versiertips
maandag 30 april 2012 om 23:55
Hoewel ik erg populair ben bij vrouwen, zou ik graag nog beter worden in de kunst van het verleiden. Ik kan advies inwinnen bij mijn mannelijke vrienden, maar nog liever hoor ik van vrouwen waar ze gevoelig voor zijn, waar ze zich begeven, wat ze aantrekkelijk vinden in een man, etc.
Ook mannen zijn zeer welkom om tips te delen!
Ook mannen zijn zeer welkom om tips te delen!
Als je een vrouw wilt versieren, behandel haar dan als je irritante, 13-jarige bakvis-zusje.
dinsdag 1 mei 2012 om 00:03
Uhm...
Jezelf blijven! Bedenk het eens adersom hoe zou jij het leuk vinden om aangesproken te worden
Mij sprak eens een jongen aan van hoe oud ben jij eigenlijk? We waren een weddenschap aan 't doen met m'n vrienden hoe oud je was dus vandaar...
Tussen t gesprek door: Nee hoor ik ben je eigenlijk gewoon in mijn zatte bui aan 't versieren! Vind je niet erg toch?
Mijn huidige vriend vroeg: Waar woon jij?
Om vervolgens mij toe te voegen op hyves via een vriend daar een vriendin van...
Jezelf blijven! Bedenk het eens adersom hoe zou jij het leuk vinden om aangesproken te worden
Mij sprak eens een jongen aan van hoe oud ben jij eigenlijk? We waren een weddenschap aan 't doen met m'n vrienden hoe oud je was dus vandaar...
Tussen t gesprek door: Nee hoor ik ben je eigenlijk gewoon in mijn zatte bui aan 't versieren! Vind je niet erg toch?
Mijn huidige vriend vroeg: Waar woon jij?
Om vervolgens mij toe te voegen op hyves via een vriend daar een vriendin van...
dinsdag 1 mei 2012 om 00:06
dinsdag 1 mei 2012 om 00:13
dinsdag 1 mei 2012 om 00:14
dinsdag 1 mei 2012 om 00:21
dinsdag 1 mei 2012 om 00:24