een 18 jarige moeder
donderdag 26 april 2012 om 15:23
donderdag 26 april 2012 om 15:24
Hangt af van vele factoren.
Hoe staat ze in het leven?
Is ze een feestbeest, wil ze veel uitgaan en op vakantie?
Doet ze een studie en is het mogelijk om deze af te maken?
Heeft ze ouders die haar steunen? Want steun zal ze zeker nodig hebben! Een 18 jarige staat helemaal aan het begin, heeft nog niets opgebouwd.
Is er een vader in het spel en wil hij ook vader zijn?
Hoe staat ze in het leven?
Is ze een feestbeest, wil ze veel uitgaan en op vakantie?
Doet ze een studie en is het mogelijk om deze af te maken?
Heeft ze ouders die haar steunen? Want steun zal ze zeker nodig hebben! Een 18 jarige staat helemaal aan het begin, heeft nog niets opgebouwd.
Is er een vader in het spel en wil hij ook vader zijn?
donderdag 26 april 2012 om 15:25
Serieus? Ze is getrouwd (daar is vast over nagedacht)
Het is gepland (in ieder geval door haar)
Ze wonen samen en ze woont dus niet bij haar ouders.
Lijkt mij prima, als je je zorgen maakt kun je altijd je hulp aanbieden toch? Oppassen en zo, kun je gelijk een oogje in het zeil houden als je dat nodig vindt.
Wat ik nog mis aan info is of ze inkomen hebben, maar om de een of andere reden (getrouwd, man is 30) denk ik van wel..?
Lijkt mij prima, als je je zorgen maakt kun je altijd je hulp aanbieden toch? Oppassen en zo, kun je gelijk een oogje in het zeil houden als je dat nodig vindt.
Wat ik nog mis aan info is of ze inkomen hebben, maar om de een of andere reden (getrouwd, man is 30) denk ik van wel..?
donderdag 26 april 2012 om 15:27
quote:ikbenevelyn schreef op 26 april 2012 @ 15:26:
ster zij wou het enorm graag en heeft gewoon haar zin door gedramd om het maar even zo te noemen,
en door deze uitspraak hebben jullie waarschijnlijk weer een beter beeld van hoe ze ongeveer isWat een lapzwans is die gozer dan. Of is ze de pil 'vergeten'?
ster zij wou het enorm graag en heeft gewoon haar zin door gedramd om het maar even zo te noemen,
en door deze uitspraak hebben jullie waarschijnlijk weer een beter beeld van hoe ze ongeveer isWat een lapzwans is die gozer dan. Of is ze de pil 'vergeten'?
donderdag 26 april 2012 om 15:28
quote:ikbenevelyn schreef op 26 april 2012 @ 15:26:
en door deze uitspraak hebben jullie waarschijnlijk weer een beter beeld van hoe ze ongeveer isIk heb een beter beeld van hoe jij over haar denkt. En wat doet haar leeftijd er dan toe, eigenlijk?
en door deze uitspraak hebben jullie waarschijnlijk weer een beter beeld van hoe ze ongeveer isIk heb een beter beeld van hoe jij over haar denkt. En wat doet haar leeftijd er dan toe, eigenlijk?
quote:Magz schreef op 26 april 2012 @ 15:25:
klopt
zeker weten
hij heeft behoorlijke schulden zit ook in de schuldsanering,
zij werkt niet gaat niet naar school en zit thuis van haar studiefinanciering
klopt
zeker weten
hij heeft behoorlijke schulden zit ook in de schuldsanering,
zij werkt niet gaat niet naar school en zit thuis van haar studiefinanciering
Alleen het feit dat ze 18 is zou geen probleem moeten zijn denk ik zo, er zijn zat meiden van 18 die kinderen krijgen waarbij het goed gaat. Wat voor soort persoon ze is lijkt me veel relevanter.
Het feit dat ze in de schuldsanering zitten (als ze getrouwd zijn dan zitten ze toch samen in de schulden?) lijkt me van groter belang dan het feit dat ze 18 is...
Het feit dat ze in de schuldsanering zitten (als ze getrouwd zijn dan zitten ze toch samen in de schulden?) lijkt me van groter belang dan het feit dat ze 18 is...
donderdag 26 april 2012 om 15:29