vader verloren wat nu
donderdag 26 april 2012 om 20:44
ik ben mijn vader verloren 2 maanden geleden, ik weet niet goed hoe ik er mee om moet gaan. hij heeft zelf een einde aan het leven gemaakt. van de eene kant heb ik er wel vrede mee omdat hij altijd dacht dat niemand hem mogt enz.. maar kheb ook wel zoon gevoel van waarom want hij zij een tijdje voor dat hij het deed "ik ben mijn vader veloren op jonge leeftijd ik wil dat ik wel langer vader kan zijn voor jou en niet zo als mijn vader". maar dan doet hij toch dit.
ik voel me best wel in de steek gelaten door hem en hij heeft nog wat dingen gedaan wat echt niet kan wat me ook veel pijn gedaan heeft het liefst zou ik dat allemaal willen vragen waarom. maar dat kan niet meer, ik heb sinds 1 week na dat hij dood is wel zitten denken dat naar hem toe wil mijn moeder weet dat ook en die zit er heel erg mee maar toch kom ik niet van dat idee af dat ik dat wil
zou iemand miss een tip hebben of ervaring hoe ik er over heen zou kunnen komen, ik ben 1x naar een psycholoog geweest 3 weken geleden maar heeft niet echt veel geholpen mijn volgende afspraak daar is pas in juni, en zoiezo heb ik ook het idee dat me dat niet gaat helpen
alvast bedankt voor de tips
gr.jordey
ik voel me best wel in de steek gelaten door hem en hij heeft nog wat dingen gedaan wat echt niet kan wat me ook veel pijn gedaan heeft het liefst zou ik dat allemaal willen vragen waarom. maar dat kan niet meer, ik heb sinds 1 week na dat hij dood is wel zitten denken dat naar hem toe wil mijn moeder weet dat ook en die zit er heel erg mee maar toch kom ik niet van dat idee af dat ik dat wil
zou iemand miss een tip hebben of ervaring hoe ik er over heen zou kunnen komen, ik ben 1x naar een psycholoog geweest 3 weken geleden maar heeft niet echt veel geholpen mijn volgende afspraak daar is pas in juni, en zoiezo heb ik ook het idee dat me dat niet gaat helpen
alvast bedankt voor de tips
gr.jordey
donderdag 26 april 2012 om 20:51
Ik heb niet echt tips voor je.
Na 1 afspraak met een psycholoog kun je niet zeggen dat het gaat helpen. Zoiets moet stapje voor stapje gaan. Kun je niet aangeven dat je de sessies meer achter elkaar op wil volgen omdat je het nodig hebt?
Ik hoop in ieder geval dat je het ooit een keertje een plekje kunt geven. Wens je heel veel sterkte in deze moeilijke tijd.
Na 1 afspraak met een psycholoog kun je niet zeggen dat het gaat helpen. Zoiets moet stapje voor stapje gaan. Kun je niet aangeven dat je de sessies meer achter elkaar op wil volgen omdat je het nodig hebt?
Ik hoop in ieder geval dat je het ooit een keertje een plekje kunt geven. Wens je heel veel sterkte in deze moeilijke tijd.
donderdag 26 april 2012 om 20:54
donderdag 26 april 2012 om 20:55
Jordey, wat vreselijk moeilijk dat je vader dat heeft gedaan. Ik heb het ook meegemaakt met mijn broer, dus ik herken wat je zegt. Die vragen die worden helaas nooit meer beantwoord. Bij mij duurde het een jaar of wat voor ik dat los kon laten. Kun je er thuis wel over praten?
Dat je tot juni moet wachten bij de psycholoog lijkt mij te lang. Kun je nergens anders terecht?
Dat je tot juni moet wachten bij de psycholoog lijkt mij te lang. Kun je nergens anders terecht?
donderdag 26 april 2012 om 21:01
donderdag 26 april 2012 om 21:04
In 2002 is mijn vader overleden, 6 maanden later mijn schoonvader. Wat een moeilijke periode hebben mijn man en ik toen meegemaakt. Eerste tijd moest ik vaak huilen als iemand aan mij vroeg hoe het met mij ging.
Door er veel over te praten heb ik het overlijden van mijn vader en schoonvader een plekje weten te geven.
Sterkte toegewenst.
Sterf niet met mij
Als je mij nog iets wilt geven
Dan zou ik vragen
Sterf niet met mij,
omhels het leven.
Je mag bedroefd zij
maar wanhoop niet,
verdrink niet in tè groot verdriet
Als je mij nog iets wilt schenken
dan zou ik willen;
blijf toekomst zien,
blijf hoopvol denken
zodat je uitgroeit
en voluit leeft,
het leven alle kansen geeft.
Door er veel over te praten heb ik het overlijden van mijn vader en schoonvader een plekje weten te geven.
Sterkte toegewenst.
Sterf niet met mij
Als je mij nog iets wilt geven
Dan zou ik vragen
Sterf niet met mij,
omhels het leven.
Je mag bedroefd zij
maar wanhoop niet,
verdrink niet in tè groot verdriet
Als je mij nog iets wilt schenken
dan zou ik willen;
blijf toekomst zien,