Vrekkentopic - Deel V
zondag 22 april 2012 om 19:46
zondag 22 april 2012 om 19:51
zondag 22 april 2012 om 19:59
quote:ikbenikenbenertrotsop schreef op 22 april 2012 @ 19:46:
chris, nee denk zeker niet dat het mensen zijn die hier schrijven. Idd. meelezers of een google vinder.
Ik ga je een proefmail sturen en als ik een code heb gaat die de komende tijd naar jou. Na een tijdje vraag ik weer iemand anders en dan hebben toch meerdere mensen er wat aan.Ik zag het Ibi, je bent een schat!
chris, nee denk zeker niet dat het mensen zijn die hier schrijven. Idd. meelezers of een google vinder.
Ik ga je een proefmail sturen en als ik een code heb gaat die de komende tijd naar jou. Na een tijdje vraag ik weer iemand anders en dan hebben toch meerdere mensen er wat aan.Ik zag het Ibi, je bent een schat!
zondag 22 april 2012 om 20:12
quote:chrissiy schreef op 22 april 2012 @ 19:53:
Geen Hoogvliet hier in de buurt.. Damnit.
echt een gemis. Ik heb gratis in voorraad van de hoogvliet in huis:
- zeker 10 flessen wasverzachter, diverse merken
- 5 tubes tandpasta'
- 12 kleine pakken sun vaatwastabletten
- 3 hele grote pakken sun vaatwastabletten
- 3 flessen vloeibaar vaatwasmiddel
- div. soorten deoderant
- verschillende flessen wasmiddel
- 4 wc. frishangers
en dan vergeet ik vast nog dingen. Die machine reiniging volgende week dus. Handig!
Geen Hoogvliet hier in de buurt.. Damnit.
echt een gemis. Ik heb gratis in voorraad van de hoogvliet in huis:
- zeker 10 flessen wasverzachter, diverse merken
- 5 tubes tandpasta'
- 12 kleine pakken sun vaatwastabletten
- 3 hele grote pakken sun vaatwastabletten
- 3 flessen vloeibaar vaatwasmiddel
- div. soorten deoderant
- verschillende flessen wasmiddel
- 4 wc. frishangers
en dan vergeet ik vast nog dingen. Die machine reiniging volgende week dus. Handig!
zondag 22 april 2012 om 20:22
Wil gewoon even iets delen. (nee, geen code of iets, haha)
Heb wat gekregen kleding op MP staan. Sinds vrijdagmiddag. Sta met alles op pagina 150 of verder. En vandaag twee reacties. Morgen komt iemand een broek halen voor 5 Euro. En iemand had op een bustier gereageerd, die ze donderdag nodig heeft. Heb de prijs gezegd, dus ben benieuwd of ze akkoord gaat.
Heb wat gekregen kleding op MP staan. Sinds vrijdagmiddag. Sta met alles op pagina 150 of verder. En vandaag twee reacties. Morgen komt iemand een broek halen voor 5 Euro. En iemand had op een bustier gereageerd, die ze donderdag nodig heeft. Heb de prijs gezegd, dus ben benieuwd of ze akkoord gaat.
zondag 22 april 2012 om 23:02
hier ook geen hoogvliet helaas
mensen gaan echt ver voor een optimecode. in het begin gaf ik ze hier zelf weg. dan zette ik mijn email adres hier neer met de mededeling dat alleen iemand van het forum de code mocht hebben. en dan kreeg ik toch mail mag ik je code??? als ik dan vroeg wat is je naam op de viva dan bleken ze niet van de viva te zijn
mensen gaan echt ver voor een optimecode. in het begin gaf ik ze hier zelf weg. dan zette ik mijn email adres hier neer met de mededeling dat alleen iemand van het forum de code mocht hebben. en dan kreeg ik toch mail mag ik je code??? als ik dan vroeg wat is je naam op de viva dan bleken ze niet van de viva te zijn
zondag 22 april 2012 om 23:08
quote:chrissiy schreef op 22 april 2012 @ 20:15:
Eh..waarom krijg je dat allemaal gratis?
Ik ben jaloers. Oprecht. Ik wil oo-oohook!
Als je 12 zegels hebt (die vind je op de achterkant van de bonnen van de hoogvliet) dan krijg je het product wat op die zegels staat gratis. Om de 2 weken ofzo wordt het een ander product.
Ik had ook meer dan een week geleden iets op marktplaats gezet. Geen 1 reactie maar in de nacht zijn er maar liefst door 3 mensen ineens mailtjes gestuurd over hetzelfde product. Had er 3 opstaan en 1 persoon komt ze alle drie ophalen voor 30 euro dinsdag komt ze. Tevreden!
Eh..waarom krijg je dat allemaal gratis?
Ik ben jaloers. Oprecht. Ik wil oo-oohook!
Als je 12 zegels hebt (die vind je op de achterkant van de bonnen van de hoogvliet) dan krijg je het product wat op die zegels staat gratis. Om de 2 weken ofzo wordt het een ander product.
Ik had ook meer dan een week geleden iets op marktplaats gezet. Geen 1 reactie maar in de nacht zijn er maar liefst door 3 mensen ineens mailtjes gestuurd over hetzelfde product. Had er 3 opstaan en 1 persoon komt ze alle drie ophalen voor 30 euro dinsdag komt ze. Tevreden!
maandag 23 april 2012 om 08:43
Ik vond het altijd wel leuk; sparen voor gratis producten bij de Hoogvliet. Helaas nu geen Hoogvliet meer in de buurt.
Ik heb inmiddels mijn gratis bril bij lensway besteld. Ik ben benieuwd!
Verder ontdekte ik net deze site met kortingscodes:
http://www.kortingscodes.nl/
Heb er zelf 1 van gebruikt op een site waar ik toch al wilde bestellen. Dat scheelt dan toch weer!
Ik heb inmiddels mijn gratis bril bij lensway besteld. Ik ben benieuwd!
Verder ontdekte ik net deze site met kortingscodes:
http://www.kortingscodes.nl/
Heb er zelf 1 van gebruikt op een site waar ik toch al wilde bestellen. Dat scheelt dan toch weer!
maandag 23 april 2012 om 09:10
Oh en Biodermal geeft op Facebook 200 P-CL-E fluïdes weg.
https://www.facebook.com/Biodermal/app_275201452564511
https://www.facebook.com/Biodermal/app_275201452564511
maandag 23 april 2012 om 10:14
Hoi allemaal,
Wat een leuk topic is dit! Ik lees af en toe mee maar heb nog niet eerder gereageerd.
Ik heb twee tips, die voor zover ik weet nog niet zijn langsgekomen.
1. Op www.reclamefolder.nl zijn alle reclamefolders per categorie terug te vinden. Vind ik heel handig als ik op zoek ben naar aanbiedingen, bv voor toiletartikelen.
2. Het blijkt dat verse ouders vaak de kosten van een (deels online) ehbo-cursus voor zuigelingen en kinderen, grotendeels (voor 3/4) vergoed krijgen door de ziektekostenverzekering. Wat mij betreft is het geld dat je nog wel kwijt bent aan de cursus (krap 30 euro) het zonder meer waard.
Misschien heeft iemand er iets aan.
groetjes Alice78
Wat een leuk topic is dit! Ik lees af en toe mee maar heb nog niet eerder gereageerd.
Ik heb twee tips, die voor zover ik weet nog niet zijn langsgekomen.
1. Op www.reclamefolder.nl zijn alle reclamefolders per categorie terug te vinden. Vind ik heel handig als ik op zoek ben naar aanbiedingen, bv voor toiletartikelen.
2. Het blijkt dat verse ouders vaak de kosten van een (deels online) ehbo-cursus voor zuigelingen en kinderen, grotendeels (voor 3/4) vergoed krijgen door de ziektekostenverzekering. Wat mij betreft is het geld dat je nog wel kwijt bent aan de cursus (krap 30 euro) het zonder meer waard.
Misschien heeft iemand er iets aan.
groetjes Alice78
maandag 23 april 2012 om 10:38
maandag 23 april 2012 om 10:39
quote:Janna_ schreef op 23 april 2012 @ 10:28:
Klopt het dat je die page bon (met boom ) maar 1x kan printen (per computer/id adres)? Ik wilde em voor m'n ouders en iemand anders printen, maar dat lukt blijkbaar niet??
Kopietje maken?
Of heb je je gegevens al ingevuld.
Klopt het dat je die page bon (met boom ) maar 1x kan printen (per computer/id adres)? Ik wilde em voor m'n ouders en iemand anders printen, maar dat lukt blijkbaar niet??
Kopietje maken?
Of heb je je gegevens al ingevuld.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
maandag 23 april 2012 om 11:02
quote:sabine78 schreef op 23 april 2012 @ 09:10:
https://www.facebook.com/Biodermal/app_ ... 511Volgens mij staat erbij dat 15 euro betaald in plaats van 23,50?
https://www.facebook.com/Biodermal/app_ ... 511Volgens mij staat erbij dat 15 euro betaald in plaats van 23,50?
maandag 23 april 2012 om 11:14
Veel mensen hebben de spoordeelwekenenvelop weer in de bus gehad, met diverse aanbiedingen.
Mocht je die niet hebben gehad, dan kun je vanaf 1 mei alsnog een exemplaar aanvragen:
http://www.ns.nl/reizigers/blind/spoord ... n-mei-2012
Mocht je die niet hebben gehad, dan kun je vanaf 1 mei alsnog een exemplaar aanvragen:
http://www.ns.nl/reizigers/blind/spoord ... n-mei-2012
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje