verhuizen

30-04-2012 08:46 39 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zit in een dilemmma, ik heb een nieuw huis aangeboden gekregen het is nieuwbouw en een eengezinswoning. Nu woon ik met me kinderen in een portiek woning klein maar allemaal een eigen slaapkamer. En een goedkope huur. In november word me nieuwe huis opgeleverd maar krijg steeds meer twijfels of ik het wel moet doen? Nu zit ik aan een huur van 377 en dan gaat die naar de 652, Best een groot verschil. Dan gaat me hele salaris werk 3 dagen. Op aan rekeningen en moet dan van me allimentatie leven. En er moeten dan geen gekke dingen gebeuren. Opzicht is het haalbaar. Maar ik weet het niet meer wat wijsheid is vooral met die crisis , andere kant het is wel een nieuw huis zo kans krijg je niet snel. En een nieuwe start voor ons . ??
quote:supervon schreef op 30 april 2012 @ 09:46:

Oke ook dat nog! Nou denk dat ik maar een goed gesprek met me zoonlief moet aangaan , als ik toch zo hoor. Word dat niet rooskleurig. Ben benieuwd ik heb al 1 maand huur betaald dat was voor het kontract tekenen en ben benieuwd of ik dat terug krijg. En een dag extra werken ben al blij dat ik oppas heb voor de dagen dat ik werk, heb onregelmatige diensten. En hun vader? Achhhh. Die verdient niet eens de naam papa .

Is het van een gewoon woningbouwvereniging? Gewoon de situatie voorleggen, kan de volgende blij worden gemaakt.

Vaag dat je zo vroeg moest tekenen terwijl het nog niet eens klaar is.
Wij merken duidelijk het verschil, tussen grote huurwoning, nieuwere type en ( oude appertement) de stookkosten zijn hier duidelijk lager.

In een appartement stoken de boven en onder gezellig mee.
quote:supervon schreef op 30 april 2012 @ 09:15:

En het mooie ik weet jullie hebben gelijk. Het is egt allemaal zo. Goedkoper kom ik niet te zitte. En terug kan nooit . Vind het dan voor me zoon ook zo zielig, die kijkt er zo naar uit , nieuw huisje. Hij heeft al zoveel teleurstellling gehad dankzij ze vader . Die belooft van alles en doet geen ene fl.....Dat van je zoon ligt aan jezelf. Waarom betrek je kinderen hier al in als je nog niet eens weet wat je doet?
Ja het is gewoon van de woningbouw.
Ga verhuizen in je eigen huis, het verleden er uit, de toekomst er in.
weet waar je aanbegint met de nieuwe woning en wat jij zegt in het centrumis het ook veel drukker en meer gevaren blijf waar je bent en als je het huis waar je nu zit kunt opknappen moet je dat doen en je bespaart daar meer mee dan en wat je zelf kan doen moet je doen en verder er iemand bij halen die de rest kan doen veel succes met de klussen en geluk wat jij erbij krijgt met de kinderen samen
(Gerard, het knopje met de punt zit ergens rechts onder op je toetsenbord)
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Knap je huidige appartement op, fris behang/verf en misschien een nieuw bed of nieuwe spullen voor op de kamer van je zoon.

Ik weet niet hoe oud hij is, maar leg hem uit dat door niét te verhuizen, er wat geld over blijft om een keer wat leuks te doen, een dagje uit ofzo.
quote:himalaya schreef op 30 april 2012 @ 10:08:

Je huur nu van ¤370, is daar al huursubsidie af? Anders kom je toch op vrijwel hetzelfde bedrag?
quote:himalaya schreef op 30 april 2012 @ 10:08:

quote:redband schreef op 30 april 2012 @ 09:57:

Ga verhuizen in je eigen huis, het verleden er uit, de toekomst er in.Precies.
Me zoon word over 3 weken 11 , en de huur van me huidige woning is 377 en nog geen subsidie vanaf, dus woon letterlijk heel goedkoop. Ik ga naar jullid luisteren had gewoon ff dat zetje nodig . Bedankt voor de ogen goed te openen , fijne koningendag
quote:supervon schreef op 30 april 2012 @ 12:06:

Me zoon word over 3 weken 11 , en de huur van me huidige woning is 377 en nog geen subsidie vanaf, dus woon letterlijk heel goedkoop. Ik ga naar jullid luisteren had gewoon ff dat zetje nodig . Bedankt voor de ogen goed te openen , fijne koningendag

Misschien kun je met zoon leuke verf uit gaan zoeken, en samen met hem zijn kamer en/of het huis opknappen? Dat het weer júllie huis wordt, zonder nare herinneringen?

En hij is groot genoeg om te beseffen dat je met het verschil in huur iedere maand veel leuke/nuttige dingen kunt doen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven