The Ultimate Dance Battle
zondag 4 maart 2012 om 17:29
zondag 22 april 2012 om 22:31
quote:S0LEIL schreef op 22 april 2012 @ 22:27:
[...]
Dat is nou de tweede keer deze week dat iemand mij een meisjemeisje noemt Ik vind mezelf helemaal geen meisjemeisje eigenlijk. Ik heb dat ook in geen jaren gehoord en nu ineens twee keer.Oh dat vind ik echt wel, ik vond je ontzettend stijlvol die ene hele keer dat ik je gezien heb
[...]
Dat is nou de tweede keer deze week dat iemand mij een meisjemeisje noemt Ik vind mezelf helemaal geen meisjemeisje eigenlijk. Ik heb dat ook in geen jaren gehoord en nu ineens twee keer.Oh dat vind ik echt wel, ik vond je ontzettend stijlvol die ene hele keer dat ik je gezien heb
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
zondag 22 april 2012 om 22:32
zondag 22 april 2012 om 22:33
quote:Liezze schreef op 22 april 2012 @ 22:32:
[...]
Dankje Sum
Dat heb ik even nodig vandaag. Nu nog even stoppen met janken en dan komt het weer helemaal goed!
Vergeet je niet de ijskoude lap op je ogen voor het slapen gaan? Anders heb je morgenochtend van die dikke doppen.
Heb je topic gelezen, sterkte nog
[...]
Dankje Sum
Dat heb ik even nodig vandaag. Nu nog even stoppen met janken en dan komt het weer helemaal goed!
Vergeet je niet de ijskoude lap op je ogen voor het slapen gaan? Anders heb je morgenochtend van die dikke doppen.
Heb je topic gelezen, sterkte nog
“Don’t look back – you’re not going that way.”
zondag 22 april 2012 om 22:34
zondag 22 april 2012 om 22:36
quote:S0LEIL schreef op 22 april 2012 @ 22:32:
[...]
Haha, ik snap daar niks van, maar ik vind het een enorm compliment
Ik vind mezelf vooral heel erg lomp, door mijn onhandigheid en mijn figuur.
Wat raar toch hè dat mensen altijd een heel ander beeld van je hebben dan dat je zelf hebt.
Ik sta daar bij mezelf ook altijd zo versteld van
dan zeggen ze iets over mij en dan denk ik...huh...ikke????
[...]
Haha, ik snap daar niks van, maar ik vind het een enorm compliment
Ik vind mezelf vooral heel erg lomp, door mijn onhandigheid en mijn figuur.
Wat raar toch hè dat mensen altijd een heel ander beeld van je hebben dan dat je zelf hebt.
Ik sta daar bij mezelf ook altijd zo versteld van
dan zeggen ze iets over mij en dan denk ik...huh...ikke????
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!