Waarom kinderwens?

20-04-2012 23:08 209 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ladies, even een simpele vraag waar ik een antwoord op wil dat niet 'nietszeggend' is: waarom willen alle vrouwen kinderen? Ik kom hierdoor gewoon níet aan de vrouw en had me dus net zo goed niet kunnen laten steriliseren. Wat is het functioneel nut van kinderen krijgen? Géén nietszeggende argumenten zoals 'familie vind het raar als ik dat niet doe/zus/buurvrouw heeft ze ook' en zo, daar kan ik niks mee!
Functioneel nut dus. Ok.

Wat is het functionele nut van jouw eigen bestaan?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:popsicle schreef op 21 april 2012 @ 00:37:

[...]

Ik heb KMA gedaan ja.... En ik heb niets van die anti mannen zaken door laten schemeren. Ik stel me nóóit kwetsbaar op bij mensen die ik ken. Ik kan eea ook perfect gescheiden houden. Die hele genderdysforie komt pas naar voren als ik haar vertrouw en er al iets begint te bloeien, dan wordt ik daar vanzelf meer onbevangen in. (en JA, ik val op vrouwen, niet op mannen.....Voordat mensen dat gaan suggereren :D )

Dan hou jij toch ook iets vrij heftigs achter.

Iets wat te maken heeft met de kern van wie jij bent als persoon.

Ik vind dat de pot verwijt de ketel.

Alleen wacht jij tot er al een band met die persoon is en ze echt gekwetst kan worden. Dat is toch nog veel erger.

Tuurlijk is het een trut als ze denkt dat jij zoiets als geen kinderen krijgen niet echt meent of wat dan ook.

Maar omdat je duidelijk hbt gezegd dat je gesteriliseerd bent en ze dan ineens met een kinderwens komt denk ik dat het een smoes was om er een eind aan te breien.
quote:popsicle schreef op 21 april 2012 @ 00:40:

[...]

Ja maar waarvan dan? Ik was echt wel 100% mannelijk. Ik heb niets "afwijends" laten merken, Geloof me daar ben ik heel goed in (het boeltje gescheiden houden)Dat denk jij misschien. Maar wij vrouwen ruiken een afwijkende man al op een mijl afstand hoor.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 21 april 2012 @ 00:39:

[...]

Misschien hebben mensen meer door dan jij denkt.

Ja pcies, sorry, was een zetfout door het snelle typen. Het moet idd zijn 'niet ken'. Maar ik bedoel dus die ene kant van mij ja.... Die toon ik niet zomaar. Dat is pas in het prvé, en er moet vertrouwen zijn en zo. Dat is ook een van de redenen waarom ik het er zo moelijk mee heb :(

Het liefst zou ik van de daken schreeuwen: 'Girls, ik ben een man in een vrouwenlichaam, en ik ben gevoelsmatig en emotioneel een lesbiënne, wie wil?' Maarja zo werkt het natuurrlijk niet hé. En ik ga me ook niet om laten bouwen. Ken er een die dat gedaan heeft en hij (nu dus een zij) heeft een waardeloos sexleven. Technische details daarover: google. En bij mij gaat dat sowieso niet werken want ik ben heel erg mannelijk qua bouw. Dat kun je niet ff omtoveren. Dit is wat ik ben lichamelijk, maar qua beevingswereld, hoe moet ik het uitleggen..... qua liefdesverhouding en veiligheid en zo die ik wil hebben met een vrouw ben ik een vrouw. ik heb wel beide eigenschappen, ben aan de ene kant heel mannelijk, maar aan de andere kant erg vrouwelijk. Dat is best lastig kan ik je vertellen.... (En NEE ik ga niet het vrouwtje spelen in een homorelatie want ik ben geen homo, ik ben fysiek een man die in z'n ziel vrouw is en op vrouwen valt)
quote:leentjedb schreef op 21 april 2012 @ 00:45:

[...]

Dat denk jij misschien. Maar wij vrouwen ruiken een afwijkende man al op een mijl afstand hoor.

Helemaal waar!

Mijn vriend is bi en ik wist al dat er iets was voordat hij met één been buiten de auto stond.

En nee, hij is niet verwijfd
quote:leentjedb schreef op 21 april 2012 @ 00:45:

[...]

Dat denk jij misschien. Maar wij vrouwen ruiken een afwijkende man al op een mijl afstand hoor.Oh absoluut! Tell me about it :D hahaha, ben d'r zelf een dus heb ook een goede radar wat dat betreft.
Goed jij wordt dus ongelofelijk pissig als een dame in eerste instantie achterhoudt dat ze kinderen wil.

Maar jij mag wel jouw verlangens geheimhouden?

Niet om je te veroordelen, maar vindt je dat zelf ook niet een beetje meten met twee maten?

