Glossy Box - wie?
dinsdag 24 april 2012 om 17:12
dinsdag 24 april 2012 om 22:20
Precies No, dat dacht ik ook al over de blendbox. Weet gewoon niet wat ik er van moet denken. Zou heel graag een make-up box willen maar moet er dan wel vertrouwen in hebben.
Ben erg benieuwd naar jullie glossyboxen! Heb lang getwijfeld of ik ook mee zou doen maar toch niet gedaan.
Heb de inhoud van de TY box gezien, ik ken de produkten op 1 na niet dus geen idee. Zal verder niks verklappen.
Ben erg benieuwd naar jullie glossyboxen! Heb lang getwijfeld of ik ook mee zou doen maar toch niet gedaan.
Heb de inhoud van de TY box gezien, ik ken de produkten op 1 na niet dus geen idee. Zal verder niks verklappen.
Volg de oorspronkelijke stem van je hart.
woensdag 25 april 2012 om 14:19
woensdag 25 april 2012 om 14:47
k ben ook niet happy met de Glossybox. Maar blijkbaar zijn er weer verschillende boxen verspreid,, ik kreeg:
- YSL mascara 2ml.
- Kerastase bain cristal - 80 ml
- H2O body butter - 15 ml
- Revitalash wimperserum - 1ml.
- Essie nagellak in lovie dovie - fullsize
Die YSL en H2O sample kreeg ik een tijdje geleden al van een parfumerie.
- YSL mascara 2ml.
- Kerastase bain cristal - 80 ml
- H2O body butter - 15 ml
- Revitalash wimperserum - 1ml.
- Essie nagellak in lovie dovie - fullsize
Die YSL en H2O sample kreeg ik een tijdje geleden al van een parfumerie.
woensdag 25 april 2012 om 15:27
woensdag 25 april 2012 om 15:36
Wat een teleurstelling. Ik heb ontvangen;
Allereerst vind ik het die 12,50 niet waard, met zoveel ''testers''
- YSL mascara 2ml. -> mascara zit er niet in! Leeg doosje dus. Meteen gemaild net.
- Kerastase bain cristal - 80 ml -> Had in de vorige box ook een shampoo..
- H2O body butter - 15 ml ->Niet heel bijzonder.
- Revitalash wimperserum - 1ml.-> Ga ik dit gebruiken?
- Essie nagellak in lovie dovie - fullsize -> niet mijn kleur!
Kijk het nog 1 maand aan, anders zet ook ik mijn abbo stop!
Allereerst vind ik het die 12,50 niet waard, met zoveel ''testers''
- YSL mascara 2ml. -> mascara zit er niet in! Leeg doosje dus. Meteen gemaild net.
- Kerastase bain cristal - 80 ml -> Had in de vorige box ook een shampoo..
- H2O body butter - 15 ml ->Niet heel bijzonder.
- Revitalash wimperserum - 1ml.-> Ga ik dit gebruiken?
- Essie nagellak in lovie dovie - fullsize -> niet mijn kleur!
Kijk het nog 1 maand aan, anders zet ook ik mijn abbo stop!
woensdag 25 april 2012 om 15:45
ik had
3 verschillende geurtesters vaan Robert Piguet
H2O Hand and nail creme
YSL Mascara
Indola hairspray 50 ML
Essie nagellak in tart deco (pastel oranje tint)
Ik vind hem mwah. Maar er zat in geen enkele box iets waar van ik dacht: wooow! Ben wel blij met het laatste product omdat ik namelijk dat in die kleur wilde kopen.
3 verschillende geurtesters vaan Robert Piguet
H2O Hand and nail creme
YSL Mascara
Indola hairspray 50 ML
Essie nagellak in tart deco (pastel oranje tint)
Ik vind hem mwah. Maar er zat in geen enkele box iets waar van ik dacht: wooow! Ben wel blij met het laatste product omdat ik namelijk dat in die kleur wilde kopen.
woensdag 25 april 2012 om 15:48
woensdag 25 april 2012 om 20:21
woensdag 25 april 2012 om 21:18
quote:jas schreef op 25 april 2012 @ 16:59:
Via FB heb ik gezien wat er in de TY box zit en ik denk dat ik daar blij van ga worden. Hopelijk zit er ook wat fullsize in. Voor wie het niet wil weten ga dan niet op FB kijken!Ergens vind ik het jammer dat ze het nu al soort van bekend hebben gemaakt. Net toch ook even gespiekt
Via FB heb ik gezien wat er in de TY box zit en ik denk dat ik daar blij van ga worden. Hopelijk zit er ook wat fullsize in. Voor wie het niet wil weten ga dan niet op FB kijken!Ergens vind ik het jammer dat ze het nu al soort van bekend hebben gemaakt. Net toch ook even gespiekt
woensdag 25 april 2012 om 21:28
quote:unscientifique schreef op 25 april 2012 @ 21:18:
[...]
Ergens vind ik het jammer dat ze het nu al soort van bekend hebben gemaakt. Net toch ook even gespiekt ;)Ja ik snap het ook niet want toen er om hints gevraagd werden zeiden ze eerst dat het dan misschien niet leuk meer was omdat de verrassing er af zou zijn. Ze hadden eerst een zin die heel cryptisch was dat vond ik nog wel grappig maar die foto waarop de produkten te zien zijn is minder. Ik vond het zelf niet erg om het te weten maar kan me indenken dat er mensen zijn die het minder vinden.
[...]
Ergens vind ik het jammer dat ze het nu al soort van bekend hebben gemaakt. Net toch ook even gespiekt ;)Ja ik snap het ook niet want toen er om hints gevraagd werden zeiden ze eerst dat het dan misschien niet leuk meer was omdat de verrassing er af zou zijn. Ze hadden eerst een zin die heel cryptisch was dat vond ik nog wel grappig maar die foto waarop de produkten te zien zijn is minder. Ik vond het zelf niet erg om het te weten maar kan me indenken dat er mensen zijn die het minder vinden.
Volg de oorspronkelijke stem van je hart.
woensdag 25 april 2012 om 22:27
quote:Nikkie79 schreef op 25 april 2012 @ 20:21:
Jeetje, niet lullig bedoeld, maar ik ben blij dat ik de Glossybox heb opgezegd. Klinkt echt niet leuk en mij ontgaat het moederdagthema ook helemaal trouwens.
Serena van beautylab.nl was wel enthousiast, maar dat is ze wel vaker en volgens mij moet ze reclame maken voor de Glossybox ofzo.ze schrijft stukjes op de site van glossybox.
Jeetje, niet lullig bedoeld, maar ik ben blij dat ik de Glossybox heb opgezegd. Klinkt echt niet leuk en mij ontgaat het moederdagthema ook helemaal trouwens.
Serena van beautylab.nl was wel enthousiast, maar dat is ze wel vaker en volgens mij moet ze reclame maken voor de Glossybox ofzo.ze schrijft stukjes op de site van glossybox.