The Ultimate Dance Battle
zondag 4 maart 2012 om 17:29
zondag 29 april 2012 om 22:00
zondag 29 april 2012 om 22:02
zondag 29 april 2012 om 22:03
quote:fantastissima schreef op 29 april 2012 @ 22:02:
Ik ben echt zó klaar met Paasei. Sean kan dit programma prima in z'n eentje af.Eens.
Ik ben echt zó klaar met Paasei. Sean kan dit programma prima in z'n eentje af.Eens.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
zondag 29 april 2012 om 22:03
quote:InyMiny schreef op 29 april 2012 @ 21:59:
[...]
Die ken ik niet... Is daar ook een app voor mijn Aaivoon voor dan? Voor start to run wel in ieder geval en die geeft ook een route mee in de omgeving waar je bent. Vind ik wel prettig, loop ik niet elke keer hetzelfde rondje...
Nou ja... Eerste keer op eigen kracht gedaan, maar morgen via start to run... Denk dat dat toch verstandiger is... Ik was na 5 minuten lopen al kapot... Iets te snel van start gegaan Ik ben kruipend naar huis gegaan hahaha
Geen idee, ik heb geen aaifoon
Ik ben anti aaifoon als het ware
Oh ik vind het juist heerlijk om zelf mijn routes te kunnen rennen.
Ik ren nu 3x7 minuten en ook ik ga kruipend naar huis
het is niks dat je 5 maanden buiten spel wordt gezet, maar je mijn conditie is ook gewoon foetsie!
[...]
Die ken ik niet... Is daar ook een app voor mijn Aaivoon voor dan? Voor start to run wel in ieder geval en die geeft ook een route mee in de omgeving waar je bent. Vind ik wel prettig, loop ik niet elke keer hetzelfde rondje...
Nou ja... Eerste keer op eigen kracht gedaan, maar morgen via start to run... Denk dat dat toch verstandiger is... Ik was na 5 minuten lopen al kapot... Iets te snel van start gegaan Ik ben kruipend naar huis gegaan hahaha
het is niks dat je 5 maanden buiten spel wordt gezet, maar je mijn conditie is ook gewoon foetsie!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
zondag 29 april 2012 om 22:05
quote:Summerdance schreef op 29 april 2012 @ 22:03:
[...]
Ga eens met je tijd mee
Neem dan een andere smartvoon
[...]
Ga eens met je tijd mee
Neem dan een andere smartvoon
zondag 29 april 2012 om 22:06
quote:InyMiny schreef op 29 april 2012 @ 22:03:
Is het te laat voor nog een kopje koffie.....?
Ik heb sinds gisteren een Dolce Gusto apparaat... Die koffie is zoooooo lekker
Nee hoor, kan best
Je bent morgen toch vrij dus het geeft niets als je tot 04.00 ligt te stuiteren in je bed
Is het te laat voor nog een kopje koffie.....?
Ik heb sinds gisteren een Dolce Gusto apparaat... Die koffie is zoooooo lekker
Nee hoor, kan best
Je bent morgen toch vrij dus het geeft niets als je tot 04.00 ligt te stuiteren in je bed
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!