Minnaar deel 16

13-03-2012 17:08 3058 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kunnen jullie een minnaar hebben zonder er verliefd op te worden? Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo'n man, je hechten.

Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden. Natuurlijk mogen forummers met een andere mening zich ook hier in de discussie mengen. Maar dit kan ook op een ander topic, namelijk deze; Vind jij een SV ook zo vervelend?

And I wonder if I ever cross your mind, for me it happens all the time.
Nick...idd dat bedoelde ik maar dan met meer woorden haha

Heb je wel is gehad dat je meer gevoelens kreeg voor een SV/nr.2??

Nicole...dat maakt het idd lastiger als hij single is :(

Aviv...hahaha geweldig komt vast wel goed ;)
quote:nicole626 schreef op 26 april 2012 @ 16:17:

Vain: bij jou thuis alles nog onder controle? Nr 1 geen vermoedens van je nr 2 meer?

Tja Nicole, een single nr 2 is ook wel anders dan iemand die in dezelfde stiekeme situatie zit zoals bij mij. Moeilijk hoor, liefde...

Bij mij alles onder controle, nr 1 vermoedt niets volgens mij, en nr 2 is gewoon een heerlijke man. Vorige week nog een geweldige date gehad, hopelijk binnen een paar weken weer
Klinkt goed Vain. Klinkt alsof je het goed onder controle hebt. Daar kan ik wel jaloers op zijn. Ik kreeg nu net een paar minuten geleden toch weer een appje van hem. En dan direct als een kind zo blij... Pfff stomme liefde Ik moet in ieder geval nog veel leren
Volgens mij zijn we in de liefde nooit uitgeleerd haha
*
@Nicole: Ja, ik kan me goed voorstellen dat het knap lastig is om een single als minnaar te hebben hoor! Als je beiden gebonden bent dan is het risico dat je 'te hard' aan elkaar gaat zitten trekken, veel kleiner natuurlijk. Ik denk niet dat jij de enige bent die iets te verwijten valt, je minnaar is ook aardig uitgegleden natuurlijk. Maar goed... dat doet even zeer, maar je leert er wel van en zo word je steeds behendiger !

@Deepocean: Welkom ! Leuk dat je gaat daten met toestemming van je man, dat is voor jezelf een stuk minder belastend. Tips & trics genoeg, maar wat heb je voor een date?? Ga je kennismaken, gezellig lunchen of is dit een seksdate? Of is het een kennismaking in een hotel met de mogelijkheid om ter plekke een kamer te regelen als het 'klikt'?
*breekt even in*

Top motto Noppies zou hem bijna gebruiken....!

*breekt weer uit*
@lin nee eigenlijk niet. Jij wel? Ik kan dat soort dingen goed scheiden eigenlijk. Ik heb het ook nog nooit zo meegemaakt. Maar kriebels zijn toch wel leuk, er moet wel iets meer dan de klik zijn
*
Nick..heb nog geen antwoord op mijn vraag gekregen....quote:nick32 schreef op 26 april 2012 @ 21:32:

@lin nee eigenlijk niet. Jij wel? Ik kan dat soort dingen goed scheiden eigenlijk. Ik heb het ook nog nooit zo meegemaakt. Maar kriebels zijn toch wel leuk, er moet wel iets meer dan de klik zijn
@deepocean geniet er gewoon lekker van..en wat betreft die voorbereidingen/tips: trek wat lekkers aan. Alles lekker glad geschoren en dan komt het wel goed ik zou niet op voorhand al te veel na gaan denken over de status van wat jullie hebben...kan het genot belemmeren. ..trouwens weet je dat volgens mij ook pas wanneer je elkaar al wat langer ziet.

En als je plezier hebt buiten de deur ligt het risico van verliefd worden altijd op de loer...maar ja zonder risico's geen pret.....Enjoy!! :Imao:
*egomail* morgen weer een heerlijke hoteldate met mijn nr2. We hebben elkaar alweer heerlijk opgewarmd via de mail....lekker zo'n volle middag samen!
quote:dater74 schreef op 26 april 2012 @ 21:29:

*breekt even in*

Top motto Noppies zou hem bijna gebruiken....!

*breekt weer uit*Hee lelijke inbrekerT, waar lees jij een motto van Nop?
Deepocean, dan raad ik je vooral aan condooms mee te nemen én te gebruiken en mocht je vaker willen daten laat er dan wat tijd tussen zitten. Geef je hart en hoofd weer even de tijd op zijn plek te vallen na een date.

Het is goed om te bespreken wat de frequentie en intensiteit van jullie tussendoorcontact gaat zijn (gatver, wat klinkt dit zakelijk). Om onbalans en teleurstelling te voorkomen.

Laatste tip.. schoftig genieten natuurlijk!!!!!
@ suus, wat houd opgewarmd via de mail bij jullie in?

@ all is dat nou die ex gtst die me zo vreeeeeeeeeeeeselijk zit aan te staren?
Nou, cute guy.. wat denk je. Kan je je daar nou niks bij voorstellen??'

Ja, erg hè?
@ roos: tuurlijk kan ik me er iets bij voorstellen..... ging maar meer om het type mails....heb zelf natuurlijk ook zulke mails gedaan...maar ene houdt het bij ik en jij en de ander soort kat muis spelletjes enzo....wat dus een 'technische' vraag

@ deep: We hebben op een plek afgesproken waar mogelijkheid is om elkaar te verslinden zeg maar, geen hotel btw.

Niet nieuwsgierig hoor maar wat is dat dan???
Een technische vraagt? Je wil weten hoe mensen elkaar via de mail opgeilen en dat noem je dan technisch? Eh, bijzonder.

**ben stiekem ook wel nieuwsgierig naar die niet hotelwelverslindplek **
@jacg 😃welnu beste man, ons beider fantasie is onuitputtelijk en daar hou ik het dan maar bij.
hahaha heerlijk
@ rooss: jij bent toch wel een beetje de moeder van dit topic he ?
quote:justacuteguy schreef op 27 april 2012 @ 00:24:

@ rooss: jij bent toch wel een beetje de moeder van dit topic he ?

Onze oermoeder heeft andere dingen aan haar hoofd

Dus ja, dan moet surrogaatje het even overnemen. Maar ik ben niet alleen maar bitch hoor, wil je ook best even over je bolletje aaien
@ rooss wie zei dat ik 'mams minnaar topic' een bitch vond heb wel respect voor je aanpak hoor, flinke keuzes die je hebt moeten maken zo te lezen
Ja joh, schouders van een meter.. maar ik blijf lachen hoor!!
leven is te leuk om er niet van te genieten

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven