Zo moe..
maandag 23 april 2012 om 23:55
We zijn uit elkaar. Op mijn initiatief. En toch, ik ben zo verdrietig..
Ik merk aan mezelf dat ik maar door ga, en mezelf geen kans geef om verdrietig te zijn. En dus loop ik de hele dag met een verschrikkelijke hoofdpijn. Het is ook zoveel wat geregeld moet worden. De scheiding, de omgang met de kinderen. Ik ben moe, en kan niet slapen.
Ik weet niet wat ik met dit topic wil, even van me af schrijven denk ik.
Het vliegt me soms ineens aan. Lukt het wel? Ga ik het redden alleen met de kinderen? Doe ik er goed aan? Mijn partner wil dit niet, dat maakt het soms zo moeilijk. Soms, als ik even zit, dan komen de tranen. Die ik snel weer wegstop, want ik mag niet instorten. En ik heb het gevoel dat als ik die tranen toelaat, dat wel gebeurt.
Oh, wat is het eng...
Ik merk aan mezelf dat ik maar door ga, en mezelf geen kans geef om verdrietig te zijn. En dus loop ik de hele dag met een verschrikkelijke hoofdpijn. Het is ook zoveel wat geregeld moet worden. De scheiding, de omgang met de kinderen. Ik ben moe, en kan niet slapen.
Ik weet niet wat ik met dit topic wil, even van me af schrijven denk ik.
Het vliegt me soms ineens aan. Lukt het wel? Ga ik het redden alleen met de kinderen? Doe ik er goed aan? Mijn partner wil dit niet, dat maakt het soms zo moeilijk. Soms, als ik even zit, dan komen de tranen. Die ik snel weer wegstop, want ik mag niet instorten. En ik heb het gevoel dat als ik die tranen toelaat, dat wel gebeurt.
Oh, wat is het eng...
maandag 23 april 2012 om 23:59
Hey, kop op, weet je nog met welke reden je ervoor gekozen hebt om toch de knoop door te hakken? Die reden is dus dat, wat voor jou heel belangrijk is.
Mag ik vragen welke reden dit is?
Mag ik vragen welke reden dit is?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
dinsdag 24 april 2012 om 00:01
En huilen geeft een stukje lucht aan je emoties daardoor hoef je niet persé verder weg te zakken. Huilen kan ook opluchten en een beetje ruimte bieden aan de knoop die je misschien in je maag voelt.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
dinsdag 24 april 2012 om 00:05
Dank voor de lieve reacties. We zijn niet met ruzie uit elkaar gegaan, het was een duurzaam ontwricht huwelijk zoals dat genoemd word. Korte gezegd, het ging niet meer. En ik weet verstandelijk gezien dat ik er over een jaar anders tegenaan kijk. Maar nu ik er zo midden in zit, is het zwaar. alles komt tegelijk. Op werkgebied gaat het slecht, gezondheid van kind gaat niet goed.. Dat is even teveel merk ik.
dinsdag 24 april 2012 om 00:13
Gewoon uur voor uur leven. Nu ben je gewoon op en verdrietig. Zometeen, morgen is het misschien weer anders. Alleen nu even niet. Dat kan en mag toch?
dinsdag 24 april 2012 om 00:20
Uur voor uur, dat is een goede. De dagen lijken verschrikkelijk lang. En voor de kinderen doe ik alsof het heel goed gaat, net als anders, alleen zonder papa. Ach, hier kom ik wel weer doorheen.
Zo stom, ik herken mezelf niet meer in mijn verwarde gedrag. Ik ben vrij precies en nu is het alsof er al een maand een wervelstorm in mijn hoofd raast.
Zo stom, ik herken mezelf niet meer in mijn verwarde gedrag. Ik ben vrij precies en nu is het alsof er al een maand een wervelstorm in mijn hoofd raast.
dinsdag 24 april 2012 om 00:23
Sja je zit toch ook in een rollercoaster van emotie nu? Dit hoort erbij en ik vind het igg niet vreemd om te lezen. Het zou eerlijk gezegd vreemd overkomen als je helemaal niets zou voelen toch?
Voel je je schuldig?
Voel je je schuldig?
dinsdag 24 april 2012 om 00:31
dinsdag 24 april 2012 om 00:33
sorry maar als je kinderen hebt en je man dit nog wil met jou vind ik het belachelijk dat je dit toch doorzet. Nu krijg ik vast een hele lading over me heen van mensen die het allemaal heel zielig voor je vinden en dat is het natuurlijk ook maar ik vind jou nu niet het slachtoffer.
Getrouwd zijn is nou eenmaal een verbintenis en als 1 van beide partijen hier nog iets en ziet en jij thuis niet mishandelt wordt ofzo vind ik het echt slecht van je dat je wilt scheiden.
Reacties op mij doen me niks dus jullie kunnen hiervan vinden wat je wil, maar dit is mijn mening. Waarschijnlijk trekt TO zich hier toch niks van aan, maar ik kon het niet voor me houden. Vind dit zo een labiele actie.
Getrouwd zijn is nou eenmaal een verbintenis en als 1 van beide partijen hier nog iets en ziet en jij thuis niet mishandelt wordt ofzo vind ik het echt slecht van je dat je wilt scheiden.
Reacties op mij doen me niks dus jullie kunnen hiervan vinden wat je wil, maar dit is mijn mening. Waarschijnlijk trekt TO zich hier toch niks van aan, maar ik kon het niet voor me houden. Vind dit zo een labiele actie.
dinsdag 24 april 2012 om 00:33
quote:elffs3 schreef op 24 april 2012 @ 00:31:
De kinderen zijn erg jong, ik kan ze niet confronteren met mijn grote verdriet. Dat kunnen ze nog niet bevatten.Nee dat mag niet eens, misschien nogal rigide opgeschreven maar wel wat ik denk.
De kinderen zijn erg jong, ik kan ze niet confronteren met mijn grote verdriet. Dat kunnen ze nog niet bevatten.Nee dat mag niet eens, misschien nogal rigide opgeschreven maar wel wat ik denk.
dinsdag 24 april 2012 om 00:36
En Please trek je niks aan van bashers hier op het forum, TO. Het klinkt of je er alles aan hebt gedaan en nu voor jezelf en je kinderen kiest. Een ander kan daar niet over oordelen, dat ze denken dat ze dat wel kunnen zegt alles over hun en niets over jou onthou dat! En zet ze anders onder de negeer knop als dit je pijn doet want dat soort reacties hoef je er nu niet bij te hebben.
dinsdag 24 april 2012 om 00:36