Of gaat die vlieger alleen op als dames in hun profiel zetten:

Ik wil GEEN mannen daten met Genderdysforie
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:Summerdance schreef op 21 april 2012 @ 00:42:

[...]

Maar Popsicle, zit je ons nou te vertellen dat je keihard tegen haar zit te liegen?

En je haar niet vertelt hebt over je verlangens?Geen seconde! Ik heb geen zaken achtergehouden, en heb ondjesmaat in het mailen en bellen wel singaaltjes gegeven en dat vond ze wel bijzonder naar eigen zeggen. Maar je gaat een wildvreemde daar natuurlijk niet voor de volle 100% mee shockeren op een eerste date....
quote:popsicle schreef op 21 april 2012 @ 00:48:

[...]

Het liefst zou ik van de daken schreeuwen: 'Girls, ik ben een man in een vrouwenlichaam, en ik ben gevoelsmatig en emotioneel een lesbiënne, wie wil?' Maarja zo werkt het natuurrlijk niet hé. En ik ga me ook niet om laten bouwen. Ken er een die dat gedaan heeft en hij (nu dus een zij) heeft een waardeloos sexleven. Technische details daarover: google. En bij mij gaat dat sowieso niet werken want ik ben heel erg mannelijk qua bouw. Dat kun je niet ff omtoveren. Dit is wat ik ben lichamelijk, maar qua beevingswereld, hoe moet ik het uitleggen..... qua liefdesverhouding en veiligheid en zo die ik wil hebben met een vrouw ben ik een vrouw. ik heb wel beide eigenschappen, ben aan de ene kant heel mannelijk, maar aan de andere kant erg vrouwelijk. Dat is best lastig kan ik je vertellen.... (En NEE ik ga niet het vrouwtje spelen in een homorelatie want ik ben geen homo, ik ben fysiek een man die in z'n ziel vrouw is en op vrouwen valt)

En daar staat NIETS over in je profiel en toch denk je dat vrouwen niet door hebben dat er iets " loos " is?

Beetje naïef. Of beetje autistisch. Geen idee wat, maar zo werkt het dus niet.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:Summerdance schreef op 21 april 2012 @ 00:38:

Dat is het precies Pop.

Als je geen torenhoge verwachtingen hebt kan de klap ook nooit zo groot zijn

.

Dat heb ik (helaas) ook in de praktijk moeten leren hoor! Maar het is zoveel gezonder voor jezelf, ipv je helemaal te verliezen in iets wat vooralsnog een illusie is.

TO, ik heb je andere topic ook gelezen, en ineens zie ik een heel ander probleem dan hetgene wat je hier naar voren brengt.

Eerlijk gezegd denk ik dat jij, met al je speciale behoeften, niet op een reguliere datingsite gaat vinden wat je zoekt.

De moeite die je hebt met het krijgen van een relatie ligt niet aan het feit dat vrouwen wél een kinderwens hebben, maar aan jouw gecompliceerde behoeftes. En dat is geen verwijt, maar wel een feit.
quote:cheerlesscard schreef op 21 april 2012 @ 00:45:

[...]

Dan hou jij toch ook iets vrij heftigs achter.

Iets wat te maken heeft met de kern van wie jij bent als persoon.

Ik vind dat de pot verwijt de ketel.

Alleen wacht jij tot er al een band met die persoon is en ze echt gekwetst kan worden. Dat is toch nog veel erger.

Tuurlijk is het een trut als ze denkt dat jij zoiets als geen kinderen krijgen niet echt meent of wat dan ook.

Maar omdat je duidelijk hbt gezegd dat je gesteriliseerd bent en ze dan ineens met een kinderwens komt denk ik dat het een smoes was om er een eind aan te breien.

Jouw eerste alinea is idd ook een eye-opener voor mij zeg..... ja.... wow, je hebt gewoon gelijk idd...!!! Dat besef ik me nu ook opeens... Maar ik heb wel mondjesmaat dingen door laten sijpelen voor de date he! En dat kon ze waarderen...

Wat je tweede alinea betreft: laten we het idd maar op dat laatste houden......

[...]

Ja pcies, sorry, was een zetfout door het snelle typen. Het moet idd zijn 'niet ken'. Maar ik bedoel dus die ene kant van mij ja.... Die toon ik niet zomaar. Dat is pas in het prvé, en er moet vertrouwen zijn en zo. Dat is ook een van de redenen waarom ik het er zo moelijk mee heb :(

En waarom werkt het volgens jou niet zo?

Mensen hebben meer respect voor iemand die zichzelf is dan voor het toneelstuk dat jij nu opvoert elke dag

Zelfs vrouwen die jouw gewoon zouden kunnen accepteren voor wie je bent, rennen hard de andere kant op zodra ze aanvoelen dat jij niet je ware aard laat zien..

Niemand hier zegt dat jij maar homo moet worden.

Jij bent in dit topic net als de vorige de enige die daarover begint.

Je vult dus maar vnalles voor iedereen in terwijl niemand hier zo denkt.

Hetzelfde geld voor ombouwen. Daar heeft ook niemand hier iets over gezegd en toch begin je er weer over.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 21 april 2012 @ 00:44:

Wist ze van te voren van je autisme?Ja, dat heb ik haar ook verteld.....

[...]

En ik ga me ook niet om laten bouwen. Ken er een die dat gedaan heeft en hij (nu dus een zij) heeft een waardeloos sexleven.)Jij neukt wel hele dagen?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:popsicle schreef op 21 april 2012 @ 00:51:

[...]

Geen seconde! Ik heb geen zaken achtergehouden, en heb ondjesmaat in het mailen en bellen wel singaaltjes gegeven en dat vond ze wel bijzonder naar eigen zeggen. Maar je gaat een wildvreemde daar natuurlijk niet voor de volle 100% mee shockeren op een eerste date....

Waarom niet?

DAT zou namelijk voor mij wel essentiële informatie zijn'Veel essenteler als het wel of geen kinderen willen eventueel.

Wonderlijk dat jij verwacht dat vrouwen duidelijk zijn en jij je ervan af maakt met mondjesmaat informatie en vage signaaltjes

Dat vind ik ronduit niet eerlijk van je,

Het even op mezelf betrekken, wel of geen kinderen zijn zaken die bij mij bespreekbaar zijn.

Jouq Genderdysforie zou voor mij een dealbreaker zijn wat ik heel graag op date 1 zou willen weten

Dan komt er namelijk geen date 1

En dat bedoel ik niet onaardig maar ik vind dat voor mezelf te ingewikkeld.
quote:cheerlesscard schreef op 21 april 2012 @ 00:54:

[...]

En waarom werkt het volgens jou niet zo?

Mensen hebben meer respect voor iemand die zichzelf is dan voor het toneelstuk dat jij nu opvoert elke dag

Zelfs vrouwen die jouw gewoon zouden kunnen accepteren voor wie je bent, rennen hard de andere kant op zodra ze aanvoelen dat jij niet je ware aard laat zien..

Niemand hier zegt dat jij maar homo moet worden.

Jij bent in dit topic net als de vorige de enige die daarover begint.

Je vult dus maar vnalles voor iedereen in terwijl niemand hier zo denkt.

Hetzelfde geld voor ombouwen. Daar heeft ook niemand hier iets over gezegd en toch begin je er weer over.

Als reactie op je hele stukje: de reden waarom ik me zo opstel (dus niet mijn ware aard laten zien en zo) en dat over homo/ombouwen beginnen valt onder de noemer 'eerdere ervaringen'. Snap je wat ik bedoel? Dus het was een soort anticiperen. Ik wilde dergelijke opmerkingen van te voren elimineren. If you get my drift. Dat soort flauwekul heb ik namelijk zoooooo vaak gehoord.

Maar als je het eens omdraait hé, ga eens in mijn schoenen staan: als ik tegen jou zou zeggen: joh, moet je luisteren ik zit zo en zo in elkaar, en ik toon jou dat ook meteen. Wees eerlijk, hoe groot is de kans dat jij ook maar één seconde zou overwegen met mij wat te willen op date/relatiegebeuren e.d.? Nou, dat is dus het antwoord op je vraag.... Of laten we zeggen op de repliek van de forumgenoten 'waarom toon je jezelf niet, meten met twee maten enz enz'. Omdat ik daarmee mijn kansen van meet af aan tot zero reduceer! Daarom wil ik eerst een wederzijdse acceptaite, een soort va band met iemand opbouwen voordat ik dat toon. Waarbij ik uiteraard wel al van begin af aan dingen hier en daar mondjesmaat door laat sijpelen om te pijlen of ze afwijzend is. Dat was in het geval van de dame van vanavond niet zo! Dat kwam dus pas later op de date....
Mss moet je eerst op het punt komen dat je gewoon kan zijn wie je bent in het dagelijks leven.

Dat zit niet in kleding,make-up, houden van winkelen en uiterlijkheden.

Maar met het lef hebben jouw karakter laten zien.

Praktisch of niet.

Ik ken een hele verwijfde bouwvakker die zo zichzelf is dat hij zelfs in zo'n mannenomgeving nooit gezeik heeft gehad.

Gewoon f*ck it. Ik neuk graag mannen en ik bouw graag huizen..punt!

Als jij zo ver bent volgt die leuke vrouw echt wel.

Die kan jou nu niet vinden achter dat mannelijke maskertje.
Cheer, wat een prachtige post!
quote:Summerdance schreef op 21 april 2012 @ 00:57:

[...]

Waarom niet?

DAT zou namelijk voor mij wel essentiële informatie zijn'Veel essenteler als het wel of geen kinderen willen eventueel.

Wonderlijk dat jij verwacht dat vrouwen duidelijk zijn en jij je ervan af maakt met mondjesmaat informatie en vage signaaltjes

Dat vind ik ronduit niet eerlijk van je,

Het even op mezelf betrekken, wel of geen kinderen zijn zaken die bij mij bespreekbaar zijn.

Jouq Genderdysforie zou voor mij een dealbreaker zijn wat ik heel graag op date 1 zou willen weten

Dan komt er namelijk geen date 1

En dat bedoel ik niet onaardig maar ik vind dat voor mezelf te ingewikkeld.

Ja daar zit ook zeker wat in.... zucht. Maar zie het ook een beetje in de context van mij hé... Ik bedoel, mijn kansen zijn al nagenoeg nul, maar ik wil ook liefde!

anyway, ik ga m'n mandje opzoeken.....
Bij mij is die kans idd klein want ik val daar niet op.

Een aantal vriendinnen van mij mss weer wel.

Door jezelf niet te laten zien reduceer jij je kansen tot 0

Je hoeft toch maar 1 vrouw van je leven tegen te komen.

En dat anticiperen ben ik geen fan van.

Het heeft geen nut in de verdediging te gaan terwijl je niet aangevallen word. Dat kost je jaren van je leven en komt niet prettig over.

Daarmee suggereer je nl dat jij al weet wat voor oordeel een ander over jou heeft.
quote:popsicle schreef op 21 april 2012 @ 01:03:

[...]

Ja daar zit ook zeker wat in.... zucht. Maar zie het ook een beetje in de context van mij hé... Ik bedoel, mijn kansen zijn al nagenoeg nul, maar ik wil ook liefde!

anyway, ik ga m'n mandje opzoeken.....

En dus omdat jij liefde wilt geeft jou dat het recht om belangrijke informatie achter te houden en dat pas aan haar te vertellen als je voor je gevallen is?

Vreemde maar vooral nare gedachtegang

Want geloof me, als ze er niets mee kan, zoals ik bijvoorbeeld, dan zal ze je net zo hard laten vallen na een tijdje als dat ik een tweede date vriendelijk zal afwimpelen

Sterker nog, ik zou bloed en bloed giftig op je zijn omdat je me het niet eerder hebt vertelt

Ik blijf het vreemd vinden dat jij ervoor kiest een startende relatie te beginnen met leugens (want dat is verzwijgen eigenlijk)

Mede ook omdat je van de ander wel volledige duidelijkheid eist bijna...
quote:Summerdance schreef op 21 april 2012 @ 01:02:

Cheer, wat een prachtige post!

Thanx Summer.

Ik vind het gewoon jammer dat hij zichzelf zo tekort doet.
Jeetje mina, ik las alleen de eerste pagina en de laatste en stond wel effe met mijn oren te klapperen!
TO los van die kinderwens: je komt echt niet altijd meteen je match tegen hoor. Het is maar een eerste date. Je moet er niet zoveel van verwachten gelijk. En ga dan ook niet op date met vrouwen die die wens "eventueel wel opzij willen zetten". Of vraag duidelijker of ze een lange, serieuze relatie zouden willen. Weet ik het. Maar wees nog duidelijker. Vraag het gewoon. Er zijn ook vrouwen die helemaal geen kinderwens hebben, nooit gehad.

Wees dan kritischer. Je hebt het maar over een uiterlijke klik en over hoe ze je gek heeft gemaakt. Tja als je iemand wil zonder kinderwens moet je dus even verder kijken. Dat geeft toch niet? Misschien begon ze door jou wel te twijfelen of ze niet tóch kinderen wil? Niets menselijks is ons vreemd. Ikzelf ervaar het andersom. Als het me gevraagd wordt dan zeg ik wel eerlijk dat ik graag moeder wil worden op termijn, in een daarvoor geschikte relatie. Daarmee geef ik dan ook aan dat ik dus niet persé dé relatie zoek maar wel een relatie. Je zult dus even door moeten vragen als je er gelijk zeker van wilt zijn.

Punt is dat mannen zonder kinderwens er ook wel eens een handje van hebben om als ze je wel graag willen daten te zeggen: tja..nou ja.. héél misschien, als ik meer thuis ben en niet zoveel werk.. dan wil ik ze wel. Zelfs gesteriliseerde mannen ;) Nou, over een mindf..k gesproken. Dat gebeurt dus net zo goed wel eens. Ik spreek daar dan ook niet mee af.
quote:Het liefst zou ik van de daken schreeuwen: 'Girls, ik ben een man in een vrouwenlichaam, en ik ben gevoelsmatig en emotioneel een lesbiënne, wie wil?'Huh? Andersom dan toch zeker?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven