Verliefd!

10-02-2008 20:00 733 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een topic voor iedereen die verliefd is, en al leuke, en minder leuke dingen die erbij horen!!!
jeetje joh. Maak je maar niet zo druk!!! Hij is in 7 dagen in 5 landen, verschuift de afspraak naar de avond en geeft duidelijk aan te willen eten EN nog wat!! Joh.. hij is into you hoor!

Loslaten, ademhalen en genieten van die vlinders!! Als ie je niet meer leuk vindt komt dat écht pas ná vrijdagavond hoor! hihi, en dat is een geintje natuurlijk. Waarom zou ie je ineens niet meer leuk vinden?

Ik kan nu wel begrijpen dat je zelf het gevoel hebt dat je teveel op zijn lip zit? Dat zou de reden zijn dat hij je minder leuk vindt? Dan moet je daar wel aan gaan werken inderdaad. Kijk, hij kan best wat toevoegen aan je leven, maar je hoeft het niet helemaal om hem te laten draaien.
hahahah, jij bent ook een mooie! Hoezo de straat niet opdurven, omdat je hem dan tegenkomt en niet weet wat te zeggen? Of heb ik een stuk in je verhaal gemist? Over loslaten en ademhalen gesproken Ik ga mijn pc afsluiten en specifiek jouw inbrengen nog even teruglezen morgen, misschien heb ik idd wat gemist :-)
Hahaha ja, zoiets. Natuurlijk kom ik hem niet tegen, ik ben hem nog nooit tegengekomen, maar je zult zien dat dat wel gebeurd. En je hebt verder niets gemist hoor.

Weet je, ik kan het niet gebruiken om verliefd te zijn, en wil daar dus ook aan de ene kant niets mee doen. Laat staan dat hij dat dan zou moeten weten ofzo. Dacht het niet!

Ik kom gewoon alleen mijn huis nog uit als deze door een orkaan wordt weggeblazen. Besluit ik voor nu tenminste. Morgen zien we wel weer verder. Straks wel nog gauw een salade scoren bij de shoarmazaak. t Is allemaal ook te belachelijk voor woorden.
Goedemorgen! Heb even jouw postings terug gelezen sleepybeaty maar begrijp eigenlijk niet waarom je niet uitzoekt of hij wel/niet that into you is....ik bedoel: hij woont bij je om de hoek, je hebt vorige week oogcontact gehad na twee keer eerder met hem gesproken te hebben....wat let je? Enkel omdat jij in je gedachte hebt dat je even single wil zijn? Zulke dingen kun je niet echt plannen natuurlijk! Misschien is dit wel een topvent die helemaal bij jou past maar zelf ook met onzekerheden zit of misschien denkt dat jij getrouwd bent....ok, hij had je telefoonnr kunnen vragen in een eerder moment maar aan de andere kant leven we in een tijd waarbij het niet alleen van de mannen hoeft te komen toch?

Hier alles goed, of eigenlijk.....ik merk dat ik me aan het afsluiten ben en daarmee verdwijnt mijn gevoel. Uit zelfbescherming haak ik als het ware af. Hij is nog niet online geweest, heeft geen sms gestuurd (ok, kan ik ook doen maar wil niet dat ik steeds het initiatief neem want dat kan m.i. opdringerig/claimerig overkomen) en gezien de laatste chat-wisseling, waarin hij schreef dat het vrijdagavond gaat worden ipv overdag (zie eerdere posting), krijg ik een onbestendig gevoel en blokkeer onbewust alle gevoel voor die man. Daar baal ik wel van maar tegelijk doet het dan vrijdag minder pijn wanneer hij zegt dat ik het niet voor hem ben... het is puur op mijn gevoel gebaseerd dat ik denk dat hij dat gaat zeggen hoor, ik hoop dat het weer een hersenspinsel is en we vrijdag de meest geweldige avond hebben maar zolang ik niets van hem hoor, lijk ik mijn eigen conclusie te trekken ;-(....baal van mezelf!
nog niet alles gelezen...maar eigenlijk denk ik dat ik de afgelopen week tot de conclusie gekomen ben...ik ben (weer) verliefd....

