Shopping Queens
dinsdag 3 april 2012 om 20:05
Wie kijkt er ook? Dit programma lijkt mij heel trashable. Volgens mij wordt dit programma nog leuker met jullie commentaar er bij.
Shopping Queens
“In Shopping Queens strijden vijf vrouwen wekelijks om de titel ‘Shopping Queen van de week.’ Zij kunnen deze titel winnen door te shoppen voor een speciale gelegenheid zoals een bruiloft, een eerste date, een première of een sollicitatiegesprek. De dames krijgen beperkt de tijd en een beperkt budget om de meest geschikte outfit te scoren.
De vrouw die aan het einde van de week de meeste punten heeft verzameld, wint de titel ‘Shopping Queen van de week’ en een fashioncheque ter waarde van ¤1.000,-“
Shopping Queens
“In Shopping Queens strijden vijf vrouwen wekelijks om de titel ‘Shopping Queen van de week.’ Zij kunnen deze titel winnen door te shoppen voor een speciale gelegenheid zoals een bruiloft, een eerste date, een première of een sollicitatiegesprek. De dames krijgen beperkt de tijd en een beperkt budget om de meest geschikte outfit te scoren.
De vrouw die aan het einde van de week de meeste punten heeft verzameld, wint de titel ‘Shopping Queen van de week’ en een fashioncheque ter waarde van ¤1.000,-“
vrijdag 20 april 2012 om 15:50
zaterdag 21 april 2012 om 01:03
Wat een fantastisch programma! Ben helemaal verslaafd. Afschuwelijk om te zien hoe vals sommige mokkels stemmen. En hoe heerlijk is het, als Fred ze er daarna op aanspreekt en vervolgens ook gewoon degene met het beste outfit laat winnen!!! Sta je toch mooi voor lul als gluiperige "negatifista", i.p.v. over te komen als een echte fashionista. Serieus, TOP-televisie!
zaterdag 21 april 2012 om 10:57
zondag 22 april 2012 om 15:52
zondag 22 april 2012 om 19:42
Ik ben echt gek op jaren 60 Twiggy jurkjes met een kraagje en nu heb ik bij Shopping Queens donderdag bij Eva het volgende witte jurkje gezien dat ik echt te gek vind. De grote vraag is natuurlijk: waar vind ik zoiets? Nieuw of vintage. Zij was in Den bosch aan het winkelen.
Filmpje met jurkje van 13:56 uur tot 14:05 uur
Filmpje met jurkje van 13:56 uur tot 14:05 uur
dinsdag 24 april 2012 om 17:28
Deze week was Shopping Queens in Haarlem en ik was toevallig vandaag in de winkel waar het meisje van maandag haar outfit had gekocht. Ik raakte aan de praat met de verkoopster en ze vertelde me dat het hele programma doorgestoken kaart is.
De programmamakers kiezen van te voren namelijk een paar winkels uit waar het programma wordt opgenomen en de winkeliers weten dus dat ze komen en hangen al een paar setjes voor de kandidate klaar zodat ze wat te kiezen heeft. En verder deden ze maandag net alsof de kleding uit verschillende winkels kwam, maar alles (schoenen, jurkje, jasje, armband en clutch) kwam uit die ene winkel en hing dus gewoon al voor haar klaar. Ook wordt alles gewoon op 1 dag opgenomen, want als de ene kandidate aan het passen is staat de volgende kandidate al buiten te wachten totdat zij naar binnen mag.
Reality TV is dus allemaal flauwekul, maar ach dat wisten we natuurlijk allang .
De programmamakers kiezen van te voren namelijk een paar winkels uit waar het programma wordt opgenomen en de winkeliers weten dus dat ze komen en hangen al een paar setjes voor de kandidate klaar zodat ze wat te kiezen heeft. En verder deden ze maandag net alsof de kleding uit verschillende winkels kwam, maar alles (schoenen, jurkje, jasje, armband en clutch) kwam uit die ene winkel en hing dus gewoon al voor haar klaar. Ook wordt alles gewoon op 1 dag opgenomen, want als de ene kandidate aan het passen is staat de volgende kandidate al buiten te wachten totdat zij naar binnen mag.
Reality TV is dus allemaal flauwekul, maar ach dat wisten we natuurlijk allang .
donderdag 3 mei 2012 om 17:42
Haha, die van dames in de dop, jemig zeg.. Ze brandt iedereen af, nu is ze zelf aan het shoppen (afl. van woensdag), lach me naar Ben benieuwd waar ze mee komt Vind het een leuk programma om te volgen! Ook al is het dan doorgestoken kaart volgens de `in sight information.`
Trotse mama van Benthe* en Niene!
donderdag 3 mei 2012 om 17:56
vrijdag 4 mei 2012 om 10:59
Vandaag vrij en eigenlijk moet ik nog van alles doen maar geen zin dus nu maar heel fout het programma shopping queens aan het kijken! Geloof dati ik de goede week heb gepakt want wat een vrouwen zeg! Michella (donkere krullen) is wel heeeeeeeeeel uitgesproken zeg! Vind haar redelijk ordi overkomen maar goed, ieder zijn smaak. Wat ik me afvraag, ze zei in de aflevering van dinsdag dat ze 32 is, dochter van 13 en dat ze niet werkt want dat is niks voor haar en doen anderen maar lekker. Maar wat ik me afvraag: hoe kan dat???/ Want ze zegt dat ze wel veel shopt en dat is ook wel aan haar kledingkast te zien. Waar betaald ze dat van?? En ook: Weet iemand of ze wat mankeert dat ze niet kan werken? Ze oogt niet alsof ze wat mankeert namelijk maar bne wel benieuwd! Hoe kun je zoveel shoppen, jong zijn, op het oog niets mankeren en toch niet werken? Bijstand?