Ibiza
zondag 22 april 2012 om 21:08
zondag 22 april 2012 om 21:14
zondag 22 april 2012 om 21:25
Ik ben een paar keer op Ibiza geweest,maar san Antonio vond ik echt vreselijk.... Heel veel Engelse jongeren. Echt het spaanse chersonissos ... Je kunt beter naar Figueritas gaan! veel leuker,de stranden zijn mooier en als je geluk hebt kan je te voet naar Ibiza stad(qua ligging). Veel plezier!
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik zeg,niet voor wat jij verstaat!
zondag 22 april 2012 om 21:27
zondag 22 april 2012 om 21:29
zondag 22 april 2012 om 21:32
Heeft iemand anders dan een beter voorstel want we weten het echt nog niet. Dit is iets wat we tegenkwamen maar voor mij kan dat net zo goed in italie ofzo zijn. eisen:
1 mooi zandstrand
2 goed uitgaan
3 mogelijkheden om ook tochtjes te kunnen maken naar leuke mooie plekjes bijv en mooie boottocht of waterpretpark of blablabla.
1 mooi zandstrand
2 goed uitgaan
3 mogelijkheden om ook tochtjes te kunnen maken naar leuke mooie plekjes bijv en mooie boottocht of waterpretpark of blablabla.
zondag 22 april 2012 om 21:37
Drankjes in clubs zijn duur, reken op 10¤ voor een cola,
Op terrassen kost het minder, normale prijzen.
In de clubs vind je ongeveer hetzelfde publiek als in elke club in een grote stad, er zullen best wat doorgesnoven types tussen zitten ja.
Ik denk dat jullie een heel leuke tijd zillen hebben daar!
Op terrassen kost het minder, normale prijzen.
In de clubs vind je ongeveer hetzelfde publiek als in elke club in een grote stad, er zullen best wat doorgesnoven types tussen zitten ja.
Ik denk dat jullie een heel leuke tijd zillen hebben daar!
zondag 22 april 2012 om 21:47
Mallorca ben ik 2 jaar geleden geweest en wilde een relaxvakantie en kwam voor mijn gevoel in salou 2 aan.
Ik zat in El Arenal, behoorlijk toeristisch en ik kan me herinneren dat er ook een heel Duits gedeelte was. Ik geloof wel dat je daar kan stappen.
En Cyprus dan Aya Napa?? Heb ik ook veel over gehoord!
Ik zat in El Arenal, behoorlijk toeristisch en ik kan me herinneren dat er ook een heel Duits gedeelte was. Ik geloof wel dat je daar kan stappen.
En Cyprus dan Aya Napa?? Heb ik ook veel over gehoord!
zondag 22 april 2012 om 21:51
zondag 22 april 2012 om 21:56
zondag 22 april 2012 om 21:59