Wraak

27-04-2012 10:05 175 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoewel het niet geheel politiek correct is kan het wel goed voelen..

Heb jij wel eens wraak genomen op je ex?

Wat heb je gedaan en heb je er achteraf spijt van?

Ik overweeg zelf een kleine wraak actie namelijk en ben benieuwd wat jullie zelf hebben gedaan.

(waarschijnlijk doe ik het toch niet.. Maar het bedenken ervan is toch wel leuk omdat ik boos ben haha)
Internagelaktisch
Ik heb ooit bij een ex al zijn rozen van zijn struiken afgeknipt.

Ik had nog nooit een bloemetje van hem gehad, na die actie had ik 2 vazen vol.

Ach, hij was zo trots op zijn rozenstruiken...
Oh volgens mij ben ik echt een softie. Als ik ooit ruzie heb met mijn vriend neem ik me gewoon voor om 2 dagen niet meer tegen hem te praten uit wraak, en zelfs dat houd ik nog geen uur vol .
Ik heb ook wel eens wraak genomen op mijn huidige partner

We wonen nog niet samen, beiden een eigen appartement. En hij heeft er een handje van om, als het wc papier op is, geen nieuwe rol eraan te hangen. Dus dan zit ik daar....

Al 100 x tegen hem gezegd maar hij bleef het vergeten.

Op een gegeven moment moest hij naar de wc, zei hij. Dus ik zei; oh mag ik nog even snel deo en parfum op doen voordat je gaat want daarna is het daar niet meer te harden Dat was goed ( we zouden daarna weggaan namelijk).

Heb ik gauw de wc rol weggehaald, en op een gegeven moment hoorde ik hem roepen: Chyyyouuu, is de wc papier op? En ik heb eht vertikt om hem er eentje te komen brengen dus hij moest met zijn broek op zijn knieën naar de kast in de keuken worstelen

Hij heeft nooit meer vergeten een nieuwe rol neer te hangen als hij het op maakt
quote:missfiona schreef op 27 april 2012 @ 11:27:

[...]

Waarom denkt die vader dat hij iets te zeggen heeft over de tuin van zijn buurman? Mijn buren storen zich ook aan mijn tuin, maar op de dag dat ze denken daar iets aan te kunnen doen/mogen doen/willen doen, breekt de pleuris uit!Inderdaad, ik vind het ook echt heel asociaal wat die man deed.
Eleanor, even off topic. Jij had toch een partner die vreemdging? Hoe lang duurde het voordat je daar over heen was (het feit zo belazerd te zijn, niet de partner)? En voordat je weer een dag had dat je zonder eraan te denken door kon gaan? Vraag me af of dit k..gevoel ooit nog weg gaat, of dat ik dat als leuk souveniertje mag houden
ratteke, zijn en mijn hele omgeving vond het zo zielig voor het kind dat ze zo'n naam had gekregen, daar i s behoorlijk ove gepraat. Wraak genoeg wat mij betreft, hoewel ik nog steeds met het meisje (en haar zus silver) te doen heb.
Had jaren geleden een ex, die steeds weer contact bleef opnemen op een vervelende manier. Ook betaalde hij geleend geld niet terug. Ik ga niet vertellen wat ik heb gedaan, maar kan ik wel vertellen dat binnen 48 uur het geld op mijn rekening stond. En dat ik afgezien van een 1 enorme scheldpartij nooit meer iets van hem gehoord heb.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
quote:chyou schreef op 27 april 2012 @ 10:16:

Mijn beste wraakactie ooit.

Hem na een hele tijd weer tegenkomen in de stad waar ik vandaan kom, er geweldig goed uitzien. Hij vraagt hoe het met mij is en ik vertel dat ik afgestudeerd ben ( cum laude) manager ben bij een leuk bedrijf, in onze hoofdstad woon in een appartement voor mij alleen en dat het ge-wel-dig met mij gaat.

hij vertelde enigszins beteuterd dat hij is gestopt met zijn opleiding, nog altijd in dat suffe ziekenhuis werkt als vepleegkundige en verloofd is met een leerlingverpleegkundige uit zijn team en dat hij daar gedoe mee heeft.

IN YOUR FACE

Edit: Ik ben bij hem weggegaan omdat hij een affaire had met de desbetreffende leerling-vepleegkundige, maandenlang. Toen ik

wegging beet hij me toe dat ik nooit gelukkig kon worden zonder iemand zoals hij. Yeah right Beste voorbeeld van wraak nemen in mijn ogen. Wraak nemen door gelukkig te zijn en je goed te voelen. Yep mooi.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Haha ik heb wel eens gehoord over een vrouw die haar man had verlaten terwijl hij aan het werk was. Toen hij thuis kwam stond er een pan op het vuur, met een briefje erbij; 'ik kom pas terug als ie gaar is'. Keek hij in de pan, zat er water met een baksteen in

Wel een verhaal van minimaal 30 jaar terug
Groupie, dat is gewoon een (verzonnen) liedje van het Klein Orkest: http://www.youtube.com/watch?v=kwQfdqyIUZE.

Eens met Enn: de beste wraak is om zelf weer gelukkig te worden. Ik heb dan ook nog nooit een wraakactie uitgevoerd (wel volop over gefantaseerd, maar ik zag telkens in dat ik zelf toch niet gelukkiger zou worden van zo'n actie).
Kwam erachter, dat ex vreemd ging en wel met vier vrouwen. Snap nog steeds niet hoe hij dat qua tijd heeft gedaan. Kon alle vrouwen traceren en heb ze verteld, dat we bedonderd werden. Uitgenodigd bij mij thuis en gezegd, dat de man in kwestie van niets wist en ook zou komen. Twee vrouwen haakten die avond af, maar toen ex kwam en ons drieen naast elkaar zag zitten zakte ie letterlijk door de grond. Daarna de deur uit gezet en met zijn drieen op stap gegaan.

Andere keer een vreemdgaande x onder mom van spannende sex aan bed vast gebonden, op stap gegaan en hem tot vroeg in de ochtend naakt aan bed laten zitten. Kwam thuis met vriendinnen die hem zo zagen zitten. Kleren en ex naar buiten geduwd.

Dit is al 15 jaar geleden, nu zou ik de moeite niet meer nemen voor dergelijke acties. Heb er destijds plezier aan beleefd.
Bij vreemdgaande ex: contact opgenomen met 't andere meisje (die ook van niks wist) en hem met zijn 2en bezocht op zijn werk
Wraak? Zo kinderachtig..... dat doen pubers van 15-16, geen "volwassen" viva-forummers lijkt me...

Je verlaagt je niveau...hou de eer aan jezelf en ga door met je leven...

Zó, dat moest ik even kwijt....
Wat ik van plan ben als mijn vriend het uit durft te maken, dat lijkt me geen goed idee om te delen.
wraak is misschien kinderachtig maar toch kan het soms heerlijk zijn!
Ik heb zelf nog nooit wraak genomen op een ex, maar een vriendin van mij wel. Ik keur haar actie overigens niet goed maar heb er wel begrip voor.

Deze vriendin kwam erachter dat haar toenmalige vriend vreemdging. Ze woonden samen. De vriendin was net zwanger van hem en had het totaal niet zien aankomen, waren dezelfde dag nog babyspullen wezen kijken. Haar hele leven zag ze in elkaar storten en toen heeft ze wraak genomen.

Toenmalige vriend had namelijk een hele grote (ruim 300 stuks) dvd collectie die hij alfabetisch geordend verspreid in 2 grote kasten had tentoongesteld. Hij kon er nogal lichtelijk over opscheppen, ze waren allemaal origineel, alleen maar goede films etc. Ook stofte hij ze ongeveer tweewekelijks af.

Toen mijn vriendin erachter kwam dat haar vriend het met een ander deed, heeft ze iedere dvd uit het doosje gehaald, doormidden gebroken en weer in het doosje gestopt. Dit heeft haar een paar uur gekost en met bloedende handen is ze vervolgens naar haar moeder gegaan.

De vriend kwam er pas na een paar dagen achter, toen hij een dvdtje wilde kijken en zijn inmiddels ex al lang en breed met haar spullen vertrokken was.

Het is uiteindelijk een enorme rel geworden, de vriend had aangifte gedaan en zij moest uiteindelijk voor de rechter komen en hem een schadevergoeding betalen. Ze heeft achteraf wel spijt van de actie.
Probeer iedere dag gelukkig te zijn!
@Pietjebel: met of zonder poep?

http://www.broodjeaap.nl/vastbindt.html
Ik heb zelf nooit wraak genomen, want ik vind het een beetje vreemd om wraak te nemen voor beslissingen in een relatie. Zelfs voor vreemdgaan. Maar ik weet dat ik daar apart in ben.

Ik heb wel wraak meegemaakt. Mijn relatie ging al een tijd stroef, en we hadden geregeld ruzie. De ex vond dat heel erg, maar ik kon er wel mee leven. Hij maakte het uit, volgens hem omdat ik emotioneel onbereikbaar was. Het was best een klap voor mij, dat hij opeens verdween. Hij ging terug naar zijn ouders, ik bleef in ons flatje, dat ik eigenlijk net niet goed kon betalen.

Gelukkig had ik een vriend die me opbeurde, en daar heb ik best wel aan gehangen. We hebben nooit iets sexueels gehad, maar hij was wel een hele goede vriend, die me er echt doorheen heeft gesleept.

Ex spioneerde mijn e-mail, en kwam er zo achter dat ik veel met platonische vriend omging. Hij ging ervan uit dat ik ook seksueel wat in die vriend zag. Dat kon hij niet hebben, en hij belde me midden in de nacht op om me uit te schelden voor hoer en slet.

Ik had een mooie staande piano, die mijn moeder me gegeven had net voor ze heenging. Op een dag is hij met zijn sleutel bij me binnengekomen en heeft liters water in die piano gegoten. Het ding heeft nooit meer hetzelfde geklonken. Van gemeenschappelijke vrienden hoorde ik dat hij erover opschept. Hij vindt het nog steeds een hele grap van zichzelf.

Het zorgde wel voor een ding: ik ben nog nooit zo snel over een relatie heen gekomen.

Neem maar wraak, dan weet hij wat voor bitch je echt bent.
Hm, niet echt wraak, maar wel streken..of is dat ook wraak?

Zijn autoslot volgegooid met secondelijm.

Op marktplaats gezet als homo zijnde en op zoek naar een relatie met zijn telnr.

De reden is wat hij mij en mijn kinderen geflikt heeft, en dat is 1000 maal erger, dan wat ik gedaan heb.

Maar de beste wraak?

Getrouwd met de meest lieverd en gelukkig zijn..

Weet zeker dat hij dat nog het ergste vindt
Maaiq gaat dit over je beste vriend? ik zag al dat je geen details wilde vertellen, maar schrik hier wel van eigenlijk. Dacht dat het goed ging :(
Ik heb er wel over nagedacht... Tot in detail, om iets te vernielen. Hij heeft ook geprobeerd wraak op mij te nemen, maar ik ben niet op komen dagen bij die bijeenkomst waar we elkaar zouden treffen. Daar heb ik toen zo hard om kunnen lachen! Dat hij een wraakactie uit wilde voeren en het hem niet lukte, dat ik er ook gelijk klaar mee was. Ik hoorde via een collega wat hij had gedaan en wist toen wat hij van plan was...
quote:charlottecharles schreef op 27 april 2012 @ 10:39:

[...]

Wat hoor jij toch allemaal leuke dingen...

Dat met Fiona Hering, dat was zo'n 6-woorden-verhaal, stond in heel Nederland langs de snelwegen op een enorm billboard aangeplakt: ''met zijn auto keihard langs flitspalen''.Zal wel mosterd zijn maar dat was bij Ranking the Stars
quote:astrid1974 schreef op 27 april 2012 @ 11:47:

Eleanor, even off topic. Jij had toch een partner die vreemdging? Hoe lang duurde het voordat je daar over heen was (het feit zo belazerd te zijn, niet de partner)? En voordat je weer een dag had dat je zonder eraan te denken door kon gaan? Vraag me af of dit k..gevoel ooit nog weg gaat, of dat ik dat als leuk souveniertje mag houden

Ik neem aan dat je mij bedoelt?

Dat wende nooit en ik kwam er nooit echt overheen maar dat had te maken met het feit dat mijn vriend serieel vreemdging in de laatste jaren van onze relatie. Dus als ik een beetje over het een heen was, was het volgende aan de hand.

Hoe is het bij/met jou?
quote:_lupine_ schreef op 27 april 2012 @ 10:18:

Als je de steulens van zijn huis heb: verf de muren in zijn huiskamer knalroze. En zet en gang daarna alles weer terug zoals het stond. Lijkt me wel een goede wraakactie.Of open met de sleutel het slot en laat de voordeur gewoon de hele dag openstaan.
Laat maar.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven