vader verloren wat nu

26-04-2012 20:44 62 berichten
Alle reacties Link kopieren
ik ben mijn vader verloren 2 maanden geleden, ik weet niet goed hoe ik er mee om moet gaan. hij heeft zelf een einde aan het leven gemaakt. van de eene kant heb ik er wel vrede mee omdat hij altijd dacht dat niemand hem mogt enz.. maar kheb ook wel zoon gevoel van waarom want hij zij een tijdje voor dat hij het deed "ik ben mijn vader veloren op jonge leeftijd ik wil dat ik wel langer vader kan zijn voor jou en niet zo als mijn vader". maar dan doet hij toch dit.

ik voel me best wel in de steek gelaten door hem en hij heeft nog wat dingen gedaan wat echt niet kan wat me ook veel pijn gedaan heeft het liefst zou ik dat allemaal willen vragen waarom. maar dat kan niet meer, ik heb sinds 1 week na dat hij dood is wel zitten denken dat naar hem toe wil mijn moeder weet dat ook en die zit er heel erg mee maar toch kom ik niet van dat idee af dat ik dat wil

zou iemand miss een tip hebben of ervaring hoe ik er over heen zou kunnen komen, ik ben 1x naar een psycholoog geweest 3 weken geleden maar heeft niet echt veel geholpen mijn volgende afspraak daar is pas in juni, en zoiezo heb ik ook het idee dat me dat niet gaat helpen

alvast bedankt voor de tips

gr.jordey
http://www.doenenlaten.co ... t-gaan/jong-ouderverlies/
Breda & Tilburg
Inderdaad wat Yvonne zegt. Wij luisteren (lezen) wel, als je dat wilt.
yvonne77 ik wil dat niet graag vertellen via hier op dit forum als je msn hebt wil ik het daar wel vertellen ik wil dat niet graag op internet gooien snapje
Och meisje, wat sneu voor je allemaal. Terwijl jij zo graag je verhaal kwijt wil vind je nergens een luisterend oor. Het is zo logisch dat je nu met vragen, verdriet, rouw, woede en gemis zit. Dat is allemaal eigenlijk te zwaar om alleen te dragen. En volgens mij hoeft dat ook niet.

Ik herken het wel dat sommige mensen geen interesse meer lijken te tonen. Sommige van hen interesseert het weinig, maar de meesten weten zich geen houding aan te nemen.

Je kunt ook hier komen kletsen hoor.
Je zou ook naar je huisarts kunnen gaan, die kan je verder helpen. Hij of zij weet waarschijnlijk wel waar je terecht kunt en lotgenoten kunt ontmoeten bijvoorbeeld. Je hoeft daar ook niet voor te schamen. Wat jij nu meemaakt is zo heftig en indringend, dat kan bijna niemand alleen verwerken.
Ik snap het.

Lieve TO, ik ga eerlijk tegen je zijn:

Het gaat niet makkelijk zijn. Het aankomende jaar ga je in een roes zitten, maar de aankomende weken kom je uit je bubbel.

Dan besef je dat iedereens wereld maar doordraaid terwijl jij stilstaat.

Ik kan mij herinneren dat ik daar woest om werd. Want hoe durfden zij allemaal lol te hebben terwijl mijn leven in puin lag?!?!

Ik was ook boos op m'n vader, want hoe kon hij me in de steek laten?!

En boos op m'n moeder, want zij moeat me helpen ook al had ze verdriet toch?!

Herken je dit wat?
quote:jordey schreef op 26 april 2012 @ 21:17:

yvonne77 ik wil dat niet graag vertellen via hier op dit forum als je msn hebt wil ik het daar wel vertellen ik wil dat niet graag op internet gooien snapjeSnap ik, ik heb alleen geen msn en zou graag naar je luisteren. Ik moet nu even van de computer (m'n man moet rekeningen betalen), maar ik kom zsm terug.
missy_acy dat herken ik helemaal
Yvonne77 oke ik ben er dalijk niet meer denk ik en morgen en zondag ook niet sorry =$
morgen zaterdag en zondag *
Heee meisje,

ik wens je heel veel sterkte toe het is verschrikkelijk wat er gebeurd is !

ik heb maar 1 tip zoek iemand waar je je fijn bij voelt

heb je bijvoorbeeld een vriend of iemand waar je je goed bij voelt?
zou er iemand via msn kunnen praten ik vindt dat wat makkelijker =$ dan kan ik ook precies zeggen wat er is enz.. praten in iemands geizcht vindtk moeilijk en via internet willik dat niet want precies wat er is mag ik niet op internet zette
Dat dacht ik wel.

Heeft de huisarts je al doorverwezen?

Het kost tijd. Het gaat niet minder worden, ik mis m'n ouders nog elke dag. En baal er nog steeds van. (m'n moeder stierf n paar jaar later)

Maar ik ben eraan gewent, het gemis heeft een plekje gekregen. De boosheid werd vervangen door leegte.

De leegte die zij achterlieten is een deel van mij, en ook daar ben ik van gaan houden. En ook jij zal dat moeten/willen/gaan leren.
het is wel echt heftig zeg..
Ik heb geen msn.
de huisarts heeft me naar die psycholoog door verwezen maar ik heb daar geen fijn gevoel bij
Het doorgaan van de wereld terwijl de jouwe is ingestort herken ik heel erg. Het liefste zou je een zwarte rouwsluier om de wereld en de stad heen hangen.

Jordey: ik denk niet dat je iemand vind die via msm wil praten eerlijk gezegd.

Het klinkt heel erg als je zegt dat het niet in het openbaar mag vertellen. Blijkbaar is er ook nog een geheim.
hee meidd,

waar zit je ergens voor je psycholoog?

groetjess.
Jordy, wat erg voor je. De tip van verlaatverdriet is een goeie, daar kun je steun vinden. Je hoeft het niet alleen te doen. Sterkte! Er is trouwens ook een jongerenforum, maar ik weetniet hoe oud je bent?
jha er is nog veel meer dan alleen dit ik denk niet dat dit forum me echt verder gaat helpen als ik dat niet kan/mag vertellen van mijn moeder
Zo'n forum is anoniem Jordy
phoolan 15
-
jha maar ik wil dat gewoon niet op internet zette snapje?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven