Mode & Beauty alle pijlers

Wenkbrauwen

21-04-2012 11:25 37 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik had gisteren jeuk aan me wenkbrauw, en krapte en trok op en of anderen manier in een keer allemaal haren weg.

Hoe snel groeit dat er weer bij?

Want ben een jongen en ga die dingen niet epileren (of hoe dat heet).

Ja is beetje raar jongen op een beauty forum.

Maar wil graag weten, hoop dat voor maandag weer beetje terug is, en wat helpt?

las vaseline om sneller te groeien.

Anonymous
Vaseline? tuurlijk.
Wat helpt dan? hahaha
Beautyforum? Hmmm

Het groeit vanzelf weer aan, echter niet in twee dagen. Niet miepen.
Beetje bijtekenen met een wenkbrauwpotlood.
Dan heb je behoorlijk hard gekrapt, want ik probeer het net ook even, maar bij mij gaat er geen haartje uit mijn hoofd..:S
quote:anonymousnl schreef op 21 april 2012 @ 11:28:

Wat helpt dan? hahahaNagels knippen
Je bent een man. Maak je niet druk om dit soort dingen. Groeit vanzelf weer aan.
Of maak met een scheermesje er zo'n dwars-streepje van. Schijnt nog hip te zijn ook
krapte?

Kan iemand mij even uitleggen hoe dat moet?
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
hoe krijg je dat voor elkaar? Heb e niet per ongeluk met een mesje lopen krabben?
Als je haren zomaar uitvallen, dan is dat niet goed. Ik heb zelf een vorm van alopecia areata waardoor mijn wenkbrauwhaar uitvalt.

Je kunt even langs de huisarts, om ernaar te laten kijken.
Ik vraag me inderdaad ook af hoe je dat voor elkaar krijgt =p

Zou me er als ik jou was niet druk om maken, kan gebeuren, groeit vanzelf weer aan.

En inderdaad wat qwerttu ook zegt, het lijkt me niet normaal dat je die haartjes er zo uitkrabt, ik zou het niet voor elkaar krijgen..
Eens met Qwertuu, hier ook AA en zoiets heb ik alleen als het hele uitvalcircus weer begint. Veel haartjes meetrekken is niet goed. Bezoek aan de huisarts lijkt me een goed plan.

Over het teruggroeien. Dat duurt wel even. Ligt ook aan de oorzaak van het uitvallen natuurlijk. Maandag is in ieder geval onmogelijk. Ik zou wenkbrauwpoeder kopen, werkt als een tierelier bij mij. Niemand die ziet dat ik met een halve wenkbrauw rondloop. Hema heeft een fijn doosje, kost 5 euro geloof ik.

Wat voor kleur wenkbrauwen heb je?
Vòòr maandag je wenkbrauw terug? Hm..bijtekenen met zo'n dikke zwarte watervaste stift? Ben je meteen klaar!
volgens mij heeft ie stiekem geprobeerd zijn wenkbrauwen een beetje vorm te geven en is dat lichtelijk mislukt!!
quote:anonymousnl schreef op 21 april 2012 @ 11:28:

Wat helpt dan? hahaha

Leuk dat je er zelf ook de humor van in ziet.

Wonderolie halen en blijven smeren. En in de tussentijd bijtekenen met wenkbrauwpotlood.
quote:ikbenik schreef op 21 april 2012 @ 11:50:

Of maak met een scheermesje er zo'n dwars-streepje van. Schijnt nog hip te zijn ook Misschien heeft hij dat wel geprobeerd en is het mislukt.
Wonderolie helpt geen klap als het alopecia is. Behalve dat je wenkbrauwen ervan gaat glimmen en dat je wenkbrauwpotlood niet blijft zitten dan, maar dat is helpen van de wal in de sloot.

Naar de huisarts lijkt me veruit het beste advies.
Het enige wat werkt is geduld, en niet meer zo stom doen. En het valt ws niemand op ook.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Wat flauw om te doen alsof TO het expres heeft gedaan.
Wie zegt dat het alopecia is?

Flauw? Hij kan toch geprobeerd hebben om zo een streepje te zetten. Weet jij niet, weet ik niet. Net zoals wij niet weten dat hij alopecia heeft of niet.
vaseline zorgt wel voor haargroei. Marilyn Monroe smeerde haar hele gezicht er elke dag mee in en had over haar hele gezicht donshaar gekregen daardoor...
quote:anonymousnl schreef op 21 april 2012 @ 11:25:

Ik had gisteren jeuk aan me wenkbrauw, en krapte en trok op en of anderen manier in een keer allemaal haren weg.

Hoe snel groeit dat er weer bij?

Want ben een jongen en ga die dingen niet epileren (of hoe dat heet).

Ja is beetje raar jongen op een beauty forum.

Maar wil graag weten, hoop dat voor maandag weer beetje terug is, en wat helpt?

las vaseline om sneller te groeien.

Anonymous

Waaruit maak je op dat hij het expres gedaan heeft? Of dat hij iets hips geprobeerd heeft? Of met een scheermesje langs zijn wenkbrauwen is gegaan?

Ik zeg alleen dat IK alopecia heb en dat TO naar de huisarts moet gaan. Als je haar spontaan uitvalt, dan is er iets mis. En dát het spontaan is, dat lijkt me uit bovenstaande quote wel duidelijk. Flauw dus, om te doen alsof hij het expres gedaan heeft.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven