afvallen?
maandag 23 april 2012 om 17:13
Beste Mensen
ik ben ingrid
ik volg het mentale dieet plan.
ben nu 2 weken bezig en heb resultaat dat onvoorstelbaar is.
ik hem me eigen gewogen vanmorgen en was 63 kg,
Gewicht 2 weken geleden 76kg.
Onvoorstelbaar,
Het product wat ik 2 weken aangeschaft heb Kosten 67,-
dat is nog best prijzig, dacht probeer het. en voor die 13kg dat ik kwijt ben..
heb ik het over..
Ik hoop dat ik mensen de Droom wat iedereen wil om een strakke buik te krijgen.
Waar ik nu ben begonnen is dit schadelijk om in een korte tijd veel af te vallen?
had er namelijk niet van te voren aan gedacht
Blond he
Met vriendelijke groet!
ik ben ingrid
ik volg het mentale dieet plan.
ben nu 2 weken bezig en heb resultaat dat onvoorstelbaar is.
ik hem me eigen gewogen vanmorgen en was 63 kg,
Gewicht 2 weken geleden 76kg.
Onvoorstelbaar,
Het product wat ik 2 weken aangeschaft heb Kosten 67,-
dat is nog best prijzig, dacht probeer het. en voor die 13kg dat ik kwijt ben..
heb ik het over..
Ik hoop dat ik mensen de Droom wat iedereen wil om een strakke buik te krijgen.
Waar ik nu ben begonnen is dit schadelijk om in een korte tijd veel af te vallen?
had er namelijk niet van te voren aan gedacht
Blond he
Met vriendelijke groet!
maandag 23 april 2012 om 18:05
Je weet toch wel naar aanleiding van alle positieve verhalen in de media en vanuitg de hele medische wereld dat dit een zeer revolutionair systeem is om sneller dood te gaan af te vallen?
En wij als in alle forumsters zijn dankzij dat revolutionaire afvalsysteem allemaal hyperslank!
En wij als in alle forumsters zijn dankzij dat revolutionaire afvalsysteem allemaal hyperslank!
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
maandag 23 april 2012 om 18:08
TO, het heeft mij 4 maanden gekost om 13 kg. kwijt te raken en op een gezond BMI te komen. Ik vind mijn bedachte methode van niet meer snoepen en meer bewegen beter, maar ja ik ben dan ook niet blond.
Snel kg's kwijt, is vaak ook snel kg's er weer aan of moet je zo gek zijn om dat produkt te blijven gebruiken, wat absoluut niet gezond kan zijn
Ondanks dat de OP spam is, wilde ik van de gelegenheid gebruik maken om mijn succes even te melden. Daarbij dank aan het -20 kg eraf vivaforumgroepje. Waar het forum al niet goed voor is
Snel kg's kwijt, is vaak ook snel kg's er weer aan of moet je zo gek zijn om dat produkt te blijven gebruiken, wat absoluut niet gezond kan zijn
Ondanks dat de OP spam is, wilde ik van de gelegenheid gebruik maken om mijn succes even te melden. Daarbij dank aan het -20 kg eraf vivaforumgroepje. Waar het forum al niet goed voor is
maandag 23 april 2012 om 19:29