo hard aan het snurken was.
Stressed is just desserts spelled backwards
vrijdag 21 maart 2008 om 20:06
Mal, over poepen gesproken: mijn jongste ventje poept bijna nooit. Als het één keer in de week is is het veel. Ik weet dat het met bv niet erg is, maar zou dat niet te weinig zijn? Jonathan poept gewoon als hij zich helemaal op zijn gemak voelt!
Star, haha, lol gehad met vent?
CD, leuk nieuwe kleertjes kopen! Wat heb je gekocht?
Naatie, oei wat spannend allemaal! Bijna dus soort van twee keer tante!
Star, haha, lol gehad met vent?
CD, leuk nieuwe kleertjes kopen! Wat heb je gekocht?
Naatie, oei wat spannend allemaal! Bijna dus soort van twee keer tante!
vrijdag 21 maart 2008 om 20:07
vrijdag 21 maart 2008 om 20:31
vrijdag 21 maart 2008 om 20:36
Dank Compu. Heb jij weleens gedacht over een opleiding tot lactatiedeskundige? Volgens mij, helemaal met jouw interesse, ben jij er ook heel geschikt voor! Volgens mij heeft hij er meestal geen last van. Ik drink elke dag een kop venkelthee en ik heb echt het idee dat dat ook goed tegen krampjes bij hem helpt.
vrijdag 21 maart 2008 om 20:52
Haha Mal een poepfobie. Heb ik ook, maar dan andersom. Ik kan (en moet soms ook) overal poepen! Meest lastige was tijdens mijn zwangerschap, standaard als ik in de supermarkt was. Gelukkig hebben wij een vriendelijke supermarkt met (schoon) toilet waar ik altijd gebruik van mocht maken.
Naatie: en wat is er geboren? Spannend hoor!
Juud: Dus geen Mart en Josefien? Wordt het een meisje dan? Dan maar het konijn zo, ook leuk. Geniet je nog van je wc? Mart nog wat geslapen?
Cin: alle poep weggesmeerd? Geweldig filmpje, het ziet er allemaal bar gezellig uit. Heerlijk joh die Sam lekker aan het dansen. En Sam heeft al best wel weer wat krullen! Hoe was de bezichtiging?
Naatie: en wat is er geboren? Spannend hoor!
Juud: Dus geen Mart en Josefien? Wordt het een meisje dan? Dan maar het konijn zo, ook leuk. Geniet je nog van je wc? Mart nog wat geslapen?
Cin: alle poep weggesmeerd? Geweldig filmpje, het ziet er allemaal bar gezellig uit. Heerlijk joh die Sam lekker aan het dansen. En Sam heeft al best wel weer wat krullen! Hoe was de bezichtiging?
vrijdag 21 maart 2008 om 20:56
Ik gebruik het Duitse wonderspul! Werkt hier super. Flesje 1 is nu op dus hopelijk is het snel weer binnen hier! Anders worden het laaaaaange paasdagen! Nee hoor, dan hebben we de cinababy en een meisje wat wat meer last heeft. Is niet anders, we weten dan dat spulletje helpt dus dat het paar dagen afzien is.
vrijdag 21 maart 2008 om 21:08
zaterdag 22 maart 2008 om 13:29
Ja jkij kletst echt de oren van onze kop af Jin!
Blgh, moet zo weg... feestje van man zijn werk. Buffet en cirque du soleil en toen waren we mans genoeg om ons op te geven (was in oktober of zo) maar zie er nu als een berg tegenop. Mijn kleine meisje ehelemaal niet bij me... Gelukkig komen schoonouders hier en slaapt ieder dus in eigen bed, maar toch... Geloof dat ik iets te mans ben geweest toen. Alhoewel avondje weg wel leuk is. En kan me weer even leuk maken door de gewone kleren die ik pas, dus dat is wel leuk. Hakken aan,, lenzen in etc. We maken er wat van!
Alles ok bij iedereen? Cin waarom ben je nog niet geweest om te zeggen dat het huis helemaal geweldig was? Of gaan jullie nog bij het andere huis kijken?
Nou fijne dag nog allemaal en fijne pasen ook maar alvast!
Blgh, moet zo weg... feestje van man zijn werk. Buffet en cirque du soleil en toen waren we mans genoeg om ons op te geven (was in oktober of zo) maar zie er nu als een berg tegenop. Mijn kleine meisje ehelemaal niet bij me... Gelukkig komen schoonouders hier en slaapt ieder dus in eigen bed, maar toch... Geloof dat ik iets te mans ben geweest toen. Alhoewel avondje weg wel leuk is. En kan me weer even leuk maken door de gewone kleren die ik pas, dus dat is wel leuk. Hakken aan,, lenzen in etc. We maken er wat van!
Alles ok bij iedereen? Cin waarom ben je nog niet geweest om te zeggen dat het huis helemaal geweldig was? Of gaan jullie nog bij het andere huis kijken?
Nou fijne dag nog allemaal en fijne pasen ook maar alvast!
zaterdag 22 maart 2008 om 14:15
Nouhou, dat huis ... ik was echt niet negatief. Ik vond het heel veel sfeer hebben. Je moest wel heeeeeeeeeel goed door het vuil en door de rommel heenkijken want Belgen ruimen dus niet net als Nederlanders hun huis helemaal puntgaaf op.
Punten van aandacht zijn:
- er moet een nieuwe trap in want op deze breek ik mijn nek
- ik vond de badkamer ranzig en kon niet goed zien of er OF een nieuwe in moest OF we krijgen het schoon en dan gaat het wel.
- er moeten wat kleine klusjes gedaan worden maar dat is het werk niet zo
- er is geen garage, geen oprit, geen mogelijkheid om dat te maken.
- de keuken is aardig, zou ik niet vervangen maar ook niet geweldig.
- woonkamer is niet groot (maar ook niet echt nodig want we kunnen eten in de keuken en er is een speelkamer)
Pluspunten:
- de ruimte
- de tuin
- de aparte wasplaats
- we kunnen eten in de keuken
- er is een mooie lichte veranda wat als speelkamer kan dienen
- veel tuinberging
Er was wel heel veel ruimte, echt heel veel ruimte. Hele supergezellige slaapkamers, heel veel sfeer. Twee ruime kinderkamers en dan nog 1 hele ruime kamer (zal van Sam worden) en nog een ouderslaapkamer met een apart zithoekje (zo leuk, heeft houten balken)
Ow wacht, visite komt, later meer!
Punten van aandacht zijn:
- er moet een nieuwe trap in want op deze breek ik mijn nek
- ik vond de badkamer ranzig en kon niet goed zien of er OF een nieuwe in moest OF we krijgen het schoon en dan gaat het wel.
- er moeten wat kleine klusjes gedaan worden maar dat is het werk niet zo
- er is geen garage, geen oprit, geen mogelijkheid om dat te maken.
- de keuken is aardig, zou ik niet vervangen maar ook niet geweldig.
- woonkamer is niet groot (maar ook niet echt nodig want we kunnen eten in de keuken en er is een speelkamer)
Pluspunten:
- de ruimte
- de tuin
- de aparte wasplaats
- we kunnen eten in de keuken
- er is een mooie lichte veranda wat als speelkamer kan dienen
- veel tuinberging
Er was wel heel veel ruimte, echt heel veel ruimte. Hele supergezellige slaapkamers, heel veel sfeer. Twee ruime kinderkamers en dan nog 1 hele ruime kamer (zal van Sam worden) en nog een ouderslaapkamer met een apart zithoekje (zo leuk, heeft houten balken)
Ow wacht, visite komt, later meer!
zaterdag 22 maart 2008 om 20:09
Gossie, Cin, ik zou voor de ruimte gaan . Lastig! Ik ben ooit jaren gelden in die woonplaats geweest met schoonspringtoernooien. Vond het toen een leuke plaats.
Bridges, veel plezier! Het wordt vast gezellig en meisje is in goede handen (wat een dooddoener ). Lijkt me erg leuk wat je gaat doen!
Zoho, nog steeds zo druk hier. Fijne Pasen allemaal
Bridges, veel plezier! Het wordt vast gezellig en meisje is in goede handen (wat een dooddoener ). Lijkt me erg leuk wat je gaat doen!
Zoho, nog steeds zo druk hier. Fijne Pasen allemaal