Wat een s*perwinkel!

28-04-2012 11:39 42 berichten
Alle reacties Link kopieren
De Gamma ja!

Vorige maand eetkamerstoelen gezien, in de aanbieding. Het bestellen was geweldig: naar de winkel om 8.55 uur 's avonds (vlak voor sluitingstijd), waarna me verteld werd dat de stoelen al weken niet meer verkocht werden. Heel mijn humeur naar de klote, maar vooruit. Om 8.56 te horen gekregen dat de Gamma meneer even naar andere filialen ging bellen.

Na uren lullen, belooft hij mij de volgende dag terug te bellen.

Volgende dag word ik gebeld en jawel, hij kon ze nog bestellen bij een filiaal in het buitenland. Een week later opgehaald, bon meegenomen, betaald (gelijk een gamma-pas gekregen), wat een service.

Kom je thuis, blijkt dat je ook nog een afzuigkap nodig hebt?!?!?!?!?! Staat wel in de (oude) folder in vol ornaat, maar neen hoor, helemaal vergeten. Argggghhhhh!!

Vervolgens ga ik weer naar de winkel: 2 man gesproken. Uiteindelijk weer naar een stuk of 10 filialen gebeld en wordt ook deze nog besteld. Ik sta perplex en laat dat merken ook. Meneer merkt geamuseerd op, dat ze altijd zulke service leveren... hij belt altijd uren om artikelen die al uit de collectie zijn toch nog te vinden.

Ik ben overweldigd: wat een superwinkel! En nu nog laminaat kopen! Ik ga wederom naar de Gamma (de medewerker weet alles over laminaat), na een half uur babbelen voel ik me zelf ook een heuse laminaatexpert. Blijk ik ook nog 20 % korting te krijgen op één artikel naar keuze. Blijkt de complete vloer als 1 artikel te gelden (kaching!). Nadat de Gamma medewerker mij heeft meegeholpen het laminaat in mijn aanhangwagen (gratis 2 uur lenen) te leggen, bedank ik hem vriendelijk.

Ik ben echt zo ontzettend blij met de Gamma! Super personeel, erg betrokken, geweldig!
Geef mij maar Karwij
Leuk voor je
Jezus het lijkt wel of je klaarkomt
Is superwinkel een vies woord, vanwege dat sterretje?
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Altijd fijn als je goede service krijgt toch? Ik had het laatst bij de Hunkemuller. kreeg uitslag van het elastiek in mijn nieuwe bh. Schoorvoetend langs gegaan en gewoon het hele aankoopbedrag terug gekregen! Word ik blij van!
Ik denk dat dit een reactie-topic is op een negatief topic over de doe-het-zelf-winkel. Beetje te laat in mijn ogen om het effect te geven waar TO op doelt. (of ik heb 't helemaal mis, en is ze echt ziels gelukkig met die winkel)
Hmm volgens mij wordt de post niet helemaal begrepen. Probeerde een beetje tegenwicht te leveren aan de hoeveelheid negatieve posts van de afgelopen weken. Onder meer de post "Wat een k*twinkel".
Heb je aandelen?
quote:miekie1 schreef op 28 april 2012 @ 11:47:

Ik denk dat dit een reactie-topic is op een negatief topic over de doe-het-zelf-winkel. Beetje te laat in mijn ogen om het effect te geven waar TO op doelt. (of ik heb 't helemaal mis, en is ze echt ziels gelukkig met die winkel) Dit dus haha. Maar ik zie nu pas dat dat topic al best oud is. Nu voel ik me een beetje een forumsukkel.
Het lijkt bijna een advertorial. Alleen de links ontbreken nog.
Het is mij: shaHla :) (Iranian version)
quote:slempie schreef op 28 april 2012 @ 11:44:

Jezus het lijkt wel of je klaarkomt
Kaching! Ik las het als kagging
quote:paloma schreef op 28 april 2012 @ 11:53:

Kaching! Ik las het als kagging Whaha dan was het zeker een klaarkomtopic
Meid; waar je maar blij van wordt hoor!

Ik ben ook wel eens aangenaam verrast als ik eens een keer niet 'geholpen' wordt door 2 van die kauwgomkauwende tieners die met hun mobieltjes aan het spelen zijn en geërgerd opkijken omdat ik -als klant- ze hierbij stoor. Heel verfrissend als winkelpersoneel je ineens ook echt wil HELPEN!

(En tegelijkertijd ook ERG dat dat zo shocking is )
quote:madamecannibale schreef op 28 april 2012 @ 11:47:

Hmm volgens mij wordt de post niet helemaal begrepen.

Denk t ook niet nee...

En waar je al niet zin in hebt; op je vrije zaterdagochtend een tegengeluid geven over een negatief topic over een kluswinkel? Waaróm, in godsnaam?
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
quote:madamecannibale schreef op 28 april 2012 @ 11:48:

[...]

Dit dus haha. Maar ik zie nu pas dat dat topic al best oud is. Nu voel ik me een beetje een forumsukkel.Nee hoor, valt best mee. Ik begreep je dus toch goed! *gaat zo ook eens naar de doe-het-zelf-winkel om een positieve ervaring te krijgen*
quote:eefjewentelteefje schreef op 28 april 2012 @ 11:41:

Geef mij maar KarwijEen ei hoort erbei .
Ik vind het wel heel ouderwets dat ze moeten bellen waar nog 'n item te vinden is. Dat ze dat niet integraal in hun computersysteem kunnen zien...
Mag ik je één tip geven over het laminaat: niet kopen!

Ik heb het wel gedaan, het ligt er nu een half jaar in en er zitten allemaal deukjes en butsen in. Ik ben er niet tevreden mee. Daarnaast wou het ook heel slecht leggen.

Ik had eerder laminaat van de praxis en dat was wel goede kwaliteit (wat ik bij voorbaat niet verwacht had). Dat was dezelfde prijsklasse (EU 19 per m2), dus ik ben er vanuit gegaan dat het laminaat van de gamma ook wel goed zou zijn. Ik heb echt spijt dat ik het gekocht heb.
quote:very__cherry schreef op 28 april 2012 @ 11:58:

[...]

Denk t ook niet nee...

En waar je al niet zin in hebt; op je vrije zaterdagochtend een tegengeluid geven over een negatief topic over een kluswinkel? Waaróm, in godsnaam?Ach een beetje positiviteit is nooit weg op een druilerige zaterdagochtend.
quote:madamecannibale schreef op 28 april 2012 @ 11:47:

Hmm volgens mij wordt de post niet helemaal begrepen. Probeerde een beetje tegenwicht te leveren aan de hoeveelheid negatieve posts van de afgelopen weken. Onder meer de post "Wat een k*twinkel".Laat je niet uit het veld slaan . Ik vind het een leuke post en ben blij dat je zulke goede ervaringen hebt. Wees blij daarmee.
quote:elninjoo schreef op 28 april 2012 @ 11:59:

Ik vind het wel heel ouderwets dat ze moeten bellen waar nog 'n item te vinden is. Dat ze dat niet integraal in hun computersysteem kunnen zien...

Kun jij überhaupt ergens blij van worden of is het altijd azijn wat eruit komt?
Leuke OP, het forum kan wel wat positiviteit gebruiken!
quote:paloma schreef op 28 april 2012 @ 12:03:

[...]

Kun jij überhaupt ergens blij van worden of is het altijd azijn wat eruit komt?

Goed dat je het zegt, ik moet nog azijn kopen.

Waar dit topic al niet goed voor is!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven