Eind 2006/ begin 2007 vanaf 6 maart 2011

06-03-2011 09:17 2499 berichten
Alle reacties Link kopieren
En wederom een nieuw topic

Klik hier voor een link naar het vorige deel

En het topic daarvoor

Hier nog een ouder topic

En het Theehuizentopic!

Flubberbuikjestopic

Noot aan mezelf; excel, photoshop, photobucket....
anoniem_2998 wijzigde dit bericht op 12-12-2011 15:22
Reden: Tabel
% gewijzigd
Ze gaan met een slang haar keel in om zo de organen te bekijken. Het zou ook een plausibele verklaring kunnen zijn dat het een goedaardige levertumor is. Daar houden we ons nu allemaal aan vast!

Verder zelf in de lappenmand met een wortelkanaalontsteking. Gisteren behandeling ghead en die viel reuze mee. Nu echter heel veel napijn. Ben er gewoon wat emo van merk ik. En moe. Vannacht niet veel geslapen. Nu zelf even een tukje doen en Roan voor de tv. Pedagogisch onverantwoord, maar i don''t care. Jesper ligt ook te slapen.
voor krook en vriendin...blijf duimen dat het de positievere versie van het verhaal is.....

(nu weer verder met klussen)
@krook: wat een verschrikkelijke nachtmerrie voor die vriendin van jou zeg. Ik hoop dat ze snel meer duidelijkheid heeft en vooral dat het goedaardig is.

Hoe gaat het met je tanden? Ik las dat je de tandarts weer ging bellen?

Floor heeft vandaag een briefje meegekregen bij zwemles en dat betekend dat ze vrijdag mag proefzwemmen en volgende week mag afzwemmen.

@mmmoi: Ik kan dus helaas niet komen vrijdag :(

Zullen we dan toch gewoon een keer in het weekend afspreken?

Krook; ik hoop ook op de positieve versie! Niet leuk zo'n onderzoek, maar hopelijk is het die goedaardige levertumor. Bah, heel veel sterkte! Ook voor jou en je tandensores.

Pebbs; nu al op voor A??? Hoe lang heeft ze zwemles? Ik verwacht dat Ella volgend jaar rond deze tijd een keer op mag haha!

Ben de hele dag aan het studeren geweest, het begint op te schieten. Morgen met een vriendin kritisch kijken naar hoe het nog beter kan. Leuk is anders in de vakantie, dit is al de 5e dag dat ik aan het studeren ben en dus niks leuks doe met de kids.... Ach ja... over een week of 9 is het zomervakantie hihi.
@Krokus: Heftig onderzoek voor je vriendin. We zullen hier voor haar duimen! Jij ook succes met je wortelkanaal...ik heb ook zo'n behandeling gehad, toen ik zwanger was van Jasmijn. Ik had ook behoorlijk wat napijn, gelukkig was het na een paar dagen over. Sterkte!

@Ris: Knap van je hoor, dat je zoveel voor je studie doet. Waar laat je de kinderen intussen? Lekker dat het alweer zo opschiet naar de zomer hè!

@Pebbles: Jammer dat je niet kunt komen vrijdag, maar dan kan ik wel weer met vriendinnen mee, die met de gratis Kruidvat actie naar Duinrell gaan. Natuurlijk ben je hier ook een keer in het weekend welkom! Volgend weekend gaan we echter op vakantie, weekje Drenthe, dan is het alweeeer vakantie nl.!!!

@Ringel: Wat ben je allemaal aan het klussen op zolder? Wordt het een slaapkamer ofzo?

Ik zit nog lekker even tv te kijken terwijl mijn man doucht. Daarna mijn mandje in. Morgen nog weinig plannen, lekker rustig!
neuh...we maken het gewoon netjes....anders is het ook zo'n loze ruimte.

Ik duik ook m'n mandje in!
Yeah, we hebben eindelijk de nieuwe vaatwasser, hij zit er in! Mijn hele huis gelijk smerig, want die oude lekte water terwijl hij naar buiten gedragen werd. Dus net alles gedweild, cake gebakken en nu lekker rustig even internetten. Jasmijn kijkt Hoelahoep op de Ipad en Thijmen ligt te snurken.

Morgen een dagje met twee vriendinnen en 7 kinderen naar Duinrell. Hopelijk blijft het droog. Verder nog geen plannen dit weekend volgens mij!
vanmiddag naar de tandarts geweest. Hij heeft me toch weer naar huis gestuurd, omdat het sinds een uur of 3 minder bonkt en doet in mijn kies. Hopen dat het toch via de natuurlijke weg minder wordt... Heb me wel ziek gemeld op mijn werk. Heb officieel vakantie opgenomen, maar er komt niet echt iets van. Gelukkig kan je je binnen onze organisatie ziek melden tijdens een vakantie en dan gaan de uren niet van je verlof af. Heb zoiets nog nooit gedaan maar voelde me nu een dief van mijn eigen verlofuren als ik het niet deed.

