Eenzaam

21-04-2012 16:11 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heey dames,

Mijn naam is Julie en ik ben 24 jaar. Onlangs is er een eind gekomen aan mijn relatie en ik geniet weer een beetje van het vrijgezel zijn, maar af en toe ben je ook zo eenzaam.

Het is een beetje tegenstrijdig want enerzijds wil ik me niet meteen in een nieuwe relatie storten (ik word vaak aangesproken, helemaal tijdens het uitgaan), maar aan de andere kant mis je toch wel de leuke dingen uit een relatie.

Hoe pakken jullie zo'n situatie aan?
Forummen, liefdesverdriet verwerken, veel afspreken met vrienden en vriendinnen, nieuwe mensen ontmoeten, maar bovenal aan mezelf werken. Als ik me echt eenzaam zou voelen na het eindigen van mijn relatie zou ik daar aan gaan werken; dus niet wegvluchten in bovenstaande, maar werken aan het geluk en de liefde die ik uit mezelf kan halen.
Bedankt voor je reactie.

Je hebt gelijk. Ik heb ook wel veel lieve vriendinnen en er zijn genoeg leuke dingen te doen, maar soms zit je 's avonds na het werk ook weleens alleen voor de tv en dan mis je wel een man waar je even lekker tegenaan kan kruipen. ;)
Warme fleecedekens zijn een goede oplossing:P Nee, serieus, ik snap heel erg goed wat je bedoelt. Ik ben nu even dingen doen maar kon later nog wel even terug:) Knuffel voor jou!
Ah, lief van je! Dikke knuffel terug!!
Ik voelde mee eenzamer in mijn relatie als als vrijgezel maar goed.

Koop een elektrische deken, neem er een tijdschakelaar op,probleem van het koud bed opgelost.

Verder veel afspreken,en probeer elke dag iets te doen wat je voldoening geeft.

En gelukkig komt de zomer eraan!
Allemaal heel leuk die adviezen van een deken enzo maar het feit is wel dat je je soms best eenzaam kunt voelen. Ik zit ook 5 dagen per week 's avonds tegen een muur te kletsen maar ik probeer in ieder geval in het weekend iets leuks te gaan doen. Of in ieder geval het huis uit te gaan, met of zonder iemand.
Hier ben ik weer! Ik herken het ook wel dat ik mij soms in mijn relatie eenzamer voelde dan nu:P Ik ga op het moment naast met vrienden/vriendinnen ook veel alleen op stap; winkelen, wandelen etc.Het geeft me een goed gevoel dat dat ook gewoon alleen heel erg leuk kan zijn.
Ik begrijp goed wat je bedoelt. Ik heb met alleen zijn best veel moeite, omdat ik het niet gewend ben. Maar je moet het ook in je eentje leuk kunnen hebben inderdaad.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven