versiertips

30-04-2012 23:55 102 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoewel ik erg populair ben bij vrouwen, zou ik graag nog beter worden in de kunst van het verleiden. Ik kan advies inwinnen bij mijn mannelijke vrienden, maar nog liever hoor ik van vrouwen waar ze gevoelig voor zijn, waar ze zich begeven, wat ze aantrekkelijk vinden in een man, etc.

Ook mannen zijn zeer welkom om tips te delen!
Als je een vrouw wilt versieren, behandel haar dan als je irritante, 13-jarige bakvis-zusje.
quote:johan79 schreef op 01 mei 2012 @ 10:00:

Een bekend probleem is hoe je, wanneer een meisje uit is met vriendinnen, je haar isoleert en meeneemt naar ene afgelegen bankje. Wanneer haar vriendinnen erbij zijn is het namelijk onmogelijk om haar te zoenen en/of oneerbare voorstellen te doen.

Iemand tips hoe je haar het best kunt isoleren?

Heb je wel eens My big fat gipsy wedding gezien???

Daar doen die jongens aan "grabbing". Grijpen ze de meisjes gwn weg!! Google er maar eens op!! Of youtube!!!!

Een bekend probleem is hoe je, wanneer een meisje uit is met vriendinnen, je haar isoleert en meeneemt naar ene afgelegen bankje. Wanneer haar vriendinnen erbij zijn is het namelijk onmogelijk om haar te zoenen en/of oneerbare voorstellen te doen.

Iemand tips hoe je haar het best kunt isoleren?hoezo isoleren? je wil toch zo veel mogelijk vrouwen in bed? neem dan het hele groepje mee!
quote:dedeurkruk schreef op 01 mei 2012 @ 12:53:

En Johan/Martin; misschien is een zelfmoordforum met tips en advies meer iets voor jou :-)
Dat setjes openbreken is dikke onzin; als je echt goed bent komen de vrouwen naar jou en hoef je alleen maar te grommen als een echte man.;-)

Een bekend probleem is hoe je, wanneer een meisje uit is met vriendinnen, je haar isoleert en meeneemt naar ene afgelegen bankje. Wanneer haar vriendinnen erbij zijn is het namelijk onmogelijk om haar te zoenen en/of oneerbare voorstellen te doen.Ik zou dit bericht toch iets anders verwoorden:

Een bekend probleem is hoe je, wanneer een vrouw uit is met haar vriendinnen, haar in het oog springt, zodat je in positieve zin bij haar opvalt, en hoe je met haar naar buiten gaat. Wanneer haar vriendinnen erbij zijn is het namelijk onmogelijk/lastig vragen met jou naar buiten te gaan.

Dus iets vager en neutraler, minder op de man gericht. Je neemt een vrouw niet mee, je gaat samen met haar, zij gaat met jou mee, of jij gaat met haar mee.
World of Warcraft: Legion
@dedeurkruk: ik vind jou opmerking over dat zelfmoordforum echt niet kunnen. Je kunt ook te ver gaan.

@Johan: ik snap niet goed dat je hier om versiertips komt vragen terwijl je de ultieme versiertip (NOT) al in je motto hebt staan. Bovendien: als je echt een lekker ding bent, laat een groepje meiden in een club zich echt wel openbreken. Blijkbaar ben je niet zo populair bij de dames als je zelf denkt.
quote:hekje schreef op 01 mei 2012 @ 12:55:

[...]

Ja, dat is de intellectuele nummer 1 van het forum, zeg maar de meest invloedrijke forummer aller tijden. Helaas is hij al een tijdje niet meer gesignaleerd. Zonde. We leerden zo ontzettend veel van hem.

En Johan/Martin; misschien is een zelfmoordforum met tips en advies meer iets voor jou :-)Sneue reactie en ook nog eens een slecht advies; op een zelfmoordforum zijn adviezen verboden.
Ik moet zelfmoord plegen???????

Kennelijk halen jullie me door de war met iemand anders, maar ik kan me nauwelijks voorstellen dat die andere persoon iets heeft gezegd of gedaan wat een doodswens rechtvaardigt. Ik heb sowieso niets gedaan in de twee dagen dat ik hier ben dat dat rechtvaardigt.

Kan dat zomaar door de beugel? Zijn er hier ook moderators die meelezen of waarbij je een klacht kunt indienen?
Als je een vrouw wilt versieren, behandel haar dan als je irritante, 13-jarige bakvis-zusje.
Laat maar, ik heb het moderator-topic al gevonden.
quote:johan79 schreef op 01 mei 2012 @ 00:21:

;@Donkey: ik wil nog beter worden, omdat het voor mij de ultieme test van mijn emotionele intelligentie is.

Als je vrouwen kunt versieren, kun je alles.Zolang je het zo ziet wordt het niks.
Huilie.

Daar houden vrouwen niet van hoor.

Pua's zijn over het algemeen losers. Ook van die sneue types die meteen naar je opkijken als ze zien dat je met vrouwen om kan gaan en je dan advies vragen en tips. Ik erger me er kapot aan; dat geforceerde gedoe.

En Johan/Martin; misschien is een zelfmoordforum met tips en advies meer iets voor jou :-)Meen je dit nou? Dat gaat echt te ver. Maakt niet uit tegen wie je zoiets zegt.
Neemt niet weg dat TO een droeve sneukees is die zelfs na een PUA training nog steeds geen flauw idee heeft hoe hij vrouwen moet benaderen.

Dat je op je 18e denkt dat het stoer is om zo veel mogelijk chickies te scoren is nog tot daar aan toe, maar na je 21e zou je toch wat moeten hebben bijgeleerd.
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
Ach...TO kan altijd nog buschauffeur of trucker worden en zijn heil qua vrouwen in het Oostblok zoeken.
quote:hyperion schreef op 01 mei 2012 @ 16:49:

Ach...TO kan altijd nog buschauffeur of trucker worden en zijn heil qua vrouwen in het Oostblok zoeken.Je bedoelt Thailand?
Da's ook net zo treurig.
quote:Donkeyshot schreef op 01 mei 2012 @ 16:30:

Neemt niet weg dat TO een droeve sneukees is die zelfs na een PUA training nog steeds geen flauw idee heeft hoe hij vrouwen moet benaderen.

Dat je op je 18e denkt dat het stoer is om zo veel mogelijk chickies te scoren is nog tot daar aan toe, maar na je 21e zou je toch wat moeten hebben bijgeleerd.Ik hoop dat Johan niet serieus is en lekker de vivadames zit te stangen. Daar ga ik vanuit. Zo niet, dit.
Mijn "doodsverwensing" naar uw kant, waarde Martin/Johan/Gerrit is slechts een vrijblijvende tip die zowel jouw problemen met de dames, jouw eeuwige gezanik (ons probleem), het probleem van jouw vriendin (dat ben jij zelf dus) en het probleem van de mensheid (jouw tergende aanwezigheid op deze aardkloot) simpel op zou kunnen lossen.

Dan heb je eindelijk een nuttige "close".... :-)
quote:elastiekje schreef op 01 mei 2012 @ 15:45:

[...]

Meen je dit nou? Dat gaat echt te ver. Maakt niet uit tegen wie je zoiets zegt.PSSST.... sarcasme moet kunnen toch...... helemaal omdat deze man totaal niet serieus is en al maanden onzin topics opent over dezelfde onderwerpen met dezelfde wollige "Pua"taal er in. Dan mag je hem toch wel even plagen, of komt het niet door als, ik weet het, flauwe, humor in tekst?
Johan, vraagje aan jou. Ik wil graag zo veel mogelijk mannen versieren. Hoe pak ik dat aan? Ze staan altijd in een groepje bij elkaar over voetbal of auto's te praten en dan kom je er zo moeilijk tussen. Heb je tips?
lucretiatox,

Dat is simpel. Er langs lopen, glimlachen en dat niet in een boerka.
quote:lucretiatox schreef op 02 mei 2012 @ 12:57:

Johan, vraagje aan jou. Ik wil graag zo veel mogelijk mannen versieren. Hoe pak ik dat aan? Ze staan altijd in een groepje bij elkaar over voetbal of auto's te praten en dan kom je er zo moeilijk tussen. Heb je tips?

Appeltje Eitje...beetje schudden met de borst en bil partij en je hebt het gros van de mannen al wel hoor

En man versieren is de kunst meestal niet..
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:Summerdance schreef op 02 mei 2012 @ 13:55:

[...]

Appeltje Eitje...beetje schudden met de borst en bil partij en je hebt het gros van de mannen al wel hoor

En man versieren is de kunst meestal niet.. Hoho, dit zijn jongetjes waar je het over hebt. Ik heb het over MANNEN he, die drukdrukdruk zijn met hun directeurschappen, hun doctorstitels en hun aandelenpaketten. En o ja, met topics openen op het Viva-forum.
Wat is er mis met bouwvakkers?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven