Vrekkentopic - Deel V

zondag 29 april 2012 om 21:48
zondag 29 april 2012 om 21:56
Ik wil morgen zelf op de vrijmarktplaats gaan staan, ben benieuwd of ik nog wat verkoop. We hebben best veel spullen, dus het zou ook lekker opruimen. We kunnen wel wat extra's gebroken, gisteren de verjaardag van mijn oudste dochter gevierd voor familie en vrienden, donderdag kinderfeestje gevierd en al met al loopt dat best wel op.
maandag 30 april 2012 om 11:29
De hele week 20% korting op alles en t/m 2 mei geen verzendkosten bij C&A (alleen online)
http://www.c-and-a.com/nl/nl/shop/start.html
http://www.c-and-a.com/nl/nl/shop/start.html
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
maandag 30 april 2012 om 14:35
quote:aine schreef op 30 april 2012 @ 12:10:
Hier een meelezer die al een hele tijd niet heeft gereageerd. Maar nu wat uit-zegels van C1000 en 2 volle Efteling spaarkaarten van AH in de aanbieding heeft. Iemand interesse?
Ik heb interesse in de uit zegels!
Heb weer een optimelcode in de aanbieding. Aine, kan ik daar jou mee blij maken?
Hier een meelezer die al een hele tijd niet heeft gereageerd. Maar nu wat uit-zegels van C1000 en 2 volle Efteling spaarkaarten van AH in de aanbieding heeft. Iemand interesse?
Ik heb interesse in de uit zegels!
Heb weer een optimelcode in de aanbieding. Aine, kan ik daar jou mee blij maken?
maandag 30 april 2012 om 14:39
Layla, alsnog van harte met je dochter.
Hier niets gekocht op de vrijmarkt. De sfeer was leuk maar we zijn niet echt de types die goed kijken en alle mooie koopjes zien.... Gemiste kansen dus voor mij.
Wel schoenen gekocht voor dochter, ze waren al afgeprijsd en daar kwam nog 15% extra bovenop vandaag, i.p.v. E75,- maar E30,-!
Hier niets gekocht op de vrijmarkt. De sfeer was leuk maar we zijn niet echt de types die goed kijken en alle mooie koopjes zien.... Gemiste kansen dus voor mij.
Wel schoenen gekocht voor dochter, ze waren al afgeprijsd en daar kwam nog 15% extra bovenop vandaag, i.p.v. E75,- maar E30,-!
maandag 30 april 2012 om 16:27
Ik heb vandaag een soort verwendagje geloof ik.
Eerst kom ik per toeval een bon voor 50% korting op kattenbrokjes tegen hier in huis, die had ik zaterdag net gekocht dus hup bon ingevuld, kassabon + streepjescode erbij en op de bus.
Daarna krijg ik op de groentetuin 2 cherry-tomaat plantjes.. als welkomstcadeautje van een mede-groentetuinder .
Samen met mijn vader heb ik nu een kasje gemaakt met 2 vakken zodat ik evt. ook plantjes onder glas kan hebben maar ook zonder glas.
En nu ben ik best wel moe maar mag nog even een rondje in huis stofzuigen en opruimen.
Eerst kom ik per toeval een bon voor 50% korting op kattenbrokjes tegen hier in huis, die had ik zaterdag net gekocht dus hup bon ingevuld, kassabon + streepjescode erbij en op de bus.
Daarna krijg ik op de groentetuin 2 cherry-tomaat plantjes.. als welkomstcadeautje van een mede-groentetuinder .
Samen met mijn vader heb ik nu een kasje gemaakt met 2 vakken zodat ik evt. ook plantjes onder glas kan hebben maar ook zonder glas.
En nu ben ik best wel moe maar mag nog even een rondje in huis stofzuigen en opruimen.
maandag 30 april 2012 om 16:43
maandag 30 april 2012 om 17:38
Bij onze AH geen oranje tompoezen, maar wel een kraampje buiten met heel veel leuke nonfood koopjes. Ik heb 1 jurkje, tuniekje en shirt voor mezelf, een trui voor man, 4 Jamie Oliver wijnglazen en een Jamie Oliver terracotta oliekan, een Wii spel, een voorleesboek , 6 rompertjes voor de baby van mijn zwangere vriendin en een bal gescoord voor 20 euro!
Verder op de vrijmarkt o.a. My Little Pony, Polly pocket en Playmobiel speelgoed voor een prikkie gekocht voor mijn dochters. Dat speelhuis van Playmobil kreeg ik mee voor 1,50, dus dat is echt geodkoop.
Verder op de vrijmarkt o.a. My Little Pony, Polly pocket en Playmobiel speelgoed voor een prikkie gekocht voor mijn dochters. Dat speelhuis van Playmobil kreeg ik mee voor 1,50, dus dat is echt geodkoop.
maandag 30 april 2012 om 21:33
dinsdag 1 mei 2012 om 03:20
Ik ben even naar het vondelpark geweest. Niet dat ik iets zocht, maar het is zo'n beetje mn achtertuin, dus even kijken was leuk. Ik snap werkelijk niet dat mensen daar iets kunnen kopen. Wellicht dus als je echt iets zoekt. Er zijn echt 100.000en producten en als je niet iets speciaals zoekt loop je dus gewoon er langs. Het lijkt gewoon een enorme berg meuk. Nogmaals, wellicht alleen niet als je echt een speciaal item zoekt, al is het maar zo algemeen als 'kinderspeelgoed'.
Het is voor mij, iemand die niet speciaal iets zoekt, echt gewoon te veel om een paar 100 kraampjes te zien.
Het is voor mij, iemand die niet speciaal iets zoekt, echt gewoon te veel om een paar 100 kraampjes te zien.
dinsdag 1 mei 2012 om 08:19
Gisteren heerlijk rondgestreund op een paar rommelmarkten, vind ik zo leuk! Wat Little People speelgoed gekocht, voor oudere kind barbie- en Baby born spulletjes, allemaal zoveel goedkoper dan in de winkel en hartstikke netjes! Mooie suede laarsjes voor oudste voor 2 euro, ook een hoop items van een verzameling die ik al jaren aan het aanleggen ben en wat leuke Disney dvd's. Normaal 10 a 20 euro in de winkel, nu 50 cent of 1 euro, dan koop je toch niet nieuw meer?! O, een reserveautostoeltje voor 5,- en 2 zo goed als nieuwe slaapzakken voor 5,-. Heb het even nagekeken: die zijn 45 nieuw per stuk! Wat ik al zei: waarom nog nieuw kopen?
dinsdag 1 mei 2012 om 09:40