Mijn relatie verbroken

22-04-2012 15:59 67 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ja, het zoveelste topic over hetzelfde onderwerp, maar ik voel me even enorm verdrietig.

Zojuist mijn relatie verbroken van 1,5 jaar en hoewel ik diegene ben geweest die er uiteindelijk een punt heeft achter gezet, lijken de tranen nu even niet te stoppen

Het is beter zo, dat weet ik ook wel. Ik denk dat we niet zo goed bij elkaar passen, dat onze levens slecht met elkaar te verenigen zijn. En dat we dat niet eens probeerden lijkt me een teken aan de wand. Hij is veel te stabiel voor een vrouw zoals mij, die door het leven stuitert, maar ik mis zijn warmte en evenwicht nu al

Nog geen zin om vriendinnen te bellen, die heel rationeel mij gaan vertellen dat dit inderdaad de juiste keuze is. Maar wel behoefte aan afleiding......of misschien toch een digitale knuffel.
Bij deze een hele grote knuffel en sterke de komende tijd!
Kom maar hier meis, huil maar lekker en wij troosten je wel.

Dikke knuffel!
Vervelend hoor. Dikke knuffel
Bedankt!

Nog iets leuks meegemaakt dit weekend?

Om mijn gedachten een beetje af te leiden.
Ook al weet je dat een relatie niet werkt en je het uitmaakt heb je verdriet. Sterkte
Is nooit leuk, sterkte!
Liefdesverdriet sucks.

Heel veel sterkte
wat heeft je uiteindelijk doen besluiten het uit te maken?
Oh dat is even moeilijk ja

Sterkte ermee!
Niet om je in de war te brengen!, maar bij ons werkt het juist heel goed. Hij de stabiele, warme rustgever, ik de onrustige chaoot.

Ik dacht altijd dat het kiezen was voor saaiheid of leuke spanning, maar bij ons is er echt evenwicht.

Ik ken jullie natuurlijk niet, zoiets is bij iedereen anders, maar de kans is groot dat je deze onrust óók bij een minder 'stabiele' partner hebt.

Ik snap in ieder geval goed dat je de warmte en rust nu al mist..
quote:katrien1974 schreef op 22 april 2012 @ 16:16:

wat heeft je uiteindelijk doen besluiten het uit te maken?

We leiden zo'n verschillende levens!

Wat hij aan vrijetijdsbesteding leuk vindt, vind ik niet leuk en andersom. Vervolgens is er ook geen interesse om elkaar daarbij te betrekken, waarbij ik nogal wat alarmbellen zag. Dat voelt voor mij onnatuurlijk.

Hij geeft aan dat hij mij niets op wil dringen, wat ik lief maar ook vreemd vind. Als je van elkaar houd wil je toch dat de ander deel uit maakt van jouw leven en vráág je het toch op z'n minst.

En iets weerhoudt mij ervan om mij in mijn leven te betrekken en wat dan tja........

Ben ik misschien te snel in deze relatie gesprongen na mijn vorige (lange) relatie? Ben ik bang geworden om me echt te binden (ben veel dierbare personen verloren de afgelopen jaren)?

Ik weet het niet meer, maar het liep niet vanzelf, ik twijffelde en toen liep het stuk
Hoi Liezze,

Nog geen twee weken geleden heb ik ook mijn relatie verbroken terwijl ik nog heel heeeel gek op hem ben dus kan me wel voorstellen hoe je je voelt...

Ook al duurde die van mij niet zo lang als die van jou...

Als je van altijd samen zijn, en samen slapen opeens weer alleen op de bank zit en hij niet meer komt is dat rond uit k*t...

Ik heb een heleboel gehuild, niet te stoppen maar het is nu echt al beter geworden en voel me alweer wat beter..

Mijn vriendin was en is er echt voor mij ook al heeft ze altijd wel haar twijfels gehad ze zou nooit zeggen: ik zei het toch e.d..

Dat heeft me zeker geholpen..

Ja wat ik hiermee wil zeggen, als je achter je beslissing staat dan word het wel beter maar neemt niet weg dat het echt een vervelend gevoel is..

Voor jou ook een dikke knuffel!!
Ah, da's al een heel ander verhaal.

Wat naar dat je je zo voelt hee.
quote:beauterham schreef op 22 april 2012 @ 16:29:

Hoi Liezze,

Nog geen twee weken geleden heb ik ook mijn relatie verbroken terwijl ik nog heel heeeel gek op hem ben dus kan me wel voorstellen hoe je je voelt...

Ook al duurde die van mij niet zo lang als die van jou...

Als je van altijd samen zijn, en samen slapen opeens weer alleen op de bank zit en hij niet meer komt is dat rond uit k*t...

Ik heb een heleboel gehuild, niet te stoppen maar het is nu echt al beter geworden en voel me alweer wat beter..

Mijn vriendin was en is er echt voor mij ook al heeft ze altijd wel haar twijfels gehad ze zou nooit zeggen: ik zei het toch e.d..

Dat heeft me zeker geholpen..

Ja wat ik hiermee wil zeggen, als je achter je beslissing staat dan word het wel beter maar neemt niet weg dat het echt een vervelend gevoel is..

Voor jou ook een dikke knuffel!!

Dankjewel!

Ik kom ook wel weer op mijn pootjes terecht, maar nu is het idd even goed k*t!

Ook voor jou
quote:pseudo schreef op 22 april 2012 @ 16:30:

Ah, da's al een heel ander verhaal.

Wat naar dat je je zo voelt hee.

Tja, de verschillen zitten in zoveel dingen.

En ik ben er helemaal voor dat je een eigen leven leidt en elkaar daarin ook vrij laat (daar waren we ontzettend goed in ).

Maar elkaar niet betrekken in elkaars leven en de desintresse van de ander daarin, ik weet niet, het voelt niet goed...
jeetje dat is ook een beetje mijn verhaal.

Zo ontzettend veel van elkaar houden maar op de een of andere manier een heel ander leven leiden.

Andere interesses, en inderdaad, niet de moeite nemen je daar in te verdiepen. pfffffffffffffffff
woonde je al samen?
Te stabiel voor jouw, dus jij hebt die arme man zijn hart gebroken en nu zit je zielig te doen.
Dat is dat vreemd Katrien? Zo zou het toch niet moeten lopen?

Dit gaat op de lange termijn toch niet werken? Of maak ik nu een gigantische vergissing?

Hoe is het bij jou gegaan?
Ja, snap ik. Interesse in elkaar en elkaars bezigheden is misschien wel de belangrijkste basis voor een lange relatie.

Het is sowieso altijd goed om naar dat 'ik weet niet precies wat het is maar het voelt niet goed' gevoel te luisteren.

En dit heel verdrietige gevoel wordt echt minder, het lijkt nu misschien op oneindige narigheid, maar dat is écht niet zo. X
quote:verliefdopiemand schreef op 22 april 2012 @ 16:44:

Te stabiel voor jouw, dus jij hebt die arme man zijn hart gebroken en nu zit je zielig te doen.nou ja zeg, zo jammer dit
quote:verliefdopiemand schreef op 22 april 2012 @ 16:44:

Te stabiel voor jouw, dus jij hebt die arme man zijn hart gebroken en nu zit je zielig te doen.Misschien moet jij het hele topic even lezen
wij overwegen relatietherapie, juist omdat we zoveel van elkaar houden. Proberen een balans te vinden in dingen die we niet leuk vinden, en dingen die we wel leuk vinden.

wij hebben ook een communicatieprobleem. Niet echt over het praten over problemen maar meer over de kleine dingen. De auto meenemen zonder te overleggen omdat de een denkt dat het duidelijk is voor de ander en de ander verwacht dat hij of zij overlegt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven