Jongensnamentopic
maandag 13 september 2010 om 13:40
Het is weer tijd voor een nieuw deel!
Het vorige deel vind je hier: Viva Angel5 in "Jongensnamentopic!"
Het vorige deel vind je hier: Viva Angel5 in "Jongensnamentopic!"
E-mail | redactievivaforum@gmail.com
zaterdag 7 april 2012 om 17:03
@madisonq
Ik zou gewoon voor Vince gaan denk ik. Ik denk maar zo: in welk opzicht hebben jullie er daadwerkelijk last van als mensen denken dat het een vernoeming is? Jullie weten zelf toch dat het niet zo is? En als mensen het uitspreken, zeg je dat hij neit vernoemd is. Wat ze er verder van denken hindert jullie toch niet?
Maar goed, als je er een naar gevoel bij hebt, dan moet je het niet doen...
Ik zou gewoon voor Vince gaan denk ik. Ik denk maar zo: in welk opzicht hebben jullie er daadwerkelijk last van als mensen denken dat het een vernoeming is? Jullie weten zelf toch dat het niet zo is? En als mensen het uitspreken, zeg je dat hij neit vernoemd is. Wat ze er verder van denken hindert jullie toch niet?
Maar goed, als je er een naar gevoel bij hebt, dan moet je het niet doen...
Ik spreek toch geen Chinees?!
woensdag 11 april 2012 om 15:29

vrijdag 20 april 2012 om 20:57
Hoi, ook ik heb uiteindelijk hulp nodig. Ik ben 10 weken zwanger dus weten nog niet wat het gaat worden. Meisjesnamen hebben we iig wel dezelfde smaak maar met jongensnamen zijn we totaal verschillend van smaak. Mijn vriend houdt van franse namen ik ben er niet helemaal weg van.
Nou heb ik de volgende namen op het lijstje:
Milo
Alex(is)
Janick
Julian
Julius
Linus
Noah
Yves
Jules
Stephen(an)
meer ideeen zijn altijd welkom
Nou heb ik de volgende namen op het lijstje:
Milo
Alex(is)
Janick
Julian
Julius
Linus
Noah
Yves
Jules
Stephen(an)
meer ideeen zijn altijd welkom

vrijdag 20 april 2012 om 23:26
Graag jullie hulp!
Ik ben met mijn nichtje aan het mee denken over een naam voor haar kindje. Sinds een paar weekjes weet ze dat het een jongetje gaat worden. Nu is zij spaans en haar man nederlands. Ideeen voor een naam die spaans klinkt en toch mooi bij een nederlandse (wat klassieke) achternaam past zijn welkom!
Zelf kom ik even niet verder dan Sam(uel)
Raf(fael)
Ik ben met mijn nichtje aan het mee denken over een naam voor haar kindje. Sinds een paar weekjes weet ze dat het een jongetje gaat worden. Nu is zij spaans en haar man nederlands. Ideeen voor een naam die spaans klinkt en toch mooi bij een nederlandse (wat klassieke) achternaam past zijn welkom!
Zelf kom ik even niet verder dan Sam(uel)
Raf(fael)
dinsdag 24 april 2012 om 22:29
Hallo,
Ik ben zwanger van ons tweede kindje. Een jochie! We willen graag vernoemen, zijn tweede naam wordt Roel. Nu zitten we vreselijk te tobben over de eerste naam. Vinden korte nederlandse namen leuk. Bijv. Joep. Maar een korte naam met "oe" in het midden bekt niet lekker met Roel. Wat vinden jullie? Daarbij kan de naam niet beginnen met een t vanwege onze achternaam.
Leuk: Siem (!!) Luuk, Gijs, Joep, Guus
Ben benieuwd naar jullie mening?
Ik ben zwanger van ons tweede kindje. Een jochie! We willen graag vernoemen, zijn tweede naam wordt Roel. Nu zitten we vreselijk te tobben over de eerste naam. Vinden korte nederlandse namen leuk. Bijv. Joep. Maar een korte naam met "oe" in het midden bekt niet lekker met Roel. Wat vinden jullie? Daarbij kan de naam niet beginnen met een t vanwege onze achternaam.
Leuk: Siem (!!) Luuk, Gijs, Joep, Guus
Ben benieuwd naar jullie mening?