Minnaar deel 16

13-03-2012 17:08 3058 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kunnen jullie een minnaar hebben zonder er verliefd op te worden? Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo'n man, je hechten.

Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden. Natuurlijk mogen forummers met een andere mening zich ook hier in de discussie mengen. Maar dit kan ook op een ander topic, namelijk deze; Vind jij een SV ook zo vervelend?

And I wonder if I ever cross your mind, for me it happens all the time.
quote:vaintje schreef op 28 april 2012 @ 19:04:

[...]

Ja, hier is ook elke date een feest, en met minnaar heb ik totaal geen problemen, geen gedoe, het is gewoon een heerlijke man.

Maar thuis he... Jij hebt thuis ook geen gedoe?Nee geen gedoe thuis, het is meer het geregel om elkaar om de 3 weken te zien. Maar dan is het ook een echt feest samen.
quote:noppies schreef op 28 april 2012 @ 21:07:

Oké! De blikjes staan al klaar:

[afbeelding]
Zijn alle minnaars en minnaressen zó onder de indruk van de blikjes van Nop? Of lopen we te vrijen over de vrijmarkt?

Hier is het even rustig.. minnaars zullen thuisfronttechnisch druk zijn en zo moet het.

Zaterdag lekker eten, dansen en dan pas krijg ik mijn toetje. Eindelijk weer eens 1 op 1 met minnaar. Heerlijk.
Ik kom weer ff uit de meeleesstand... Nog 9 nachten en dan ga ik m'n minnaar ontmoeten. En dit keer is het echt een minnaar, geen sv... De aandacht die ik krijg, zo heerlijk. Ik heb hem gisteravond even door de telefoon gesproken en dat voelde zo goed en zo spannend. Nr. 2 blijft ook leuk en spannend, maar zal ik voorlopig niet meer zien door omstandigheden. De afstand (letterlijk en figuurlijk) speelt ons nu parten. Speciaal blijft ie, maar wel een sv.

En ik ga weer in de meeleesstand...heerlijk genieten van het warme weer. Fijne dag allemaal!!
Damn.. Dit weer maakt mn ingeslapen geile kant los! Wordt tijd, hoog tijd!

Dames, gedraag jullie :-), ik ga richting stad, blik op fout en wie weet! Happy Queensday voor allemaal!!
Weer twee blikjes gevuld!

Een heb ik stiekem al voorgeproefd. We hebben lekker ouderwets staan zoenen in een steegje, als een stel pubers, met langsfietsende naarhuisgangers, aan het einde van de feestnacht. Wat een leuke afsluiter! Heb genoten!

Op minnaarfront is het verder rustig, heb weinig ontopic te melden.

De zoenerd is wel ontopic trouwens....

Sophie, herkenbaar hoor. Ik vind het ook heerlijk om te genieten van dates! Het is altijd weer een feestje!

En schuldgevoel, eigenlijk houdt mij dat ook niet zo bezig.. Hoe slecht ik dat van mezelf ook vind soms.
Ik heb ook weinig ontopic te melden. Het minnaargebeuren ligt stil. Nog wel contact met nr2(welke eerst nr3 was). Iets minder dat wel.

Gisteren lekker wezen stappen met nr1 en wat vrienden. Heerlijk geflirt met iemand waarmee ik dat eigenlijk niet moest doen, maar ja....dat hing al een tijdje in de lucht. Ik zie hem normaal gesproken 1 x per week met kids erbij en ik had die ondeugende, hongerige ogen allang gezien! Hij heeft me ooit al eens een complimentje gegeven en gisteren maakte hij een opmerking waaruit ik kon opmaken dat hij best wel een beetje stout is.
Lekker Nop! Heb je gewoon een leuke feestganger in 't oranje uit de kroeg geplukt ofzo?

Dieza, spannend.. mensen uit je directe kennissenkring.. ik vind dat altijd wel wat. Heb laatst ook een keer geproefd van een meneer (en een beetje van zijn mevrouw) die ik al heel lang in de kennissenkring heb en waarvan hun stoutheid me niks verbaasde!
Ja, heel spannend! Vooral ook omdat we beiden met nr1 waren....Ben verder niet van plan om er iets mee te doen hoor, maar het flirten is erg leuk. Het is wel duidelijk dat we elkaar aantrekkelijk vinden. Dat was na 1 blik wel duidelijk.

Maar verder gaan is veel te gevaarlijk. We hebben minstens 100 gezamelijke bekenden. School, verenigingen, ed.
Nee, Roos, al waren er echt veel leuke mannen! Ik snap nu dat jij nooit tekort hebt, er zijn echt genoeg!

Ik ken de zoenerd al jaren. Hij is een stuk ouder, maar echt een hele leuke vent. We kwamen elkaar steeds weer tegen gisteravond en bleven als laatsten over in de kroeg. Het zat er wel een beetje aan te komen, ik was niet verbaasd eigenlijk.

Het leuke was ook wel dat we ook allebei al die jaren elkaar wel heel boeiend vonden, maar nooit iets hebben laten merken.

Weet nog niet of er nog verder iets van komt.

Oeh, spannend, Dieza! Ook al is het geen serieus minnaarmateriaal, het flirten is ook superspannend.. Dan is het bijna jammer dat het gewoon Echt Niet Verstandig is.
jeetje wat is hier in korte tijd weer veel gebeurd en besproken.. geen manier om dit ooit nog bij te lezen (tegen die tijd zijn jullie weer 2 delen verder).. valt me wel op dat veel dames er een punt achter hebben gezet recentelijk; heel veel sterkte allemaal..

en verder geniet ik nu weer even van alles heftige verhalen hier ;) nice en veelal erg 'spannend'!
lonamanu,erg 'spannend'?

Wat is er spannend aan dan?

Wie het leuk heeft,of wie dikke ellende heeft?
nee ik bedoelde daarmee wie het leuk heeft.. misschien verwarrend omdat zowel heftig als spannend niet specifiek op iets positiefs wijzen, maar voor de ellende zou ik het woord spannend niet zo snel gebruiken.. (hoewel dat ook spanningen met zich meebrengt natuurlijk)

moet zeggen dat ik recentelijk alleen maar op zoek ben naar spanning (in de positieve zin van het woord)... dat mag in mijn geval gewoon, maar merk wel dat ik moet oppassen met het vissen in één vijver..
longamanu,duidelijk.

Dank je voor je toelichting.

Zo beter Rooss?
Moeten wij ook steeds schrijven "terug in de meeschrijfmodus"?

Potverdikke keelpijn en snotneus hier.. mag hopen dat het zaterdag over is, zo kan ik toch niet pijpen??
Heb paar dagen geleden voor het eerst geschreven hier, zou een heerlijke date hebben maar meneer kon niet weg van werk(

legitieme reden).

Wel een date gehad met andere meneer, een hele keurige date, geen poneau date maar wel een hele fijne. Meer een minnaar date dan een sv-date zeg maar. Hoewel meneer 1 dus meer in het hokje sv valt en meneer 2 in het minnaar hokje, weet ik nog niet waar mijn voorkeur naar uitgaat.....denk gewoon een kwestie van ondervinden en dan kijken wat beter bij me past....?

Wat wordt hier veeeeel geschreven zeg!! Lastig om bij te houden, wie, wat waar.....

Maar, Rooss, is het niet lastig om "dichtbij" lijfelijke contacten te hebben? Ik bedoel, wordt er dan niet onderling teveel "gepraat"?

Noppies, ik moest zo hard lachen om je "blikjes" mooi uitgedrukt en super handig ook
Deepocean, wat versta je dan precies onder minnaar en sv? Heb je het dan over gevoelens of bedoel je wat anders?

Dichtbij lijflijk contact is absoluut niet lastig. Ik ben single, kan doen en laten wat ik wil en daarbij.. als zij kletsen hebben ze vooral zichzelf daarmee lijkt me zo.
*
*
Ah deepocean, dan snap ik je. Eigenlijk zie jij een minnaar meer als "friend with benefits" zeg maar

Het heeft beiden wel wat, al ervaar ik bij jouw uitleg van SV wel een stukje gemis. Het mag een beetje meer zijn vind ik.

Ik hoef niet die 3 uur durende dagelijkse chats, dat stukje dansen en eten appriciëer ik dan wel weer heel erg.

Zeg maar
Oeh Roos, verkouden, balen. Ook in een tochtig steegje staan zoenen soms

Ik heb wel eens gepijpt met een voorhoofdsholteontsteking, is geen aanrader kan ik je zeggen

Een SV zoals Deepocean beschrijft, daar heb ik geen ervaring mee. Maar het lijkt me ook iets te beperkt. Tijdens een date van een paar uur is t wel fijn als je elkaar wat te melden hebt tussendoor toch?
*
Ik deel de mening dat een sv meer puur seksueel is en een minnaar meer dan dat. Daarnaar kijkend heb ik een sv en geen minnaar. Maar goed helemaal zwart wit is die grens niet. Tussen de vrijpartijen door wisselen we natuurlijk wel info uit en word ik erin bevestigd dat ik nooit verliefd zou kunnen worden op mijn sv. Andere belevingswereld, niet type man waar ik verliefd op word maar echt geweldig lekker in bed!! Eigenlijk niet te evenaren. En ik kan erg met hem lachen...

Nu ben ik onlangs in contact gekomen via internet met bijzonder leuke man. Eveneens in vaste relatie met kids. Zowel qua uiterlijk als innerlijk zogezegd heel lekker( en voor zover ik dat nu al kan inschatten)en dat geldt omgekeerd ook. Deze nieuwe situatie vind ik ook echt gevaarlijk. De potentiele minnaar en ik hebben een geweldige klik via de lange msn sessies en ik realiseer me dat ik helemaal gek op hem zou kunnen worden....toch kap ik er niet mee....ik schat de kans reeel in dat we elkaar gaan ontmoeten. Voor nu is het enorm spanning opbouwen, elkaar leren kennen....

denk dat het minnaarschap uiteindelijk ook meer hartenzeer oplevert maar jemig wat is het fijn zolang het duurt....ben bang dat als dit doorgaat ik me in hem ga verliezen..... maar eie weet loopt het met een sisser af....voor nu dompel ik me helemaal onder
Oooh waar herkenbaar suzyq! Enige verschil is dat mijn magneet single is. Maar hij is heel duidelijk niet van plan om verliefd te worden en ik ben toch bang dat ik het wel wordt. hij is zooooo lekker en een geweldige minnaar. Alles wat ik wens in een minnaar is hij. Dominant maar toch eg gericht op mijn plezier, open, zelfverzekerd, mooi lijf, mooi hoofd, humor. Eigenlijk te leuk om vaak bij in de buurt te zijn. Gelukkig zit er een paar 100 km tussen ons in.

Stiekem ben ik wel benieuwd hoe meneer van de flirt gaat reageren als we elkaar weer tegenkomen op school. Is toch anders zonder borreltje op, haha.
quote:vaintje schreef op 01 mei 2012 @ 14:32:

Oeh Roos, verkouden, balen. Ook in een tochtig steegje staan zoenenJij wel dan Vaintje?
A dirty mind is a joy forever

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven