poes bevalt onder bed.
donderdag 26 april 2012 om 23:12
Ik heb een kamer die ik gebruik als logeer kamer in mijn huis, en onder het raam van deze kamer is het afdakje van het balkon beneden. Nu is er dus een poes naar binnen gekomen die onder het logeer bed is bevallen van 3 kittens.
Nu vraag ik me af wanneer ik de kittens naar buiten kan doen, aangezien er veel bloed ligt van de bevalling? Het stinkt namelijk enorm!! Het gaat verder wel goed met moeder en kittens, ik heb een schaaltje kattenvoer neergezet voor de poes en ze komt ook regelmatig terug.
Btw, ik woon in het buitenland, dus kan niet de dierenarts bellen. Het is een straatkat.
Nu vraag ik me af wanneer ik de kittens naar buiten kan doen, aangezien er veel bloed ligt van de bevalling? Het stinkt namelijk enorm!! Het gaat verder wel goed met moeder en kittens, ik heb een schaaltje kattenvoer neergezet voor de poes en ze komt ook regelmatig terug.
Btw, ik woon in het buitenland, dus kan niet de dierenarts bellen. Het is een straatkat.
i'm on a seafood diet, i see food and i eat it
donderdag 26 april 2012 om 23:13
donderdag 26 april 2012 om 23:15
donderdag 26 april 2012 om 23:17
Mijn god zeg, het zal je gebeuren inderdaad. Vind je katten wel ok? Ik bedoel: Je zal plots een nest met kittens onder je bed hebben en absoluut niet van katten houden.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
donderdag 26 april 2012 om 23:18
quote:Enn schreef op donderdag 26 april 2012 23:13 Naar buiten doen? Dat kan niet want ze zijn nu echt te klein ook al snap ik dat je dit ook niet wilt.Ik vroeg me af wanneer ik de hele familie naar buiten kan doen, ik las namelijk dat je pasgeboren kittens niet mag aanraken ivm met geur en dan stoot de moeder ze af? Ik ga ze van de week wel in een doosje doen, kan ik in ieder geval even schoonmaken want de geur is niet te harden.
donderdag 26 april 2012 om 23:20
quote:Enn schreef op donderdag 26 april 2012 23:17 Mijn god zeg, het zal je gebeuren inderdaad. Vind je katten wel ok? Ik bedoel: Je zal plots een nest met kittens onder je bed hebben en absoluut niet van katten houden.
Ik vind het niet zo erg hoor, houd best van katten en geef straatkatten altijd voer. Haal elke week een zak van 10 kilo.
Waar het mij meer een beetje om gaat is de geur, het is en zurige verschrikkelijk geur. Wil het zo graag schoonmaken maar ben bang dat de moeder ze afstoot
Ik vind het niet zo erg hoor, houd best van katten en geef straatkatten altijd voer. Haal elke week een zak van 10 kilo.
Waar het mij meer een beetje om gaat is de geur, het is en zurige verschrikkelijk geur. Wil het zo graag schoonmaken maar ben bang dat de moeder ze afstoot
donderdag 26 april 2012 om 23:20
quote:norma_jeane schreef op 26 april 2012 @ 23:18:
[...]
Ik vroeg me af wanneer ik de hele familie naar buiten kan doen, ik las namelijk dat je pasgeboren kittens niet mag aanraken ivm met geur en dan stoot de moeder ze af? Ik ga ze van de week wel in een doosje doen, kan ik in ieder geval even schoonmaken want de geur is niet te harden.Volgens mij mag dat ook niet idd. Als de moeder een doosje accepteert legt ze de kleintjes er vanzelf in. Dat verhuist makkelijk en je raakt ze niet aan.
[...]
Ik vroeg me af wanneer ik de hele familie naar buiten kan doen, ik las namelijk dat je pasgeboren kittens niet mag aanraken ivm met geur en dan stoot de moeder ze af? Ik ga ze van de week wel in een doosje doen, kan ik in ieder geval even schoonmaken want de geur is niet te harden.Volgens mij mag dat ook niet idd. Als de moeder een doosje accepteert legt ze de kleintjes er vanzelf in. Dat verhuist makkelijk en je raakt ze niet aan.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
donderdag 26 april 2012 om 23:24
quote:vlinder72 schreef op 26 april 2012 @ 23:22:
Gelukkig is het in de logeerkamer en niet in je slaapkamer. Bij vrienden van mij is dat wel gebeurd en die hebben 3 dagen op een opblaasbed geslapen omdat de de kat als een havik over haar kroost waakte. hahaha.
Haha , het zal je gebeuren.
Volgens mij vindt je een nestje dan een beetje minder lief en leuk.
Gelukkig is het in de logeerkamer en niet in je slaapkamer. Bij vrienden van mij is dat wel gebeurd en die hebben 3 dagen op een opblaasbed geslapen omdat de de kat als een havik over haar kroost waakte. hahaha.
Volgens mij vindt je een nestje dan een beetje minder lief en leuk.
donderdag 26 april 2012 om 23:27
quote:Enn schreef op 26 april 2012 @ 23:24:
[...]
Volgens mij vindt je een nestje dan een beetje minder lief en leuk.Ach ze houden van kamperen, maar ik ben blij dat ik een katertje heb genomen en dat probleem dus nooit zal hebben. Want ik hou niet van kamperen hahahahhaha
[...]
Volgens mij vindt je een nestje dan een beetje minder lief en leuk.Ach ze houden van kamperen, maar ik ben blij dat ik een katertje heb genomen en dat probleem dus nooit zal hebben. Want ik hou niet van kamperen hahahahhaha
donderdag 26 april 2012 om 23:28
donderdag 26 april 2012 om 23:38