Eind 2006, begin 2007

19-06-2007 23:09 8208 berichten
Alle reacties Link kopieren
@pepiet, ik zal zo eens kijken. Eerst mijn minimonster even uitfoeteren. Wat een irritant jonk is het vanochtend. Vanaf half zeven was het feest. Zucht....
nou, vrolijk pasen. Heb net een enoooooorme ruzie met lief gehad. Compleet met knallende deuren en boos weglopen. Pfff. Inmiddels al weer min of meer goedgeknuffeld. Hij is nu even wandelen met Roan en ik ga paaslunch klaarmaken.

Groot verschil tussen lief en mij is dat ik heel erg van het sociale ben en hij niet, behalve als het met zijn broers is. Ik vanochtend voorgesteld om even bij een nichtje langs te gaan. Roan was wat klierig en die is het best te vermaken als je op pad gaat. Na een donker gezicht en een diepe zucht stemde lief in. "Nou, doe dan maar". Tja, dan hoeft het voor mij niet meer. Ik hou wel erg rekening met de wensen van meneer wat betreft afspreken en planning en rustige zondagen en daar heb ik geen zin meer in. Heb ik me bij deze ook voorgenomen om niet meer (zoveel) te doen en heb hem dat ook maar medegedeeld. Als hij dan geen zin heeft in bezoek gaat hij maar boven zitten ofzo. Is echt niet zo dat ik elk weekend volplan hoor, maar lief is gewoon het liefst met gezin samen.

Naja, ik ga maar eens eieren koken.
Heu heu,

Krokus, ga maar gauw ruzie bijleggen, zonde op zo'n mooie dag!

Ik weet niet waarover het precies ging qua skinny jeans. Ik vind het niet mooi, niet bij mezelf maar ook niet bij een ander. Het is niet mijn smaak, ik ben meer van de jurkjes over broeken, wijde sportieve broeken en gewoon lekker baggy vrolijke kleren, rokjes enz.

Oja, ben afgewezen, jammer!!! Ik was tweede keus, uiteindelijke kandidaat kwam wat zelfverzekerder over. Nou ja, we zien verder wel.

Ik ga weer wat paasachtigs doen, zijn nu bij stiefmoeder van lief.
@annie: balen zeg van die baan, was een mooie kans geweest.

@krokus: wel een bekende discussie wat jullie hadden. Manlief is ook niet zo van de familiebezoekjes (zeker niet als het mijn familie is) maar als het van te voren gepland is gaat het meestal wel goed. Op het laatste moment iets plannen is bij hem meestal geen succes. Lastig om een middenweg te vinden.

Zolang jullie het weer goedmaken is een ruzie af en toe niet zo heel erg toch?

@pepiet: lekker uitgeslapen? Ik mag morgen ook, hoera!

@mmmoi: Jasmijn nog snel gaan slapen gisteravond. Het zal wel volle maan geweest zijn ofzo want Floor heeft vanaf half 11 tot half 12 ongeveer ook elke 10 minuten gehuild. Ze sliep dan steeds weer snel maar werd ook weer snel wakker. Geen idee wat er aan de hand was.

Vanmorgen heb ik met Floor in de tuin paaseieren gezocht. Ik geloof niet dat ze erg onder de indruk was van de eieren maar het rondscharrelen in de tuin vond ze wel erg leuk.

Wat een Pasen...Koud bah..En zelfs wat sneeuw...

Aimee...will join the club...Sinds vrijdag zo verkeerde been uit bed gestapt...Jengelen en gisteren ook van 2400 tot 130 vervelen en niet slapen. Volgens mij komen er wel weer wat tanden aan...Ik heb ook hele weekend gewerkt en kon dit dus niet zo goed erbij hebben..Een fase haha...

Annie: jammer van the job, wel frusti 2de keus. De beste job zal nog wel komen toch.

Krokus: soms ruzie even nodig. Zij de dingen nu weer duidelijk.

Vriendlief is soms ook wel huismus. Naar mijn familie gaat hij wel graag. Zelf heeft hij geen familie hier dus wel fijn dat dat klikt. En schoonfamilie ver weg scheelt voor mij weer verplichte bezoekjes...

Pebbles: leuk paaseieren zoeken. Vriend had voor mij en 1 voor Aimee choco paashaas gekocht. Jammie en ik eet ze allebei op....

Ga even belasting doen...Jippie geld terug en daarna Zembla kijken.
@Annie: Jammer jammer... baal je er niet ontzettend van?

@Krokus: Alles weer bijgelegd? Ik herken het ook wel hoor, mijn man wil liever ook niet teveel weg. Vandaag was echt een visitedag, komt natuurlijk ook wel doordat het Pasen is, maar hij houdt daar echt niet van. Het liefst blijft hij thuis, ook met vakanties enzo, terwijl ik daar juist veel van houd. Geeft ook wel eens een ruzietje...

@Pebbs: Wel grappig, dat je paaseieren hebt gezocht. Heeft Floor er ook eentje gegeten? Jasmijn heeft bij oma een klein stukje paasei op en ze vond het natuurlijk wel voor herhaling vatbaar, maar wij niet, haha!

@Pepiet: Heeft die site ook meidendingen, of niet? Nou, ik zal zelf wel eens een keer kijken.

Wij zijn vandaag naar de kerk geweest en Jasmijn voor het eerst naar de oppasdienst. Ik vond dat wel eng maar het ging hartstikke goed. Een aantal meiden van mijn tienerclub waren 'hulpjes' zeg maar, en Jasmijn was daardoor favoriet. Ze is dus lekker verwend, haha! Daarna gingen we lopend met de wagen naar manliefs oma, Jasmijn sliep al toen we de bocht om waren bij de kerk. Bij oma heeft ze alleen maar in de wagen liggen slapen, totdat we vertrokken, toen werd ze wakker. Daarna naar mijn ouders. 's Middags film gekeken met z'n allen toen Jas lag te slapen en vanavond na het eten Jasmijn gebadderd en daarna thuis naar bed. Nu gaan manlief en ik ff film kijken, hij is al begonnen dus manlief was boos dat ik nog niet beneden was. Ga maar gauw dus. Doei!
Hanna heeft weer een oorontsteking (de derde in iets meer dan twee maanden..). Ze heeft meer dan 40 graden koorts. Mama's borst is helemaal favoriet (ze zit nu ook te drinken). Geen kuurtje gekregen; we moeten het nog even aanzien.

Maar hier een paar foto's van haar in haar Gymboree-kleertjes (die met het jurkje zijn gemaakt over haar gewone kleertjes aan, dus let niet op de kleur van het shirtje eronder..doen jullie nu juist natuurlijk haha).

Overigens had ik jullie een foto laten zien van het pakje zonder mouwen met dezelfde bloemetjes; die heb ik dus ook (én bijpassend sokjes en een vestje met dezelfde bloemetjes)
Op de bovenste foto (close-up) kun je trouwens goed zien dat ze ziek is...zo'n flauw, wit koppie.
@mirjam: dat is vaak zeg, 3 keer oorontsteking in 2 maanden. Super dat ze nog zoveel troost aan de borst heeft.

De onderste 2 foto's kan ik niet zien trouwens.

Het blauwe pakje is wel erg schattig. Die kinderen van amerikaanse celebs zie je ook vaak in dat soort kleertjes lopen.

Die andere kan ik dus niet zien.

@babba: nu maar hopen dat de dames het vannacht beter gaan doen. Ik ga zo ook even Zembla kijken, als het niet leuk is duik ik snel het bed in.

@mmmoi: Floor heeft een paar kleine stukjes van een hol paasei gehad, de rest heb ik opgegeten. Ze vond het wel lekker maar het was ook niet erg dat ze niet meer kreeg.

Wat goed dat ze oppas hebben tijdens de kerkdienst, anders is het wel lastig om samen naar de kerk te gaan.

He Pebbles,

jammer dat je de laatste twee foto's niet kunt zien. Iemand anders wel?
Ik denk dat ze nu wel te zien zijn trouwens.

Annie, wat superjammer!

Pepiet, leuk avondje uit (gehad)?

Mmmoi, wij hebben ook kinderoppas in de kerk; Hanna vindt het er prima (maar die gaat er altijd slapen; in haar kinderwagen..daar slaapt ze heeeerlijk in, zo makkelijk). Hadden jullie ook een fijne paasdienst? Morgen hebben we ook een dag van de kerk; ik ga voor de kindjes zorgen (samen met nog een paar). Zoon gaat naar overdekte speeltuin met de hele groep en de volwassenen hebben bijbelstudie.

Krokusje, ruzie bijgelegd? Hier ben ik de huismus..heerlijk. Ik ben vrijwel nooit weg (op die twee dagen werken per week na dan).

Babba, hoi! Mijn man moet de aangifte nog doen..ben benieuwd hoeveel we terug krijgen, altijd lekker.

Niniane, gaat het beter met Myrddin?
ruzie bijgelegd. Ben wel blij met onze relatie hoor. Ruzie wordt altijd uitgesproken. Zovaak gebeurt dat niet trouwens.

@mirjam, de kleertjes staan schattig hoor. Hahaha. Je hebt echt nog een klein meiske.

@babba, Roan is juist ontzettend goed te pas de laatste dagen. Vanochtend dan eventjes wat irritant, maar verder zooooo vrolijk. Super is dat.

@mmoi, wij gingen vroeger ook altijd naar de oppas in de kerk. Kindernevendienst heette dat gelook ik.

Roan heeft trouwens een kies door. Had ik dat al verteld?
Krokusje, gelukkig maar dat jullie het weer gezellig hebben. Naar welke kerk ging jij in je jeugd?

Hanna heeft drie kiezen die net door zijn (kleine witte puntjes) en de vierde staat op doorbreken, arm schaap. Helemaal blij met een broodkorstje op het moment.
Goedemorgen!

Lekker geslapen, want Jasmijn werd pas om half acht wakker en heeft toen zachtjes zitten keuvelen tot acht uur! Nu is de man haar pap aan het geven en zou ik even internet opduiken om te zoeken naar een leuke activiteit voor vandaag... vanmiddag, eind van de middag, gaan we met al onze vrienden (4 stellen en 4 kids incl. wijzelf) naar de pannenkoekenboerderij, dat is zo'n beetje traditie geworden op 2e paasdag. Maar vanochtend willen wij ook lekker even de natuur in, wandelen ofzo. Er ligt sneeuw hier!!! Zo mooi, maar het is al hard aan het smelten, helaas... Ik moet dus even zoeken op het net welke bossen wanneer geopend zijn etc.

@Mirjam: Wij hadden wel een mooie paasdienst, de kerk zat barstensvol. Jasmijn ging trouwens niet slapen daar, maar lekker rondfietsen en van de glijbaan. Ze hebben er ook een tafel staan waar ze kunnen kleuren/knippen/plakken en ze hebben kisten vol speelgoed. Ze vond het er superleuk! Maar toen we haar kwamen halen was ze dus wel heeeeel moe. Gek op spelen met andere kindjes, da's wel fijn! O en zoals ik al dacht vind ik het eendenpakje echt truttig (maar het staat kleine Hanna wel!) en het onderste jurkje erg leuk. Is het pakje daarvan ook zo leuk?

@Krokus: Sommigen bij ons noemen het ook nog kindernevendienst, maar officieel is het nu 'oppasdienst' voor kinderen tot en met drie jaar, en 'kinderkerk' voor kids van 4 tot en met 10 jaar. Lekker dat er een kies door is bij Roan, boven of onder? Jasmijn heeft nu 2 kiezen (rechtsboven en -onder) helemaal door en linksboven een puntje. Maar ik mag er niet echt aan voelen dus ik kan niet merken of het vordert.

@Pebbs: Ja, het is prettig dat er oppasdienst is, tot nu toe gingen we steeds om en om of helemaal niet naar de kerk. Ik wilde Jas brengen als ze goed kon lopen (anders is het zo vies) en als ze niet meer 's ochtends sliep. Nou slaapt ze de ene keer wel in de ochtend en de andere keer niet, dat zit een beetje in de overgang... hoe is dat met Floor, slaapt die nog twee keren?

Haha, manlief komt boven met Jasmijn en ze heeft een mandje om haar arm (die heeft ze van oma gekregen met paaseieren erin). Hij is in de vorm van een kipje en ze maakt er kippengeluiden bij en ze kust hem. En dan zegt ze: tasj! Hahaha...

O ja, ze heeft ook weer een nieuw woord geleerd, dat is 'sjpringe' waarbij ze probeert te springen maar niet van de grond afkomt, kun je het voorstellen? Onwijs schattig gezicht. En ze zegt nu ook een zinnetje: 'mama, waa ben je?' dat heeft ze van mijn moeder geleerd en ze scheen dat gisteren bij de oppasdienst ook steeds gezegd te hebben

Nou, einde opschepmodus, ik ga nu echt ff kijken of we naar kinderboerderij/bos oid gaan. Fijne dag allemaal!
Hoi Mmmoi, goedemorgen!

Ik zit een beetje te sippen want ik ben thuisgebleven met Hanna en man en zoon zijn weg (naar die dag van de kerk, in het midden van het land). Hanna is zo vreselijk zielig; vanochtend had ze al 39,1 en ze hoest heel erg. Dus helaas; ik heb er voor gekozen om thuis te blijven (voelde me wel schuldig omdat ik de kinderopvang van de kleintjes zou coördineren; maar gelukkig had ik alles al klaarstaan dus man heeft de tas met spullen en instructie meegenomen voor de mede-oppassers).

Man en zoon blijven ook eten vanavond...dus ik zit tot een uur of zeven alleen thuis met Hanna. Niet echt leuk dus (hoewel ik erg goed tegen alleenzijn kan, dat wel). Hanna slaapt nu, hopelijk doet het haar goed.

Ik zal vandaag maar een beetje gaan opruimen en dingen uitzoeken etc.
Mmmoi, schep jij maar lekker op hoor over Jasmijn! Ik vind het ook superknap van haar, dat ze al zo goed praat. Deed jij dat nou ook al als dreumes?
@Mirjam: Balen voor je zeg, maar vooral voor Hanna heel erg vervelend! Heb je haar een zetpilletje gegeven? Laat haar maar snel lekker uitzieken...hopelijk kun jij je dag ook nog nuttig maken door een vervelende klus af te handelen ofzo, heb je toch nog een goed gevoel. Kan jij die belastingaangifte niet doen? Haha...

Wij gaan met ons gezinnetje naar Groenendaal. Dat is een wandelbos/speeltuin/kinderboerderij in Heemstede. Jasmijn is dol op diertjes dus dat komt wel goed. Doei!
@Mirjam: Mijn ouders, opa en oma's scheppen nog STEEDS op dat ik zo goed praatte als dreumes en dat mijn 1e zinnetje, toen ik 1,5 jaar oud was, was: 'ijsje eten, visje kopen'. Ik zat toen bij mijn opa op de fiets en we kwamen aan in Noordwijk. Ik had dus al gelijk gezien wat daar te doen was, haha. Ze zal het wel van mij hebben (dat ijsje en dat visje trouwens ook, die vindt ze heeeeeerlijk!) ...
Mmmoi, belastingaangifte is toch echt de afdeling van man (hoewel ik waarschijnlijk best een eindje zou komen denk ik). Wat grappig dat ze dat dus echt van jou heeft, dat vroege kletsen! En houdt Jasmijn zo van vis? Wat geef je haar dan (welke soorten)?

Ik heb Hanna vanochtend direct weer een zetpil gegeven en ik spray haar neusje steeds met een spray die we op doktersrecept (de vorige keer al..) hebben gekocht. Arm grietje inderdaad. Zo groeit ze ook natuurlijk weer niet met al dat ziekzijn. Ze is echt om de drie weken ziek met flinke koorts, dat hadden we met zoon helemaal niet. Ik ben benieuwd of de kinderarts er nog iets van gaat vinden.

O ja, ik heb gisteravond weer een zooi nieuwe foto's op Hyves gezet.
goedemorgen allemaal!

@mmmoi, jeetje he, al een hele zin! Mayte komt nog niet verder dan papa, mama en bal bah en nog een paar woordjes! Veel plezier vandaag!

@Mirjam, beterschap met Hanna.....ze ziet er idd een beetje pips uit. En dat onderste jurkje ziet er wel heel erg schattig uit trouwens.....

@Krokus, goed dat jullie ruzie is bijgelegd, altijd naar ruzie en dan helemaal om zoiets als weg gaan of thuis blijven. En roan wordt nog wel eens een langslaper!

@Annie, jammer van je baan.....heb je verder nog tips gekregen voor bij een evt volgende sollicitatie?

@Pebbles, lekker uit geslapen?

@baba is het nog gelukt met je belasting aangifte? Kan ook voorstellen dat je het erg fijn vindt dat het tussen je Lief en jouw familie goed klikt (en dat je schoonfamilie lekker ver weg woont) zou ook wat zijn dat ze het met je keus niet eens waren geweest en je het leven zuur zouden maken....brrrrrrr

Wij hebben onze belasting aangifte ingevuld en we krijgen dus een hele klap geld terug! iig zoveel dat we allebei onze lopende leningen kunnen af betalen en nog geld over houden om wat leuks van te doen! HOERAAAAAA bijna schulden vrij het najaar in (nou ja met uitzondering van IBG en hypotheek Lief en ik hebben ons allebei lekker uitgeleefd in ozne studententijd dus die van de IBG is nogal hoog)

Gistern ook met met meisje aan het vingerverven geweest....ze vond er niet zo heul veel aan geloof ik, maar wel een paar mooie kunstwerkjes gemaakt voor de opa's en oma's, pake's en beppe's.

En ik heb gisteren gewoon een heel eind in de auto gereden! helemaal naar Kruisweg (ligt niet zo ver bij Pieterburen vandaan) ik begin het steeds leuker te vinden en ook steeds meer zelfvertrouwen te krijgen. Zelfs nu m'n hoofd vol snot zit. Ik denk dat ik zelfs wel aandurf om binnenkort naar Krokus te rijden (ben er gisteren ook zo'n beetje bij langs gereden, vond de ring rond de stad altijd nogal engig) Mayte heeft gisteren bij vrienden d'r vingertjes gebrand aan de houtkachel. Ging het de hele middag goed, en op het allerlaatste moment toch nog ff uit proberen of het toch niet warm is, ja dus.....verder vandaag lekker elaxes, miss vanmiddag nog even bij vrienden op visite en dan lekker bijtijds naar huis. Ik ben morgen nog vrij en dan komen m'n moeder en stiefvader op visite, Lief is morgen weer aan het werk. Hij heeft gisteren de hele beneden verdieping schoon gemaakt en ik ga zo boven even stofziugen en afstoffen (wie weet zelfs nog was vouwen) verder weinig bijzonders in de planning. Tot later!
Hoi hoi,

Mirjam, wat een lekker wijfie heb je, staat haar superschattig!!!!! Je hebt echt een mooi meiske! Naar dat ze zo vaak ziek is, fijn dat ze nog zo goed bij je drinkt!

Mmmoi, wow, echt al een zinnetje. Jasmijn is echt een genie. Ik blijf me maar over haar verbazen.

Ringel, schuld bij IBG heb ik meteen afbetaald, was ook niet zo hoog. Ben blij van dat gezeik af te zijn, vooral loef heeft veel problemen met Groningen gehad. Ze schijnen daar niet te begrijpen dat zijn vader met een andere vrouw dan zijn moeder was getrouwd. Zijn vader kon maar blijven zeggen dat de moeder van zijn kinderen dood was en hij opnieuw getrouwd. Ik heb veel gewerkt tijdens studententijd en dus weinig hoeven lenen, bijna geen boeken aangeschaft. Wow, was wel supertijd he!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Pebbles, 18 weken alweer. Heb je nu al meer buik? Mijn buik is alweer zo aan het bewegen. Gods, wat ben ik beneiuwd naar dit nieuwe wezentje.

Nou, gaan dadelijk lekker naar buiten, verf halen voor de babykamer en vanavond even op visite. Mats heeft vanmorgen tot 9.20 uur geslapen, lekker hoor!
@Annie, studententijd was super, vooral nadat ik in Groningen ben gaan wonen. Heb ook een blauwe maandag in A'dam gestudeerd, maar verknocht aan het noorden asl ik ben, erg veel last van heimwee en na 1 1/2 jaar maar terug verhuisd (en was gestopt met studie en ben toen gaan samenwonen met toenmalig vriendje....maar das een heeeeeeeel ander verhaal)

Heb nogal de beest uitgehangen en was eigenlijk meer in de kroeg en bij de studentenvereniging te vinden dan in de college banken (mijn medestudenten vonden me dan ook een aartslui wezen) wat een verschil met nu.

Heb er eigenlijk ook altijd wel bij gewerkt, maar omdat ik met mijn studie in A'dam ben gestopt en niet voldoende punten had gehaald, moet ik dat dus allemaal terug betalen. en heb het laatste half jaar alles moeten lenen dus alles bijelkaar zit ik nu om en nabij de 30.000 euro die ik terug moet betalen. Soit, heb veel lol en veel levenservaring opgedaan.

Lekker verven straks!

Lief is nu douchen Mayte slaapt, straks met de auto door de wasstraat en dan naar de rommelmarkt.....lekker sneupen.
quote:Annie Ooi schreef op 24 maart 2008 @ 11:58:

. Mats heeft vanmorgen tot 9.20 uur geslapen, lekker hoor!Grrrrrr

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven