Forum Triviant!
maandag 29 oktober 2007 om 15:30
Ik gooi er eens even een spelletje tegenaan. Ik stel de eerste vraag en degene die het goede antwoord geeft, mag de volgende vraag neerzetten! De vragen mogen over vanalles gaan: techniek, kunst, geschiedenis, aardrijkskunde, maffe weetjes enz. enz. Enne: niet gelijk gaan Googelen, laten we het een beetje eerlijk houden! En weet je even geen nieuwe vraag? Zeg dat dan even, dan mag een ander gewoon een vraag neerzetten.
Ok, hierbij de eerste vraag:
De Citroën Traction Avant is een mooie oude auto die in 1934 op de markt kwam. Waar staat Traction Avant voor? (en de bonus: wat was daar zo bijzonder aan?)
Ok, hierbij de eerste vraag:
De Citroën Traction Avant is een mooie oude auto die in 1934 op de markt kwam. Waar staat Traction Avant voor? (en de bonus: wat was daar zo bijzonder aan?)
Ik ben mijn eigen bananenschil

vrijdag 21 maart 2008 om 18:41

vrijdag 21 maart 2008 om 20:05
quote:Poezewoes schreef op 21 maart 2008 @ 18:39:
Het is toch niet te geloven.... zelfs bij een spelletjes topic wordt er eindeloos doorgrzeverd over dat voetbal....
LEKKER BELANGRIJK!
Hee Donkey, even niet gezien. Ben je wezen vliegeren? Heee Poez !! Yep; vliegeren voor gevorderden zeg maar. Met een vlieger van 17 vierkante meter waar je aan kan hangen.
Enne .... we zeveren niet over voetbal maar over het juiste antwoord op een vraag. Dat gebeurt hier heel regelmatig
Het is toch niet te geloven.... zelfs bij een spelletjes topic wordt er eindeloos doorgrzeverd over dat voetbal....
LEKKER BELANGRIJK!
Hee Donkey, even niet gezien. Ben je wezen vliegeren? Heee Poez !! Yep; vliegeren voor gevorderden zeg maar. Met een vlieger van 17 vierkante meter waar je aan kan hangen.
Enne .... we zeveren niet over voetbal maar over het juiste antwoord op een vraag. Dat gebeurt hier heel regelmatig
Polygamie = intensieve vrouwhouderij

vrijdag 21 maart 2008 om 20:19
vrijdag 21 maart 2008 om 20:33
quote:Donkeyshot schreef op 21 maart 2008 @ 20:05:
[...]
Heee Poez !! Yep; vliegeren voor gevorderden zeg maar. Met een vlieger van 17 vierkante meter waar je aan kan hangen.
Donkey, Poez is een vrouwtje. Die MOET even zeiken over het gezeik over voetbal. En probeer daar nou maar gewoon geen logische verklaring voor te geven of bedenken, kansloos.
Enne, gaaf! Heb je foto's?
[...]
Heee Poez !! Yep; vliegeren voor gevorderden zeg maar. Met een vlieger van 17 vierkante meter waar je aan kan hangen.
Donkey, Poez is een vrouwtje. Die MOET even zeiken over het gezeik over voetbal. En probeer daar nou maar gewoon geen logische verklaring voor te geven of bedenken, kansloos.
Enne, gaaf! Heb je foto's?
oh that purrrrrrrrrfect feeling