is bubble tea lekker ?
zaterdag 21 april 2012 om 14:44
er is een bubble-t bar geopend op een paar km afstand van mijn woonplaats.
nu heb ik morgen tijd om iets leuks te doen met mijn zoon en ik wilde daar eens bubble tea gaan drinken, we hebben immers ook een kortingsbon gekregen en we zijn er ook wel benieuwd naar.
wie heeft het al eens gedronken ? is het lekker of juist niet ?
ben benieuwd naar jullie ervaringen.
nu heb ik morgen tijd om iets leuks te doen met mijn zoon en ik wilde daar eens bubble tea gaan drinken, we hebben immers ook een kortingsbon gekregen en we zijn er ook wel benieuwd naar.
wie heeft het al eens gedronken ? is het lekker of juist niet ?
ben benieuwd naar jullie ervaringen.
zaterdag 21 april 2012 om 14:48
zaterdag 21 april 2012 om 14:49
Ik heb ooit eens limonadethee gedronken, dus ijsthee met prik en ik vond het een gruwel, maar laat daardoor je gezellige dagje met je zoon niet bederven en ga op onderzoek uit. Het is altijd het beste om het zelf te ondervinden, zeker met een kind.
Hup, op avontuur, veel plezier en smakelijk..............
Hup, op avontuur, veel plezier en smakelijk..............
zaterdag 21 april 2012 om 14:50
zaterdag 21 april 2012 om 15:00
quote:princessetamtam schreef op 21 april 2012 @ 14:56:
[...]
hij vindt het vast leuk, hij is erg met eten en drinken bezig.
Mijn zoon is nu dertig. Als het 20 jaar geleden had bestaan, dan was ik er zeker met hem op af gegaan.
*zucht* Ik mis onze avonturen nog weleens en het geschater als iets vreselijk raar verliep.
[...]
hij vindt het vast leuk, hij is erg met eten en drinken bezig.
Mijn zoon is nu dertig. Als het 20 jaar geleden had bestaan, dan was ik er zeker met hem op af gegaan.
*zucht* Ik mis onze avonturen nog weleens en het geschater als iets vreselijk raar verliep.
zaterdag 21 april 2012 om 15:04
dat klopt cateautje, later mis je dat, daar ben ik ook van overtuigd.
ben voor zijn 10de verjaardag met hem een 4 gangen menu gaan eten bij een restaurant met een bib gourmand, dat wilde hij graag nadat we er eens een broodje hadden gegeten op het terras, in mijn woonplaats, dat was ook echt een geweldige ervaring, hij heeft alles tot de laatste kruimel opgegeten.
N.B.: hij is heel eigenwijs en vergeetachtig, het is echt geen perfect kind
ben voor zijn 10de verjaardag met hem een 4 gangen menu gaan eten bij een restaurant met een bib gourmand, dat wilde hij graag nadat we er eens een broodje hadden gegeten op het terras, in mijn woonplaats, dat was ook echt een geweldige ervaring, hij heeft alles tot de laatste kruimel opgegeten.
N.B.: hij is heel eigenwijs en vergeetachtig, het is echt geen perfect kind
zaterdag 21 april 2012 om 15:09
quote:princessetamtam schreef op 21 april 2012 @ 15:04:
ben voor zijn 10de verjaardag met hem een 4 gangen menu gaan eten bij een restaurant met een bib gourmand, dat wilde hij graag nadat we er eens een broodje hadden gegeten op het terras, in mijn woonplaats, dat was ook echt een geweldige ervaring, hij heeft alles tot de laatste kruimel opgegeten.Geweldig, ik kan me de blik in z'n ogen voorstellen. Ze zijn nog zo zuiver hè, op die leeftijd. Nog even heerlijk van genieten voordat hij er achter komt dat er een hele grote wereld op hem wacht.
ben voor zijn 10de verjaardag met hem een 4 gangen menu gaan eten bij een restaurant met een bib gourmand, dat wilde hij graag nadat we er eens een broodje hadden gegeten op het terras, in mijn woonplaats, dat was ook echt een geweldige ervaring, hij heeft alles tot de laatste kruimel opgegeten.Geweldig, ik kan me de blik in z'n ogen voorstellen. Ze zijn nog zo zuiver hè, op die leeftijd. Nog even heerlijk van genieten voordat hij er achter komt dat er een hele grote wereld op hem wacht.
zaterdag 21 april 2012 om 15:11
zaterdag 21 april 2012 om 15:12
zaterdag 21 april 2012 om 15:24
Haha, volgens mij hebben de meesten hier echt geen idee wat het is. Ik vind het lekker! Bij een Japans restaurant in het centrum hier verkopen ze het, maar ik haal het soms ook bij de toko, en dan zit het in blikjes. Het heeft eigenlijk niet zo veel met thee (of bubbels) te maken, een smaak als aardbei is denk ik het populairst. Het is eigenlijk (soja)melk met een fruitsmaakje, plus tapioca balletjes die op de bodem liggen. Tapioca heeft niet veel smaak, maar de textuur is wel lekker.