Minnaar deel 16
dinsdag 13 maart 2012 om 17:08
Kunnen jullie een minnaar hebben zonder er verliefd op te worden? Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo'n man, je hechten.
Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden. Natuurlijk mogen forummers met een andere mening zich ook hier in de discussie mengen. Maar dit kan ook op een ander topic, namelijk deze; Vind jij een SV ook zo vervelend?
And I wonder if I ever cross your mind, for me it happens all the time.
Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden. Natuurlijk mogen forummers met een andere mening zich ook hier in de discussie mengen. Maar dit kan ook op een ander topic, namelijk deze; Vind jij een SV ook zo vervelend?
And I wonder if I ever cross your mind, for me it happens all the time.

vrijdag 27 april 2012 om 23:39
Oh, Rooss! Je leest dit of niet of in je roes, maar boeien. Het schiet me te binnen en anders blijft het in mijn hoofd spoken.
Die blikjes hè? Kan ik die mannen er beter zonder te vragen in stoppen, als ze nietsvermoedend hun gang gaan? Of is het beter om netjes toestemming te vragen. Met het oog op hoe ze eruit komen..
Ik ben jaloers op je leuke avond.... je geniet vast de pannen van de club . Het is je gegund!!
Dieza, klinkt idd als een wijs besluit. Zoveel druk is voor geen van beide prettig. Is hij single (sorry als ik er overheen gelezen heb)?
Die blikjes hè? Kan ik die mannen er beter zonder te vragen in stoppen, als ze nietsvermoedend hun gang gaan? Of is het beter om netjes toestemming te vragen. Met het oog op hoe ze eruit komen..
Ik ben jaloers op je leuke avond.... je geniet vast de pannen van de club . Het is je gegund!!
Dieza, klinkt idd als een wijs besluit. Zoveel druk is voor geen van beide prettig. Is hij single (sorry als ik er overheen gelezen heb)?
zaterdag 28 april 2012 om 01:03
quote:cakey schreef op 27 april 2012 @ 23:03:
Ik denk dat veel mensen niet beseffen wat het hebben van een minnaar teweeg kan brengen..
Ik denk dat de meesten hier zich dat wel beseffen hoor.. Lees de delen van de afgelopen jaren maar eens door hier kom je dan ook vaak pas terecht als je een minnaar hebt.. maar zelden zien we iemand voorbij komen die de eerste stap nog moet zetten.. (al gebeurd dat wel af en toe..)
Ik denk dat veel mensen niet beseffen wat het hebben van een minnaar teweeg kan brengen..
Ik denk dat de meesten hier zich dat wel beseffen hoor.. Lees de delen van de afgelopen jaren maar eens door hier kom je dan ook vaak pas terecht als je een minnaar hebt.. maar zelden zien we iemand voorbij komen die de eerste stap nog moet zetten.. (al gebeurd dat wel af en toe..)
zaterdag 28 april 2012 om 01:15
Hoi allen ben net nieuw hier.
Mijn vrouw heeft geen minnaar, maar chat wel met een andere man, dit stoort mij niet, ze weet echter nog niet hoe ver ze dit contact door wil zetten, probleem is dat het mij best opwind het idee dat zij een minnaar heeft, ik vraag me echter af hoe dit zou zijn voor onze relatie (deze is nu erg goed). Het windt haar op en dat windt mij weer op
Hebben andere hier misschien ervaring mee?
Mijn vrouw heeft geen minnaar, maar chat wel met een andere man, dit stoort mij niet, ze weet echter nog niet hoe ver ze dit contact door wil zetten, probleem is dat het mij best opwind het idee dat zij een minnaar heeft, ik vraag me echter af hoe dit zou zijn voor onze relatie (deze is nu erg goed). Het windt haar op en dat windt mij weer op
Hebben andere hier misschien ervaring mee?