Wie, en hoe...ehm mn ex, met wie ik vorig jaar mei uit elkaar ben gegaan. Op een moment dat het tussen ons even niet zo lekker ging op het gebied van communicatie.

Sinds januari hebben we weer contact (in december is t uitgegaan tussen hem en zijn vriendinnetje na mij, van wie hij geen contact met mij mocht hebben), en eigenlijk is dat van weer afspreken naar dagelijks contact gegaan en elkaar 3 a 4 x in de week zien.

Ingewikkeld is het wel een beetje, vooral omdat we allebei ook weten dat t mis kan gaan. Maar ohhh vind het zo fijn weer contact te hebben, het gaat zo goed (juist op de gebieden waarop het toen niet goed ging) en besef dat hij toch wel heel belangrijk voor me is.

En ik ook voor hem, hij schreef dat hij me gemist had, zegt dat we nu beter contact hebben dan toen, dat hij me in zijn leventje wilt houden....tegen een vriendin van mij zei hij dat ik eigenlijk de ideale vriendin ben, hem vrij laat, etc...

.....maar ook dat hij even niet toe is aan een relatie... Iets wat heel rot is natuurlijk, maar aan de andere kant zegt ie daarmee

ook dat ik niet zomaar een vriendin ben.

Ik heb hem afgelopen week niet gezien omdat ik een vriendin op bezoek had en afgelopen weekend bij mijn familie was, en stuur hem straks een smsje om hem uit te nodigen voor t eten vanavond.

Ik schrijf ook op t forum contact/vriendschap na een relatie...maar misschien kan ik hier ook wel mn kriebeltjes, onzekerheidjes enzo kwijt
Goedemorgen dames,

Hier heerlijk gedroomt. Maf is dat maar het heeft een goede invloed op je dromen om verliefd te zijn, toch!

Olli, je staat dus nog steeds in de piekermodus. Gooi je er nou maar uit! Volgens mij is dat echt helemaal nergens voor nodig. Tel je de dagen al af naar vrijdag? Het is alweer bijna weekend mensen!

Roos, dat lijkt me inderdaad wel erg ingewikkeld. Terug gevoelens voor een ex krijgen. Het scheelt natuurlijk wel dat jullie weten waar het op mis liep eerder, want het is niet zomaar een ex. Waarschijnlijk zijn jullie gegroeid en hebben jullie in de tussentijd leren communiceren. Houdt dat in ieder geval vast, want het is zo belangrijk!

Als hij tijd nodig heeft zit er niets anders op dan hem die tijd even geven. Wel gezellig dat je hier komt kriebelen enzo. Nouja, daar over komt schrijven bedoel ik dan.

Ik wil eerst eens even iemand beter leren kennen voordat ik ga daten of daar wat mee afspreek. (tja, hoe ik dat moet invullen weet ik ook niet, want juist met afspreken leer je elkaar kennen). Zie mijn dillema. Dit gaat nog lang duren joh.
Thanks sleepy beauty

Hmmm ik moet wel even inlezen in al jullie verhalen en belevenissen, maar dat komt vanzelf en dan ben ik ook weer in staat om nuttigere reacties te geven

Sleepy, wat je zegt over dat dromen...hihi heeeeel herkenbaar. Ik heb hem afgelopen week niet gezien, maar wel in mn dromen :-) Maakt het slapen gewoon leuk!

G kan vanavond niet...krijgt visite...van de week wel, dus zie hem zowiezo snel. Maartoch, even dat gevoel van knaag-knaag...wie is die visite...en ik mag helemaal niet zo denken van mezelf, vorige week was ik degene die geen enkele avond kon.
shit is dat hé roosje? Wanneer je het plan hebt de ander uit te nodigen (en te zien!!!) en dan kan hij niet....teleurstellend maar ook weer spannend of hij dan met een 'tegenbod' komt!

Hier alles goed, leef weer helemaal op want heb zonet een sms van 'm gekregen. Hij is dus nog wel met me bezig!!! ben zoooo happy! Nu niet te snel happen en hem gelijk helemaal plat sms-en, gewoon bescheiden sms terug gestuurd. Mijn maandag is als herboren!
hihi olli, ja heeeel herkenbaar

Bij mij ligt t nu even bij hem, heb hem laten weten wanneer ik komende week kan...dus nu mag hij
Ik heb even geen tijd om bij te lezen, maar wilde wel nog even bericht geven van mijn kant. Het is nl wel erg moeilijk allemaal, het lukt gewoon niet om een moment met z'n tweeen te vinden en dat breekt me steeds meer op.... ik moet het doen met het stiekeme geflirt in het bijzijn van anderen, maar kan niet tegen hem zeggen wat ik wil omdat er altijd anderen om ons heen zijn. Alle pogingen om met z'n tweeen te zijn mislukken steeds, tis bijna grappig (alleen dan op een vervelende manier)... De komende weken zal ik hem bovendien niet zien met uitgaan omdat we allebei steeds andere dingen hebben. En afspreken zit er ook niet in omdat ik doordeweek al vol zit.... Er is straks gewoon een minstens maand overheengegaan voor ik hem weer eens fatsoenlijk kan spreken, en ik ben nu pas op de helft (als het dus al lukt om over een week of twee af te spreken)! Zucht....
Oh Noora, dat is echt een rotsituatie ja. Waarom kunnen jullie elkaar niet spreken dan? Als je ergens bent, wat let je om er tussenuit te piepen? Wat maakt het dan uit wat anderen daarvan zeggen? Dan kun je in ieder geval wel één op één met hem babbelen. Voeg je je later weer bij de anderen, simpel toch? (als ik het zo schrijf natuurlijk wel).

Tja, als je allebei dan andere dingen hebt wordt het wel moeilijker natuurlijk. Ik hoop voor je dat het leuke dingen zijn, zodat je meteen wat afleiding hebt.
Ben ik weer. Alle nieuwe mensen: welkom! Leuk dat jullie meeschrijven. Ik heb net drie dagen in bed gelegen met lief. Nu voel ik me doodongelukkig omdat ie weer weg is en eet ik uit pure frustratie een zak chips leeg. Hij was geweldig, het weekend was geweldig, maar ik mis hem al als ie er nog is. Laat staan als ie weg is. Hij merkte wel dat ik wat stil was. Ik vond het voor hem ook niet leuk, maar ik vind het afscheid nemen echt loodzwaar. Gisteravond voelde ik me niet lekker, maar hij was wederom superlief. Voelde me wel ontzettend schuldig dat ik me twee keer achter elkaar zo beroerd voelde. Nu luister ik 'ons' liedje.
Ahhhh Miss CC, dat klinkt goed allemaal hoor! En natuurlijk vind je het niet leuk dat ie nu weer weg is, maar nu kun je even lekker nazwijmelen en weer wat eigen dingen doen.

Probeer te genieten wanneer hij er is en nog niet aan het afscheid te denken ;) Nageniet ze!
Mag ik jullie lastig komen vallen met mijn vlinders?

Heb het flink te pakken sinds een week!! Wow! Het liep al iets langer, maar de situatie is nogal complex.

Ik woon in het buitenland, hij woont in Nederland en was hier eind februari op vakantie. We hebben toen een leuke week gehad, maar ik hoorde niets meer. Hij zou in maart terug komen, maar ik had eigenlijk al een streep door het hele verhaal gezet en rekende er niet meer echt op. Tot hij ineens zaterdagavond belde! Hij was weer in het dorp, weekend skien met zijn zoon, en wilde zijn excuses aanbieden voor het feit dat hij niets had laten horen. Hij is bij me langs gekomen en we hebben een enorm leuke avond gehad. Stiekem had ik het toen al een beetje te pakken, maar door de vorige keer had ik toch nog wat reserves.

Zondags hebben we met elkaar gebeld en maandag is hij weer terug gegaan naar NL. We hebben heel snel afscheid genomen. Omdat hij met zijn zoon hier was, hebben we elkaar helaas niet heel veel kunnen zien. Maar de klik was er weer net zo als in februari.

Hij is nog niet zo heel erg lang gescheiden. Zijn zoon heeft het daar nogal moeilijk mee, laat staan dat zijn vader ineens met iemand anders staat te zoenen. We schelen nogal in leeftijd, hij is bijna 50, ik 28. Hij moest daar toch even aan wennen en is na dit weekend zeker van zijn zaak. Hij vindt me leuk en wil er voor gaan. En ik ook!! Dus ik loop al een week met mijn hoofd in de wolken!! Wat is verliefd zijn toch heerlijk!!

Hij belt me elke avond, we kletsen heel wat af. Heerlijk!

Nadeel is de afstand. Hij heeft een eigen zaak, kan niet zomaar hierheen komen en ik heb ook mijn eigen bedrijf en kan niet zomaar naar NL. Dat is dus even schipperen, we kunnen elkaar niet zo heel vaak zien. Maar goed, laten we eerst eens zien of het wat kan worden. Over een paar weken kan ik een tijdje naar NL, dan kunnen we wat meer tijd doorbrengen.

Nou ja, in de tussentijd geniet ik van al die heerlijke vlinders!

Sorry voor de ego-post. Ga eerst een beetje terug lezen.
Ine, geen excuses, niks ego post! Gooi je verhaal hier lekker neer, we zitten allemaal in hetzelfde schuitje. Ik heb me ook sufgepost hier, maar hier kan je het heerlijk anoniem kwijt allemaal zonder dat mensen die jullie kennen er iets van vinden.

Superleuk voor je dat jullie elkaar zo leuk vinden en helemaal geweldig dat jullie er beiden voor willen gaan!

Ik ga nu slapen en nog even nagenieten van alles wat er gezegd en gedaan is de afgelopen tijd en me bedenken hoe lief en leuk en mooi en stoer en spannend en vertrouwd en warm en speciaal mijn lief is. Dit weekend keek ik naar hem terwijl hij iets stond te doen en opeens overviel me een gevoel dat ik echt nog nooit eerder had gehad, dat kwam van zo diep en ik schrok er zelf bijna van hoe heftig het was, maar het was wel een heel mooi gevoel. Liefde :-) (Haha wat word ik toch een softie door die roze bril)
Mensen nog even een ding. Ik heb een aantal posts weggehaald zoals jullie kunnen zien. Bepaalde dingen moest ik op dat moment kwijt en jullie adviezen waren ook echt waardevol. Maar nu ik er weer een stapje verder mee ben voelde ik me er niet meer fijn bij dat die dingen er nog stonden (bepaalde dingen ook vanwege evt herkenbaarheid). Heerlijk anoniem, zoals ik hierboven zei, voelde het daardoor niet meer. Ik post nog steeds lekker mee natuurlijk, maar ik wil me er zelf nog fijn bij voelen. Dat snappen jullie vast wel
miss cupcake...dat is goed te begrijpen ja!

En wat een heerlijk gevoel dat je zo beschrijft! Echt heel mooi!

G komt vanavond eten. Voor t eerst sinds anderhalve week dat we elkaar weer echt zien/ spreken (maandag is ie even geweest om een tv te brengen, maar was toen samen met een vriend onderweg ergens anders heen) en ergens vind ik dat wel weer spannend.

Merk wel dat ik als ik bijvoorbeeld even niets hoor me alweer allerlei gedachten in mijn hoofd haal en dat wil ik niet. Maar ik doe het toch...
Niet doen Roosje, niet druk maken. Onzekerheid hoort erbij (zegt de meesteres der onzekerheid), maar je moet vooral van het positieve gevoel genieten ;)

Miss CC, tuurlijk snap ik dat. Ik heb er zelf ook al aan zitten denken. Alles wat ik zeg lijkt me nogal vaag klinken. Maar vanwege herkenbaarheid wil ik dus ook niet teveel zeggen. Zou ik dat wel doen begrijpen jullie waarom ik zo voorzichtig ben .

Ik heb heerlijk gedroomt weer, en ben er ook alweer op voorbereid dat die droom weer heel hard in duigen valt tijdens/na het weekend. Normaal ben ik een rasoptimist dus kun je nagaan hoe de vlinders me te pakken hebben. Tot die tijd (dag)droom ik lekker verder, that's for sure.

Fijne dag allemaal!
Hihi thanks sleepybeauty...ik zal er gewoon lekker van genieten dat ie vanavond komt! Een gezellige avond wordt het zowiezo...we hebben weer genoeg te bespreken en zal zorgen dat ik nog een film in huis heb die we beiden willen zien ;) Kunnen we die leuk gaan bekijken (hihi langleve de tv die ik van hem gekregen heb ))

Ok...meiden we gaan ervoor!

Life is to short to be somebody else!!!!
Hij stuurde net een smsje dat de wijn voor vanavond geregeld is
quote:dolce vita26 schreef op 10 februari 2008 @ 20:00:

Ik ga genieten van dit gevoel, en al loopt het op niks uit dan ben ik toch dankbaar voor dit gevoel.

Zijn er nog meer meiden, of heren, verliefd?Ik nam me dit ook voor toen ik drie jaar geleden verliefd werd, en het werkte heel goed! En nu ben ik na drie jaar nog steeds verliefd, en nog steeds met dezelfde jongen samen. Ik gun jou hetzelfde :-)
Hee meiden, het is hier druk geweest zie ik.... ook allemaal nieuwe mensen met kriebels, echt leuk om te lezen allemaal

DolceVita, leuke date gehad lees ik...

MissCC, nog helemaal verliefd en een superweekend achter de rug. Geniet nog maar even na....

Noora, jou tijd met hem samen komt nog wel, maar wel vervelend dat je zo lang moet wachten. Misschien toch op een avondje er tussenuit knijpen met z'n tweeen...

Korte update hier.... ik heb 'm al een week niet gesproken, gemaild of op welke manier dan ook gehoord en nu al twee weken niet meer gezien. Nu hadden we half half afgesproken om elkaar vanavond eventueel weer te zien maar na deze weken hoeft dat voor mij niet zo. Ik ben er wel achter dat de eerste kriebels niet omgeslagen zijn naar een verliefdheid maar ik weet dus nu ook echt niet hoe hij daarover denkt. Ik vind het ook heel lullig als ik niets meer zou laten horen maar om nou af te spreken en hem alleen te vertellen dat ik geen verliefde gevoelens voor hem heb, vind ik ook stom. Toch maar even een mailtje of sms-je sturen? Of zouden jullie het laten doodbloeden en wachten of hij nog iets laat horen? Ik ben meer voor het eerste.....
Jola, dus eigenlijk heb je dan een afspraak uit een soort medelijden of sympathie. Want voor jou hoeft het niet zo. Dus dan doe je het voor hem. Wat heeft hij daar aan? Uiteindelijk niks. Ik zou dus gewoon niet afspreken, tenzij je er zelf nog reuze zin in krijgt. In eerste instantie zou ik niet direct iets laten horen, hij weet hoe jij er over denkt en door te smsen wakker je alleen maar nieuwe gevoelens bij hem aan. Als die niet van verliefdheid zijn, dan wel van teleurstelling bijv. Dus ik zou het even laten rusten. En als hij er nog eens naar vraagt, kun je eerlijk zeggen dat jouw behoefte er op dit moment niet zo is.
Als ik je bericht lees heb je misschien wel gelijk. Van mijn kant hoeft het idd niet en voor hem waarschijnlijk ook niet als hij te horen krijgt dat mijn gevoelens anders zijn dan die van hem. En als hij dan iets laat horen, kan ik idd nog steeds eerlijk zeggen hoe ik erover denk... bedankt maar weer ;)
Hej meiden!

Jola, denk dat als hij meer zou willen hij toch ook al wel iets van zich zou hebben laten horen?

Ik heb net maar even eten voor vanavond in huis gehaald. Hij moet werken tot 18uur en komt dan hierheen. Maar even via de videotheek gelopen en wat films gekocht...waarvan ik weet dat we ze beiden wel waarderen (en 1 waarvan ik zeker weet dat hij hem niet gezien heeft, ikke wel en zeer zeker de moeite waard is nog eens te kijken). Dus dan na het eten, met wijntje op de bank ploffen

Goed nu maar even douchen, ben zeiknat van de regen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven