Geld & Recht alle pijlers

Vrekkentopic - Deel V

23-02-2012 10:09 3026 berichten

En het vrekken gaat door!

Voor meer tips over besparen:

Deel I

Deel II

Deel III

Deel IV

Vrekwaardig eten

Hier ook geen punten bij yunomi voorniks zo mijn best gedaan) (al gaat het best goed, heb al 475 punten).
Alle reacties Link kopieren
Ik krijg ze wel....heb vandaag punten gekregen voor het plaatsen van reacties, het bezoeken van de site, artikel plaatsen, mee doen met een actie, chatten en een spellejtje spelen.

Is het bij jullie wel meer dan een week geleden dat je punten kreeg?
quote:Atelier_madame schreef op 27 april 2012 @ 14:55:

Ik kreeg net alsnog een code van Justeat om 10 euro te kunnen bestellen. Voor vanavond bij de plaatselijke turk dus 2 durum besteld en een blikje cola. Had nog aardappeltjes liggen en btje salade. Kunnen vriendlief en ik weer lekker eten :DIk ook , maar ook deze code doet het niet.... :(
Hier ook een nieuwe code gekregen. Zowel de oude als de nieuwe doet het
quote:LadyPhoxy schreef op 27 april 2012 @ 16:22:

Ik krijg ze wel....heb vandaag punten gekregen voor het plaatsen van reacties, het bezoeken van de site, artikel plaatsen, mee doen met een actie, chatten en een spellejtje spelen.

Is het bij jullie wel meer dan een week geleden dat je punten kreeg?En nu doet hij het ineens wel (en heb ik de 500 punten bij elkaar! Jippie, mijn eerste yunomi pakket als het goed is!)
quote:nellaaa schreef op 27 april 2012 @ 16:33:

Hier ook een nieuwe code gekregen. Zowel de oude als de nieuwe doet het

Haha mooi toch! Ik zou gauw bestellen voor je wordt gezien als 'misbruiker' (zie facebook Justeat) en ze alles weer op 0 zetten.

Ik heb nog steeds geen enkele code gehad... behoorlijke bummer... Slechte organisatie vind ik het wel. Goed, je mag niet zeuren over wat je gratis krijgt, maar dit vind ik wel loos. Denk niet dat ik ooit nog iets bij ze bestel, of ik die code nou wel of niet krijg.
Weet eigenlijk niet of ik een link mag plakken hier, maar nog 5 euro bij just eat te besteden:

http://www.pmavoordelen.n ... aanvragen-arrangement.php
Ik heb 2 accounts daar onder 2 verschillende namen.

Wat wordt er op facebook geroepen dan? (forum op oude internetmobiel)
quote:lydiam1 schreef op 27 april 2012 @ 16:56:

Weet eigenlijk niet of ik een link mag plakken hier, maar nog 5 euro bij just eat te besteden:

http://www.pmavoordelen.n ... aanvragen-arrangement.phpGoeie, ik heb hem besteld!
krijg je die via de post?
quote:nellaaa schreef op 27 april 2012 @ 17:01:

krijg je die via de post?Nee, per mail. Bij mij staat gewoon de code PMA5 en het lijkt me dat die voor iedereen hetzelfde zal zijn...
Nou ons gratis maaltje smaakte heerlijk vanavond :D
Net het mailtje gekregen dat ik mijn eerste Yunomi-pakket op kan halen!
Heb net mijn eerste code ingewisseld + die van pma. Heb nu voor 3 avonden chinees voor niks!
Kheb de brief met de huurverhoging vanmiddag mogen ontvangen , die gaat per 1 juli in.

Een flinke hap uit mijn maandelijkse budget, is toch weer ± ¤9,-..maar zou ook zeker mijn huis en deze buurt niet kwijt willen.
gratis eten smaakt altijd net iets lekkerder he?

Ik kreeg vandaag van de dela ook de folder met controlevragen en kon een taart winnen. Heb het dus ingevuld en toen kon ik ook direct aanvragen om voortaan automatisch te betalen. Wilde ik ze toch voor bellen dus kwam mooi uit. Wat ik ook fijn vind is dat ik het nu maandelijks ga betalen ipv. per kwartaal en het allermooist is dat ik nog een gratis 1/5 staatslot krijg als dank. Mooi zo!
Noa_lynn, als je een laag inkomen hebt stijgt de huurtoeslag ook mee. Mijn huur stijgt met 8 euro en de toeslag met 6 dacht ik.

Absoluut ibi

Zou leuk zijn als je lot wat wint! Voor welke trekking is hij?
@Nellaaa Ik moet even gaan berekenen op de toeslagen-site wat de huurtoeslag gaat doen.

Die krijg ik op dit moment ook nog.

Volgens mij krijg ik sowieso ¤40 per maand minder dan ik recht op heb en krijg dat dan in het jaar erna weer wel terug.

Ben op het moment ook bezig om meer te gaan werken, wilde eigenlijk gaan solliciteren.. om eens lekker 32 uur per week te gaan werken.

Nu ga ik met mijn uren elke week ook richting de 30 dus denk dat ik nog maar ffies blijf hangen waar ik zit.

Zekerheid doet ook een hoop.

Oww zie dat ik ook nog geld krijg van de woningbouw, ipv andersom.. al is het eenmalig maar toch een leuk bedragje weer.
Noa_lynn, zekerheid is in deze tijd erg fijn!!

Hier vandaag mijn yunomipakket opgehaald, bij mij zat er reiniginsmiddel voor de vaatwasser in. Qua punten zit ik nu op 395. Nog een weekje te gaan en dan heb ik het pakket binnen.

Ik krijg geen punten voor de vraag over mezelf. Voorheen kreeg ik ook punten bij het lezen van de nieuwsbrief maar die krijg ik ook niet meer... Ach nog 1 keer en dan zullen we wel zien welke actie er dan komt.
lees ik net dat de bus in fryslan 30 april gratis is!! Kijk wij wilden graag naar leeuwarden, scheelt mooi wat benzine, parkeerkosten en ellende in de file!
http://www.arriva.nl/nieu ... -weer-tijd-voor-kids4nix/

De Arriva-treinen zijn elke schoolvakantie gratis voor kinderen van 4 tot 11 jaar.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Wie snapt het? Zowel de Aldi als de Lidl claimen op hun site best getest en beste koop te zijn volgens de consumentenbond mei 2012. Gedeelde eerste plek?
Hier ook een goedwerkende code van Just Eat gekregen, en mijn buurvrouw ook. We hadden zin in roti dus hebben de 2 codes op mijn account gezet en op mijn adres laten bezorgen, ik moest 4 euro bijbetalen dus we hebben lekker voordelig gegeten. Voor de kids had ik wat kip met Turkse rijst gemaakt. Bij het betalen van de bestelling was er iets mis gegaan, ik had het Ideal scherm niet afgesloten dus de bestelling was in 1e instantie niet afgerond. Toen ik belde naar Just Eat werd me verteld dat ik 24 euro terug zou krijgen (20 euro tegoed & de 4 euro die ik heb bijbetaald) en dat ik een nieuwe bestelling moest plaatsen. Dit heb ik vervolgens gedaan, maar toen zag ik dat ik nog steeds 20 euro tegoed op mijn account had staan, dus ik ben benieuwd wat ze gaan terugstorten.
@ frizzy dat klopt. Ik ben lid en heb het blad hier liggen. Beide beste koop en beste uit de test.

Una krijgt een 7.3 en w5 een 7.1
Ik heb gistet ook de ophaalmail van Yunomi gekregen. Nu nog iemand vinden die het pakket voor mij kan ophalen aangezien ik de komende 2 weken de hele week tijdens de winkelopeningstijden moet werken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven