Dahaag.

29-04-2012 22:28 113 berichten
Alle reacties Link kopieren
Fuck, zit ik weer eens gezellig te keuvelen op een topic, is het topic verdwenen terwijl ik net een enorme leuke, aardige, nuttige en lange post post. Beetje jammer.

Wat vind jij jammer (hoeft niet viva gerelateerd te zijn)?
DAT is ook het Viva forum. Lekker fel reageren en 10 minuten later niet meer weten waarom
quote:eleonora schreef op 29 april 2012 @ 23:08:

[...]

Ik ook, terwijl ik vrij weinig over kinderen post normaal gesproken.Ik echt hand op mijn hart...ook nog nooit!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:Summerdance schreef op 29 april 2012 @ 23:09:

[...]

Ik zeg doen!

En dan vooral ook elke 5 minuten kijken of hij niet om de flessenhals gezakt is!Ik zat me de hele tijd al af te vragen warom die taart niet uit de vorm dondert, om die fles maar het zal het niet ingevette gedeelte wel zijn
quote:Summerdance schreef op 29 april 2012 @ 23:10:

[...]

Ik echt hand op mijn hart...ook nog nooit!Nope, Sum praat over trash tv en goedkope dates
quote:Chardonnay schreef op 29 april 2012 @ 23:10:

DAT is ook het Viva forum. Lekker fel reageren en 10 minuten later niet meer weten waarom

Charreke, serieus

Je weet NU al niet meer waar je je zo over aan het opwinden was en je geeft de schuld aan het Viva forum????

Nee schat, dat is je leeftijd, je korte termijn geheugen werkt gewoon niet meer zo lekker na een bepaalde leeftijd!
quote:Summerdance schreef op 29 april 2012 @ 23:12:

[...]

Charreke, serieus

Je weet NU al niet meer waar je je zo over aan het opwinden was en je geeft de schuld aan het Viva forum????

Nee schat, dat is je leeftijd, je korte termijn geheugen werkt gewoon niet meer zo lekker na een bepaalde leeftijd!Het is nog simpeler. Het is de drank.
quote:Summerdance schreef op 29 april 2012 @ 23:12:

[...]

Charreke, serieus

Nee schat, dat is je leeftijd, je korte termijn geheugen werkt gewoon niet meer zo lekker na een bepaalde leeftijd! En dan ben jij nog een forumvriendin. Wat zal de rest van mij denken.

(ik weet overigens echt niet meer waar dat topic over ging hahahaha)
quote:scamp schreef op 29 april 2012 @ 23:13:

[...]

Het is nog simpeler. Het is de drank. Ik drink niet!
quote:Chardonnay schreef op 29 april 2012 @ 23:09:

[...]

Ik heb werkelijk waar geen idee whoehahaha.
quote:eleonora schreef op 29 april 2012 @ 23:15:

[...]

Ja lach maar.

Maar waar ging het toch over? Oh ja, van verliefdopiemand en iets met overlast van haar Marokkaanse buren.

Tadaa, geen korsakov
quote:Chardonnay schreef op 29 april 2012 @ 23:15:

[...]

Ik drink niet! Oh , nou uhm dan uhm heb ik vast je nick en avatar verkeerd begrepen
quote:scamp schreef op 29 april 2012 @ 23:17:

[...]

Oh , nou uhm dan uhm heb ik vast je nick en avatar verkeerd begrepen Dat denk ik ook!
quote:Chardonnay schreef op 29 april 2012 @ 23:18:

[...]

Dat denk ik ook!Het spijt me
quote:Chardonnay schreef op 29 april 2012 @ 23:15:

[...]

Ik drink niet!

Jawelllllllllllll jij bent gewoon dronken van de Cola Light!

Geef maar toe...geef maar toe!!!

Maar Char, forumvriendinnen zijn JUIST altijd eerlijk tegen elkaar!

Er loopt zelfs een topic over op relaasies

Hoe eerlijk moet/mag je zijn
Sum, jij hebt me naakt gezien dus van jou verwacht ik eerlijkheid!
Ik vind het jammer dat mijn lampen in de slaapkamer en badkamer vandaag kapot zijn gegaan, en ik geen reserve meer heb.

Ach ja, morgen even naar de winkel
Ik vind het jammer dat ik allergisch ben geworden voor de forum-uitdrukking: "dit dus". Jeuk.

(en ja ik kan de respons al invullen )
quote:mayhem schreef op 29 april 2012 @ 23:43:

Ik vind het jammer dat mijn lampen in de slaapkamer en badkamer vandaag kapot zijn gegaan, en ik geen reserve meer heb.

Ach ja, morgen even naar de winkel Is die open op Koninginnedag dan?
quote:Chardonnay schreef op 29 april 2012 @ 23:17:

[...]

Ja lach maar.

Maar waar ging het toch over? Oh ja, van verliefdopiemand en iets met overlast van haar Marokkaanse buren.

Tadaa, geen korsakov Heb je het topic over de spuitende buurman en een TO met immer natte voeten nog meegekregen?
Ik vind het jammer dat een vriendin die ik niet vaak zie, woont in een andere stad, mij vanmiddag smst dat ze onderweg is en dat ze het me laat weten als ze de stad in gaat...om dat vervolgens niet te doen. Zij is de enige reden dat ik nog de stad in zou gaan uberhaupt, want moe moe moe. Neem het dr niet kwalijk, kan gebeuren, maar wel jammer.
quote:eleonora schreef op 29 april 2012 @ 23:51:

[...]

Heb je het topic over de spuitende buurman en een TO met immer natte voeten nog meegekregen?Is dat topic ook al weg dan?
quote:eleonora schreef op 29 april 2012 @ 23:51:

[...]

Heb je het topic over de spuitende buurman en een TO met immer natte voeten nog meegekregen? Toch niet van dezelfde TO?
quote:courage_ schreef op 29 april 2012 @ 23:48:

Ik vind het jammer dat ik allergisch ben geworden voor de forum-uitdrukking: "dit dus". Jeuk.

(en ja ik kan de respons al invullen )Dat heb ik met 'eensch'.
quote:_minny schreef op 29 april 2012 @ 23:52:

Ik vind het jammer dat een vriendin die ik niet vaak zie, woont in een andere stad, mij vanmiddag smst dat ze onderweg is en dat ze het me laat weten als ze de stad in gaat...om dat vervolgens niet te doen. Zij is de enige reden dat ik nog de stad in zou gaan uberhaupt, want moe moe moe. Neem het dr niet kwalijk, kan gebeuren, maar wel jammer.

Snap ik.

Ik vind het ook wel eens jammer dat forumsters heel anders blijken te zijn dan dat ik dacht. Ook teleurstellend. Dan nemen ze iemand compleet in de zeik en gaan daar op dit forum nog grappig over doen. Triest he?
@ Chardonnay:

Ik ga er ergens wel vanuit dat de winkels open zijn. In de stad zitten ook mensen hun eigen spullen te verkopen, lijkt me vreemd als de winkels niet open zijn.

Maar daar kan ik me natuurlijk in vergissen, zou wel weer typisch iets voor mij zijn .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven