Minnaar deel 16

13-03-2012 17:08 3058 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kunnen jullie een minnaar hebben zonder er verliefd op te worden? Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo'n man, je hechten.

Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden. Natuurlijk mogen forummers met een andere mening zich ook hier in de discussie mengen. Maar dit kan ook op een ander topic, namelijk deze; Vind jij een SV ook zo vervelend?

And I wonder if I ever cross your mind, for me it happens all the time.
quote:iddan schreef op 26 april 2012 @ 10:25:

[...]

@Nicolle ik leef met je mee, mijn situatie is wel iets anders, maar jouw gevoelens die ik hierboven lees zijn ongelooflijk herkenbaar, de verscheurdheid, het schuldgevoel, het gevoel dat je je te veel hebt laten meeslepen. Ook ik functioneer thuis op het moment niet goed, ik ben er met mijn hoofd niet bij.

Het liefste neem ik contact met nr 2 op, dat is mijn verscheurdheid, maar ik kan het beter ff niet doen, ik vind het erg knap dat jij jouw nr 2 ff met rust laat, dat vind ik heel respectvol naar hem toe. wat ga je doen als hij van zich laat horen?

verder heel veel sterkte met deze zware tijd!

Thanks Iddan. Lastig is dat hè, als je je zover laat meeslepen. En de ellende is dat je je dat vaak pas realiseert als je er met kop en schouders in zit. Waren we vooraf maar zo verstandig om niet verder te gaan...

Als hij van zich zou laten horen zou ik voorstellen om een ontmoeting even uit te stellen tot er meer rust is in ons lijf en hoofd. Maar ik weet van hem dat hij niet het initiatief tot contact zou nemen. Toen ik hem twee weken toevallig tegenkwam in de kroeg bleek dat niet helemaal toevallig want was hij daar naar toe gegaan in de hoop me tegen te komen. Hij had reden om te kunnen vermoeden dat ik daar zou zijn. Toen ik zei je had me ook best mogen appen met de vraag om wat te gaan drinken samen, antwoordde hij dat hij dat nooit zou doen. En ik ken hem nu bijna een jaar. De ervaring met hem leert intussen ook dat hij dat niet doet.

En het initiatief gaat even niet van mijn kant komen en de komende weken ga ik even niet de deur uit maar blijf ik maar's wat weekenden thuis. Kan ik hem niet tegenkomen en kan mijn inwendige zelf weer wat herstellen.

Ook knap dat jij ff geen contact met nr 2 opneemt. Ook al heb je daar 1000 redenen voor om het niet te doen, voor je het weet heb je het in je hoofd zo gedraaid dat je 1001 redenen hebt om het wel te doen. Jij ook sterkte daarmee.

@ Watnu wat een onzin dat jij de schuld krijgt dat zijn vrouw een sms heeft gelezen. Een kat in het nauw maakt rare sprongen en jij bent nu voor hem even het slachtoffer om tegenaan te schoppen. Maar geloof me het is zijn eigen schuld. Mijn nr 1 kijkt niet in mijn telefoon maar ik zorg er ook voor dat mijn telefoon op stil staat op momenten dat het nodig is en dat er een extra code op zit om in te kunnen loggen na de toetsvergrendeling. Als je vreemdgaat dan neem je daar ook maatregelen toe. Hij is gewoon stom geweest maar dat heeft echt niets te maken met het tijdstip van jouw sms. Tenzij je afspraken daarover hebt gemaakt, van niet na 2100 uur smsen ofzo. Maar het blijft natuurlijk ontzettend kl*t*n voelen dat hij je nu zo behandelt. Ook al blijkt hij jouw aandacht niet waard. Dit verwacht je natuurlijk niet en dat had je nooit gewild. Laat je niet gek maken door hem en ik hoop dat je gevoel snel over hem heen is.
quote:xxsilviaxx schreef op 26 april 2012 @ 10:37:

Voor mij wel.....

[...]

Snel tevreden
Nick...ben nu eenmaal nieuwsgierig haha en heb niet gauw een blad voor mn mond en dat is nogal is een minpunt van me dat weet ik :(

Was ook een vraag en ligt an jezelf of je antwoord wilt geven hoor...
@Lin (mag ik Lin zeggen?); ik vind dat geen nadeel hoor.. En je mag me alles vragen hoor
Wooow Nicole, wat een ontwikkelingen! Ik vond het zo knap van je, dat je nooit te ver was gegaan, dat je tijdig je gevoel hebt onderkend en dat je zo sterk was om nr 2 te proberen te vergeten. En dan nu dit... Hopelijk heb je genoten van die avond samen, maar poeh, wat zal het nu zwaar vallen om hier mee om te gaan verder.

Heel veel sterkte met het herstel, ik leef met je mee.

Watnu, hij reageert buiten proporties en mag absoluut niet de schuld volkomen bij jou neerleggen, hij toont idd zijn ware gezicht.

Maar... Ik vind het niet zo heel handig om op een avond een smsje te sturen, hoe open ook. Ik snap dat je met je gevoelens zat, maar een mail naar een geheim e-mail adres of zo is dan toch wel wat handiger. Minder direct, maar wel verstandiger.

Wij hebben elkaars nummers, maar zullen elkaar nooit buiten werktijden bellen, smsen of appen. Dat contact gebruiken we alleen als we weten dat de ander op het werk is, en dan nog bellen we alleen als we van elkaar weten dat we even alleen zijn...
Watnu, ik vind het een nare reactie van hem. Ik heb ook weleens per ongeluk gechat tegen de vrouw van nr2 die per ongeluk onder zijn naam ingelogd stond op de computer. Gewoon een luchtig berichtje hoor, maar hé, het is niet mijn fout dat hij niet goed uitlogd. Dat nam hij mij ook niet kwalijk.
Nick...Jahoor dat mag ;) geen problemen mee.

Nicole..hopelijk krijg je idd een poosje rust om voor jezelf alles op een rijtje te zetten hoe zwaar het ook is...

Deze dame gaat zo effe an de arbeid pfff totaal geen zin,maar goed effe afleiding..muziek aan en de gedachten niet bij nr.2 ;)
ligt eraan...

mwha...quote:nick32 schreef op 26 april 2012 @ 11:42:

[...]

Snel tevreden
Nog effe snel...Sylvia...ja ligt er idd aan whaaa

Nick...zal mn vraagjes netjes houden hoor ;) straks wil je van schrik niet meer antwoorden hahaha
@silvia die gedachte hou ik vast :-)

@lin zei ik iets over netjes?
quote:noppies schreef op 26 april 2012 @ 08:39:

[...]

Soms kan ik mezelf dan ook wel weer voor mijn kop slaan dat ik er iets van moet zeggen, maar als ik ongesteld moet worden zijn alle remmen weg, lijkt wel .

Ik bedoel het niet verkeerd iig! Snap ook wat je bedoelt hoor, maar wat achter de schermen gebeurd, kan daar ook het beste blijven.

Ik wou dat ik wat meer van jou ongeremdheid had!! Ik tik hele lappen tekst met wat ik vind en als ik het teruglees delete ik meer dan de helft weer (ben nogal conflictvermijdend...). Ook irl denk ik altijd voordat ik doe.

Wat een heftige situaties allemaal! Ben aan de ene kant toch wel blij dat ik met m'n lovers een redelijk oppervlakkige makkelijke relatie heb. De 1 heeft een open relatie en de ander is single, geen angst voor ontdekking.

Ik denk dat dit toch niet het juiste topic voor me is, mijn minnaars zijn meer sv's...ik ga ff rondneuzen bij het topic over open relaties, maar blijf uiteraard wel meelezen hier.

Sterkte allemaal!!
want???quote:nick32 schreef op 26 april 2012 @ 12:16:

@silvia die gedachte hou ik vast :-)

@lin zei ik iets over netjes?
@Nicole... ik zwaai even, leuk je hier weer eens te zien ! Lastig verhaal hoor; zo'n intens mooi weekend met je nr.2 en dan tot de conclusie komen dat het allemaal geen perspectief heeft. Tja... ik vind zelf dat als er in een minnaarrelatie gesproken gaat worden over toekomst samen en kinderen, dan is het er niet meer 'bij', maar 'in plaats van' en dan kom je onherroepelijk in de problemen. Heel veel sterkte met het loslaten en helen, meid !

Diezelfde knuffel ook voor Iddan, Herfstig en Stew en alle anderen die hun minnaar moeten loslaten en missen.

Ik heb gister een fijne date gehad en geniet nog even na.
Nick..nee idd heb je niks over gezegd,maar wil niet brutaal overkomen :P

Nick...als iok toch vragen mag..heb je een nr.2 gehad of heb je die momenteel??

Ik kreeg effe een kleine schrik zostraks...zag (ex)nr2 door de wijk rijden...komt ie anders nooit op donderdag :( Hij zag mij gelukkig niet maar heb mn bedenkingen waarom hij daar reedt...

Heb trouwens al xtje gehad met een nr.2 dat ie een foto had genomen van mn tatoe's en hij was vergeten die foto te wissen op zn camera...vond zn nr.1 niet echt leuk oepsie...
Afgelopen maandag een "lekkere"lunch afspraak gehad met mijn nr2.

Alleen moet ik haar even missen voor twee weken , complete radiostilte vanwege vakantie :S.

Ik zie dat als je een paar dagen niet geweest bent, je een hoop moet inlezen.

Welkom aan alle voor mij nieuwe forummers.

@Nicole en Watnu , sterkte !!
@lin die heb ik wel gehad, maar niet echt als minnares. Ik zoek meer iets tussen SV en nr.2; en dat beviel me tot nu toe prima (en de "nrs.2" zelf ook)
.?
Nick...heb ik ook een poosje gehad een SV totdat van mijn kant er meer gevoelens bij kwamen kijken :( Waren toen alle 2 vrijgezel en gingen ook wel met anderen uit ;) Was best wel relaxt eigenlijks ;)

Aviv...2 weken..das afzien denk ik of valt het mee?
@lin tja zolang er geen gevoelens bij komen kijken (althans, geen gevoelens die het moeilijker gaan maken dan het is), dan het inderdaad heel leuk zijn :-).

Heb jij een voorkeur?
Nick..voor een SV of een minnaar bedoel je?
Lin.. ja
Nick...Ojee..lastig haha heb er eigenlijks weinig verschil in,maar dat is mijn gevoel/idee erover...ideale voor mij persoonlijk is iemand waar een klik mee is,aantrekkingskracht,sex,eerlijkheid.

Heb er heel eerlijk gezegd niet veel belang bij om van diegene alle persoonlijke problemen te weten,want dat trek ik me persoonlijk aan en ben zelf ook niet iemand die een ander mn hele verleden verteld of mn problemen..daar heb ik mn beste vriendin voor om af en toe lekker tegen aan te klagen en andersom ;) Snap je me nog haha
Lin.. ik kan me er helemaal in vinden haha. Het gaat er mij ook voornamelijk om dat je een leuke tijd hebt met elkaar. En als die tijd voorbij mocht zijn, dan is het nog altijd een fijne herinnering.
Hey Gaar en Vaintje tja wat kan er dan weer veel gebeuren hè in relatief korte tijd. En Vain ik was er zelf ook best tevreden over dat ik steeds op tijd die afstand wist te bewaren en ik had ook serieus het gevoel dat ik het allemaal redelijk onder controle kreeg. Die afstand bewaren kostte flink moeite maar ik was toch al weer zo'n 3 maanden verder dus het ging eigenlijk best wel. Alleen niet voorbereid op het elkaar weer per ongeluk tegenkomen. En daarop blijkbaar te overmoedig die zwarte piste afgegaan (met het idee dat ik het intussen redelijk onder controle had) met een crash als gevolg. Gelukkig niet een hele dramatische voor mensen om me heen maar heb in ieder geval mezelf bezeerd en nr 2 toch ook in de val meegenomen.

En je hebt gelijk Gaar een minnaar moet erbij zijn en niet in de plaats van. Dan wordt het tijd voor heel veel afstand. Tis gewoon lastig dat mijn nr 2 vrijgezel is. Dat maakt dat gevoelens volgens mij sneller een grotere rol gaan spelen dan wanneer je beide bezet bent.

Gaar geniet van je nagenieten

Vain: bij jou thuis alles nog onder controle? Nr 1 geen vermoedens van je nr 2 meer?
@Iddan , ja gaat goed, maar ook hier weer alles met mate , wat soms verdomd moeilijk is ;) De neiging om even te smsen of te bellen, (mailen is voor nu geen probleem) ook al heb je daar afspraken over gemaakt is soms zooo frusterend, maar wel verstandig.

Het gesprek met nummer 1 over open relaties verloopt wat rustiger nu, maar wat ik al aangaf zij bepaalde het tempo in dit gesprek, ik houd alle opties open ;)

@Lin, ja dat is afzien omdat de thrill, de voorpret van het elkaar zien , het afspreken, elkaar mailen nu dus even helemaal stil valt. Maar ergens is het ook weer goed.

Om de rust even te bewaren ,maar zoals nu krijg ik een enge gedachte van oh god als zij zich maar niet bedenkt in die twee weken en het uitmaakt ofzo... Maar ergens weet ik dat zij na die twee weken zich eigen helemaal opvreet van binnen en mij dan met huid en pimol helemaal verslind :D. (Ik heb geen haar dus vandaar pimol)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven