Minnaar deel 16
dinsdag 13 maart 2012 om 17:08
Kunnen jullie een minnaar hebben zonder er verliefd op te worden? Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo'n man, je hechten.
Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden. Natuurlijk mogen forummers met een andere mening zich ook hier in de discussie mengen. Maar dit kan ook op een ander topic, namelijk deze; Vind jij een SV ook zo vervelend?
And I wonder if I ever cross your mind, for me it happens all the time.
Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden. Natuurlijk mogen forummers met een andere mening zich ook hier in de discussie mengen. Maar dit kan ook op een ander topic, namelijk deze; Vind jij een SV ook zo vervelend?
And I wonder if I ever cross your mind, for me it happens all the time.

donderdag 26 april 2012 om 18:01
quote:nicole626 schreef op 26 april 2012 @ 16:17:
Vain: bij jou thuis alles nog onder controle? Nr 1 geen vermoedens van je nr 2 meer?
Tja Nicole, een single nr 2 is ook wel anders dan iemand die in dezelfde stiekeme situatie zit zoals bij mij. Moeilijk hoor, liefde...
Bij mij alles onder controle, nr 1 vermoedt niets volgens mij, en nr 2 is gewoon een heerlijke man. Vorige week nog een geweldige date gehad, hopelijk binnen een paar weken weer
Vain: bij jou thuis alles nog onder controle? Nr 1 geen vermoedens van je nr 2 meer?
Tja Nicole, een single nr 2 is ook wel anders dan iemand die in dezelfde stiekeme situatie zit zoals bij mij. Moeilijk hoor, liefde...
Bij mij alles onder controle, nr 1 vermoedt niets volgens mij, en nr 2 is gewoon een heerlijke man. Vorige week nog een geweldige date gehad, hopelijk binnen een paar weken weer
donderdag 26 april 2012 om 18:27
donderdag 26 april 2012 om 21:24
@Nicole: Ja, ik kan me goed voorstellen dat het knap lastig is om een single als minnaar te hebben hoor! Als je beiden gebonden bent dan is het risico dat je 'te hard' aan elkaar gaat zitten trekken, veel kleiner natuurlijk. Ik denk niet dat jij de enige bent die iets te verwijten valt, je minnaar is ook aardig uitgegleden natuurlijk. Maar goed... dat doet even zeer, maar je leert er wel van en zo word je steeds behendiger !
@Deepocean: Welkom ! Leuk dat je gaat daten met toestemming van je man, dat is voor jezelf een stuk minder belastend. Tips & trics genoeg, maar wat heb je voor een date?? Ga je kennismaken, gezellig lunchen of is dit een seksdate? Of is het een kennismaking in een hotel met de mogelijkheid om ter plekke een kamer te regelen als het 'klikt'?
@Deepocean: Welkom ! Leuk dat je gaat daten met toestemming van je man, dat is voor jezelf een stuk minder belastend. Tips & trics genoeg, maar wat heb je voor een date?? Ga je kennismaken, gezellig lunchen of is dit een seksdate? Of is het een kennismaking in een hotel met de mogelijkheid om ter plekke een kamer te regelen als het 'klikt'?

donderdag 26 april 2012 om 22:21
donderdag 26 april 2012 om 22:45
@deepocean geniet er gewoon lekker van..en wat betreft die voorbereidingen/tips: trek wat lekkers aan. Alles lekker glad geschoren en dan komt het wel goed ik zou niet op voorhand al te veel na gaan denken over de status van wat jullie hebben...kan het genot belemmeren. ..trouwens weet je dat volgens mij ook pas wanneer je elkaar al wat langer ziet.
En als je plezier hebt buiten de deur ligt het risico van verliefd worden altijd op de loer...maar ja zonder risico's geen pret.....Enjoy!! :Imao:
En als je plezier hebt buiten de deur ligt het risico van verliefd worden altijd op de loer...maar ja zonder risico's geen pret.....Enjoy!! :Imao:

donderdag 26 april 2012 om 23:25
Deepocean, dan raad ik je vooral aan condooms mee te nemen én te gebruiken en mocht je vaker willen daten laat er dan wat tijd tussen zitten. Geef je hart en hoofd weer even de tijd op zijn plek te vallen na een date.
Het is goed om te bespreken wat de frequentie en intensiteit van jullie tussendoorcontact gaat zijn (gatver, wat klinkt dit zakelijk). Om onbalans en teleurstelling te voorkomen.
Laatste tip.. schoftig genieten natuurlijk!!!!!
Het is goed om te bespreken wat de frequentie en intensiteit van jullie tussendoorcontact gaat zijn (gatver, wat klinkt dit zakelijk). Om onbalans en teleurstelling te voorkomen.
Laatste tip.. schoftig genieten natuurlijk!!!!!

donderdag 26 april 2012 om 23:58
@ roos: tuurlijk kan ik me er iets bij voorstellen..... ging maar meer om het type mails....heb zelf natuurlijk ook zulke mails gedaan...maar ene houdt het bij ik en jij en de ander soort kat muis spelletjes enzo....wat dus een 'technische' vraag
@ deep: We hebben op een plek afgesproken waar mogelijkheid is om elkaar te verslinden zeg maar, geen hotel btw.
Niet nieuwsgierig hoor maar wat is dat dan???
@ deep: We hebben op een plek afgesproken waar mogelijkheid is om elkaar te verslinden zeg maar, geen hotel btw.
Niet nieuwsgierig hoor maar wat is dat dan???

vrijdag 27 april 2012 om 00:27
quote:justacuteguy schreef op 27 april 2012 @ 00:24:
@ rooss: jij bent toch wel een beetje de moeder van dit topic he ?
Onze oermoeder heeft andere dingen aan haar hoofd
Dus ja, dan moet surrogaatje het even overnemen. Maar ik ben niet alleen maar bitch hoor, wil je ook best even over je bolletje aaien
@ rooss: jij bent toch wel een beetje de moeder van dit topic he ?
Onze oermoeder heeft andere dingen aan haar hoofd
Dus ja, dan moet surrogaatje het even overnemen. Maar ik ben niet alleen maar bitch hoor, wil je ook best even over je bolletje aaien