zaterdag 28 april 2012 om 02:25
Goedenavond allen.. fluiterdefluit! quote:Allegaartje schreef op 27 april 2012 @ 23:03:
De grootste bedreiging heeft volgens mij te maken met 'energie'. De tjjd en aandacht die je aan een minnaar besteedt, kan je niet nog een keer besteden in je Nr.1. relatie en daarmee ligt het 'uit elkaar groeien' op de loer. Geniet, maar date met mate.... dus.De spijker op zijn kop Gaar.. maar er hoort nog iets bij. Het is niet alleen een kwestie van energie steken in, vooral van WILLEN steken in. Die nummer 1, die is er gewoon, zoals hij er altijd was. Dan komt die vreselijk spannende man om de hoek en hop alles wordt verlegd. Energie steken in je oorspronkelijke relatie lijkt ineens minder belangrijk. De smsjes van 2 worden gekoesterd, het feit dan 1 kookt, afwast en je voeten masseert is gewoon leuk. Een giga valkuil...
De grootste bedreiging heeft volgens mij te maken met 'energie'. De tjjd en aandacht die je aan een minnaar besteedt, kan je niet nog een keer besteden in je Nr.1. relatie en daarmee ligt het 'uit elkaar groeien' op de loer. Geniet, maar date met mate.... dus.De spijker op zijn kop Gaar.. maar er hoort nog iets bij. Het is niet alleen een kwestie van energie steken in, vooral van WILLEN steken in. Die nummer 1, die is er gewoon, zoals hij er altijd was. Dan komt die vreselijk spannende man om de hoek en hop alles wordt verlegd. Energie steken in je oorspronkelijke relatie lijkt ineens minder belangrijk. De smsjes van 2 worden gekoesterd, het feit dan 1 kookt, afwast en je voeten masseert is gewoon leuk. Een giga valkuil...

zaterdag 28 april 2012 om 02:49
zaterdag 28 april 2012 om 03:10
Ehm... Het is hier ongetwijfeld al besproken maar ik val tijdens het middernachtelijk wakker zijn hier zo maar plotseling binnen. Hoe zit het bij jullie eigenlijk met het schuldgevoel naar nr 1? Is dat er uberhaupt? Of ben ik een watje als ik zeg dat dat nou precies is wat mij tegenhoudt in het volledig losgaan met nr 2?
zaterdag 28 april 2012 om 07:37
Dieza...goed besluit idd dat je er een punt achter hebt gezet
Drakks....heb je jezelf al afgevraagd of je het ook nog steeds opwindend vindt als ze idd een avondje met een minnaar gaat afspreken??Lees toch goed dat ze nu alleen toch chat?
Misschien is een open relatie een optie?Of hebben jullie die??
Pip....Nee hoor je bent geen watje
ik denk dat schuldgevoel voor iedereen anders is....Heb soms idd wel een schuldgevoel naar mn nr.1 toe

Drakks....heb je jezelf al afgevraagd of je het ook nog steeds opwindend vindt als ze idd een avondje met een minnaar gaat afspreken??Lees toch goed dat ze nu alleen toch chat?
Misschien is een open relatie een optie?Of hebben jullie die??
Pip....Nee hoor je bent geen watje

zaterdag 28 april 2012 om 09:14
Kom ik weer even aangevlogen. ...ben nog niet geland na de heerlijkste date met nr2 gisteren....wat is die man heerlijk....in het toeleven naar de date allebei al zo vreselijk opgewonden. Toen we elkaar zagen in het hotel zijn we in de lift al helemaal los gegaan...en daarna natuurlijk door naar de kamer. Ik kan me helemaal laten gaan bij hem en omgekeerd ook...zo lekker! Doe dingen die ik niet eerder had gedaan en voelt zo goed! Van verliefdheid is geen sprake maar man wat ben ik verlust!! man wat een avontuur wat een puur genot....hoop dat dat nog even duurt.
zaterdag 28 april 2012 om 09:33
@sensual dat bedoel ik ook. Je zit er er helemaal in en dan komt pas het besef. Maar voordat je je waagt aan het minnaarschap zijn er verschillende momenten waarop je kunt afvragen wil ik dit, kan ik dit, ga ik dit doen? En ja ik begrijp dat je dan niet volledig met je verstand kunt handelen. Maar die momenten zijn er wel en dan besef je dus niet genoeg op dat moment wat het teweeg kan brengen. Doe mij die koffie en een scheutje Amaretto ook maar...Oh nee, niet op een lege maag...
zaterdag 28 april 2012 om 09:35
Denk ook dat er in de meeste gevallen wel ìets niet helemaal goed gaat in je relatie als je een minnaar krijgt/neemt. Dat hoeft niet heel dramatisch te zijn, kan ook "gewoon" sleur zijn omdat je al zolang bij elkaar bent en het kan zijn dat je die sleur jarenlang prima en zelfs wel prettig vindt maar het ineens allemaal niet meer genoeg is. Maar als je dolverliefd in je relatie staat is er denk ik geestelijk geen ruimte voor een nr 2. Ik denk wel dat velen oprecht het idee hebben dat er niets mis is met de relatie bij aanvang van een nr 2 erbij maar dat het hebben van een nr 2 die ontbrekende stukjes in de nr 1 relatie bloot legt. Bij mij is dat in ieder geval absoluut het geval. Toen nr 2 in beeld kwam zaten we weliswaar in klein relatiedipje maar zeker geen crisis of dat het helemaal niet liep. Naarmate de tijd met nr 2 verstrijkt komt voor mij pas naar voren dat er in de nr 1 relatie het een en ander niet goed gaat en dat we verder van elkaar verwijdert waren dan dat ik door had. Dan is het ook zaak om flink met je nr 1 relatie aan het werk te gaan en in gesprek te gaan. (Ik ben daar zelf gisteravond mee begonnen. Dat was wel een bommetje en heeft nog een flinke weg te gaan maar de kop is er af)
Rooss al beetje bijgekomen? Spierpijn?
Pip: schuldgevoel is een heel gezonde emotie en dat maakt je zeker geen watje . Schuldgevoel zit er hier ook en dat is best lastig.
Suzy: wat heerlijk. Nog lekker even verder vliegen op je wolkje voor je weer zachtjes land.
Rooss al beetje bijgekomen? Spierpijn?
Pip: schuldgevoel is een heel gezonde emotie en dat maakt je zeker geen watje . Schuldgevoel zit er hier ook en dat is best lastig.
Suzy: wat heerlijk. Nog lekker even verder vliegen op je wolkje voor je weer zachtjes land.
zaterdag 28 april 2012 om 11:17
Ik weet niet meer wie het vroeg maar mijn ex nr2 is ook gebonden. Ik heb het gevoel dat hij zichelf een beetje aan het verliezen was in het avontuur. Dat had ik gelukkig totaal niet. Wat op zich vreemd is omdat ik me normaal gesproken meteen ergens vol in stort.
Mijn nr1 en ik zijn uit onze dip. We hebben goede sex. Al blijft het natuurlijk een beetje een sleur....Ik ben hard bezig om de sleur te doorbreken. Ik zou weleens een erotische danceparty willen bezoeken bijvoorbeeld, maar hij zag dat nooit zo zitten.
Laatst liet ik hem een filmpje zien van een feest en dat vond hij toch wel erg leuk!!! Maar eens een beetje rondneuzen wat een leuk feest voor beginners is.
Mijn nr1 en ik zijn uit onze dip. We hebben goede sex. Al blijft het natuurlijk een beetje een sleur....Ik ben hard bezig om de sleur te doorbreken. Ik zou weleens een erotische danceparty willen bezoeken bijvoorbeeld, maar hij zag dat nooit zo zitten.
Laatst liet ik hem een filmpje zien van een feest en dat vond hij toch wel erg leuk!!! Maar eens een beetje rondneuzen wat een leuk feest voor beginners is.
zaterdag 28 april 2012 om 12:24
😉dan ben ik toch blij geen watje te zijn. Mijn schuldgevoel houdt me voorlopig tegen, maar hoe lang nog? Nr2 is zooo leuk... Ik ben toch bang mezelf er in te gaan verliezen. Hij heeft absoluut geen rem en als het aan hem lag waren we al veel verder gegaan. Gelukkig begrijpt hij me wel en respecteerd hij de afstand die ik ( nu nog) tussen ons hou. Ook als het hierbij blijft zou hij me niet willen missen zegt hij... Ik vind het moeilijk. Echt heel moeilijk. Soms zou ik over heel wat minder schuldgevoel willen beschikken. Ik heb zelfs het idee dat ik niet alleen mijn nr1 belazer, maar indirect ook mijn kinderen. Zijn er meer mensen hier met dat gevoel?