Mmoi, lekker cake! Kan ik ook wel even doen. Of misschien morgen. Onze oven is er weer. 3 maanden bij de reparateur gestaan en eindelijk werd het juiste verwarmingselement geleverd.

Jesper heeft volgens mij de waterpokken. Gisteravond zag ik allemaal vlekjes op zijn lijfje. Net waren dat er een stuk meer en op eentje vormde zich een blaasje. Hij lijkt er nog geen last van te hebben.
@krook: Hij kan ook maar beter nu de waterpokken hebben dan over een paar jaar. En zolang hij er geen last van heeft ziet het er alleen een beetje zielig uit.

Gaat het alweer wat beter met je kies?

@mmmoi: Klinkt als een leuk alternatief plan voor morgen!

Ik vind het wel jammer dat het niet door kan gaan maar het is ook erg fijn dat Floor af mag zwemmen.

@ris: Floor is nu ongeveer een jaar bezig. Volgens mij is dat vrij gebruikelijk. Maar de zwemjuf zei wel dat ze bij sommige slagen goed kan zien dat ze nog maar net 5 is.
Kies is nog niet je van het. Maar goed. Hopelijk na dit weekend. Vind het ook prima dat J het nu heeft. Zoals ik zei lijkt hij er niet veel last van te hebben. Hij heeft er wel een paar rond zijn anusje. Dat is wel sneu, want hij heeft natuurlijk al een poepprobleem. Hoop dat dat niet pijnlijker wordt.

Leuk dat ze mag afzwemmen pebbs.
Hai!

Oh, ik ben gisteren toch door mijn rug gegaan, niet normaal! En manlief is ziek dus ik moest toch de boodschappen doen, de auto naar de garage brengen en ivm studie een achterstand van 4 dagen was inhalen... BLEGH! Heb al 4 pcm op en ik hou me maar aan het schema; om de 4 uur neem ik er 2. Hopelijk gaat het dan beter. Zondag concert met de toeterclub, moet mijn saxie natuurlijk wel kunnen tillen! En maandag weer werken dus dan moet ik wel weer aan de bak kunnen.

Ella heeft pyjama dag en Gijs is pas een uur aangekleed. Had leuke oranje shirts gekocht voor het EK (4euro per stuk, 1 met een rood-wit-blauwe smiley en 1 met I love holland). Kids blij en ik ook want dat wilde Gijs wel aan.

Krook; nog steeds balen van je kies! Hopelijk gaat het vanzelf over, anders moet je er alsnog aan geloven. En wat sneu dat J de waterpokjes heeft, zielig hoor!

Pebbs; ik was even kwijt dat Floor al een jaar zwemles heeft. Ella is in september begonnen en ik verwacht dat zij volgend jaar op mag voor A; ze geven een indicatie dat het ongeveer 1,5 jaar zal duren voor ze A heeft. Ik zie het wel.

Mmmoi; hoe is het met de nieuwe vaatwasser? Doet 'ie het goed? Onze vaatwasser zou ik niet kunnen missen... In ons oude huis hadden we een mini-versie en toen gingen we hier wonen en hadden we er geen. We hebben er direct 1 gekocht. Jammer is wel dat hij niet in de keuken past (keuken zit er pas vanaf 2003 in, dus om nou alles te gaan afbreken/ombouwen vonden we in 2005 toen we het huis kochten nogal jammer). Hij staat dus in de berging, is niet erg, maar soms onhandig.

Babba hoe was Z verjaardag? Lekker dagje was het om jarig te zijn!

En hoe is het met de zolder Ring? Wij hebben hier het project garage.... Daar staat zoveel zooi in die naar de stort moet... en het wordt maar meer en meer. Komt omdat manlief mij er de schuld van geeft dat hij er geen tijd voor heeft (of zoiets vaags).

Zo, ga nog maar eens een was in de droger duwen. En ik hoop dat de garage zo belt, de winterbanden moesten eraf, morgen moet hij naar een "mannetje" voor de handremkabel (vorige week al voor een kleine beurt) ping, ping, kassa, kassa... maar ja... ik kan niet zonder auto.
Ja hoera, Floor mag volgende week afzwemmen! Het waren wel veel kinderen tegelijk en volgens mij kunnen ze met die 3 badmeesters/juffen nooit alles zien. Aan het einde moest 1 jongetje nog in zijn eentje door het gat omdat het de eerste keer blijkbaar niet helemaal goed ging. Vond ik wel sneu.

@ris: pijnlijk dat je door je rug bent gegaan. En dan kan je ook nog eens niet lekker op de bank zielig zijn.

Ben je vaker door je rug gegaan?

Hoe zit het nu trouwens met dat oog waar iets mee was door de suikers?
Hello,

Gisteren een super leuke dag gehad in Duinrell met de meiden en de Kids, we hebben het nog droog gehouden ook, echt leuk! Jasmijn durft echt overal in, die vindt alles leuk spannend, ik had Thijmen meegenomen in de kikker achtbaan maar dat was minder succes... Na de eerste afdaling heeft hij alleen maar gehuild, haha, heb er een leuke foto van, zal ik wel op FB zetten binnenkort.

's Avonds ging ik meelope in de stille tocht met een aantal leerlingen, bijzonder was dat, en daarna lekker uit eten geweest met mijn duo collega, was heel lekker en gezellig!

Vandaag even het dorp in en vanmiddag op de koffie bij mijn ouders. Vanavond komen mijn schoonouders eten en oppassen want wij gaan naar de verjaardag van mijn vriendin. Morgen nog lekker niks. Heerlijk weekend vieren. Ma en di weer werken en dan heb ik alweeeeer vakantie! Ha echt luxe. Dan gaan we vrijdag lekker weg, daar heb ik zo'n zin in!

Pebbles, wat lekker dat Floor al mag afzwemmen! Fijn voor de vakantie. Jasmijn gaat ook best lekker, die zwemt al met alleen een plankje en gaat al door het gat heen omdat ze dat zelf zo leuk vindt, gekke griet. En dat na pas 15 lessen, ik vind het bijzonder. Ze heeft veel lef en dat scheelt enorm.

Ris, de vaatwasser doet het prima, echt fijn, wel balen is dat de droger er nu ook mee gekapt is, mijn man moet er nog naar kijken maar anders is het dus het derde kapotte apparaat in een dikke maand! Vervelend van je rug, sterkte ermee!

Annie, zag een foto voorbij komen op FB van je kale mannen, grappig verhaal, maar toch ook wel een beetje dubbel op dodenherdenking

Krokus, waterpokken, vervelend, heeft hij erg veel last van jeuk? Jij ook sterkte dan maar...

Mirjam, hoe is het met jou, knap je al een beetje op, geniet je nog wel lekker van man en kinderen?

Baba, hoe is het daar, denk je nog veel terug aan het zonnige ZA, zijn er alweer afreisplannen?
Ris, hoe is het met je rug? Ik hoop dat het met een beetje rust nemen snel over is.

Mmmoi, lastig als alle dure apparaten stuk gaan. Hopelijk valt het mee.

Pebbs, spannend Floor al afzwemmen. Ik zie het Mats niet zo snel doen. Die is nog wel een poosje bezig en dan straks ook een jaar. Hij is gewoon veel te snel afgeleid.

Krook, sneu voor Jesper. Hier nog nooit de waterpokken gehad. Al moet Mats wel het virus hebben gehad aangezien hij gordelroos heeft gehad.

Mmmoi, moet het nog even kwijt. Sorry dat ik het zeg en ik hoop dat het een grapje is, maar ik schrok echt van je opmerking over mijn kale mannen en dodenherdenking. Begrijp ook niet precies wat je er mee bedoelt.
Och Annie zo bedoelde ik het helemaal niet... Ik heb alleen donderdag naar 'The boy in the striped pyjamas' zitten kijken en daar zag je allemaal van die kale bolletjes vanwege luis... En toen zag ik jouw bericht op 4 mei en was dat eigenlijk heel wrang. Zo bedoelde ik het, niet kwetsend. Ik wil het bericht wel weghalen maar dan snapt niemand dit bericht meer...zeg het maar. Ik wil niemand kwetsen maar kan me voorstellen dat het wel zo overkwam...
Ha Mmmoi, ben blij dat je het even uitlegt. Het kon m.i. van alles betekenen; dat je mijn kinderen met nazi's associeert, weet ik veel.

Ik snap het nu wel, persoonlijk vind ik het niet wrang om het op die avond te plaatsen maar kan me de associatie wel enigszins voorstellen. Wat mij betreft hoef je het ook niet weg te halen. De context is nu gewoon duidelijk!

Nu lekker concert aan de Amstel kijken. Altijd mooi, wel jammer dat mijn man het altijd heel technisch bekijkt, de muziekfreak, hahaha. Herkenbaar Ris?
Annie, ik bekijk het niet zo technisch, maar luister altijd of ik iets ken (nu met de hobo-solo veel herkenning, hebben wij met de fanfare en bugel solo gespeeld) prachtig nummer

Rug gaat nog niet beter, morgen niet meespelen, balen want we spelen Sax in the city; vette solo voor alle saxen....
Annie, ben blij dat je even reageert, ik voelde me er erg rot over.

Vanavond naar de verjaardag van mijn vriendin geweest. Was gezellig. Nu nog even wat drinken en dan lekker naar bed. Kindjes waren lief geweest bij opa en oma, fijn. Jammer dat ik het concert niet heb kunnen zien!
Sterkte met je rug rug Ris.....hopelijk ben je er snel vanaf.....(weet helaas uit ervaring hoe pijnlijk het kan zijn en hoe lang je er mee kan rondlopen)

We zouden gisteren naar het bevrijdingsfestival, maar we zijn uiteindelijk niet gegaan. Wel jammer want door foto's van vrienden zag het er wel ontzettend leuk en gezellig uit. Maar Lief was vrijdagavond naar een optreden van een vriend geweest en was pas tegen 04.00 thuis. Om 7.00 stonden de meiden alweer naast ons bed. Dus hij is s'middags maar weer op bed gekropen.

Eerst op baby visite geweest, daarna Mayte naar zwemles, Lief thuis gedropt en ben ik met de meiden boodschappen op de markt gaan doen. Zolder nog wat opgeruimd, keuken gesopt (was echt nodig) en de dames lekker in de speeltuin gespeeld.

Vandaag de laatste dingen opruimen en dan is de vakantie alweer klaar.

o wat grappig is, in onze vriendengroep worden dus echt alleen maar meisjes geboren! Mayte en Fenna zijn de oudste kinderen. Afgelopen januari is er een meisje geboren, afgelopen april en er komt sowieso nog 1 aan. Zou het dan liggen aan het type mensen?
Rug gaat nog niet echt veel beter. Heb net een nerofen zakje naar binnen gewerkt en hopelijk slaap ik dan ook goed. Vannacht echt baggernacht gehad, heb al sinds donderdag hele hoge suikers (kan met elkaar te maken hebben), om een uur of half 4 was ik wakker en ik voelde me niet lekker, maar ja... liggen is het fijnst, dus ik heb een uur liggen twijfelen of ik wel of niet zou opstaan om mijn suiker te prikken. Maar goed dat ik het wel heb gedaan, ik zat echt mega-hoog. Dus maar extra insuline gespoten, toen nog een uur wakker gelegen omdat ik zo misselijk als iets was. Gelukkig gingen die suikers vanmorgen weer beter, in die zin dat ze niet meer mega-hoog zijn, maar wel hoog.

Wel vandaag naar het concert geweest om te luisteren. Wel raar hoor... Sax in the city werd aangekondigd, met alle solisten en speciaal die ene solist die geblesseerd is... In het stuk twee maten helemaal niks (echt raar!) en toen ging het weer verder.

Kids vonden het geweldig, hebben de hele tijd gedanst. Gijs is van het breakdancen (ligt op de grond, maakt acrobatentoeren) en Ella is van de freestyle... hiphop, piroutte en swingen met die billen. Echt genieten!

Zo, ga ff koffie drinken en dan naar bed.
Och Risje, dat lijkt me zo zuur......Beterschap meid.

Ik ben misselijk....blegh. Hopelijk niet het virusje wat de meiden begin van de vakantie heeft geveld. Ook al is het maar 1 dag, maar ik heb gewoon geen zin in overgeven en me beroerd voelen.

Zag net op de kalender dat het vandaag inschrijven voor de avond 4 daagse is...maar ik ben alleen Mayte's formulier kwijt (ook zo stom om dat voor de vakantie te geven) en ze wil graag meedoen....dus dat wordt oefenen straks in de avond. Anders red ze die 5 km nooit!
Valentijn is vanmorgen van ons bed afgevallen :(. Hij lag aan mijn kant en ik was al wakker maar wilde nog niet op staan. Blijkbaar ben ik toch in slaap gevallen en schrok ik wakker van een klap en gehuil. Ik ben me echt rot geschrokken, zoiets is me nog nooit gebeurd. Gelukkig lijkt hij er niks aan overgehouden te hebben.

@ringel: Wij hebben vandaag ook een brief meegekregen voor de avondvierdaagse. Floor lijkt er niet zoveel zin in te hebben maar ik vind het wel goed om mee te doen. Misschien dat we maar 1 of 2 dagen doen (de eerste en de laatste bijvoorbeeld).

@ris: wat vervelend dat je zo'n last van je rug hebt en dan ook nog hoge suikers erbij. Je komt vaak vrij nonchalant over als het om je suikers gaat maar volgens mij is het best heftig.

Morgen heeft Floor schoolreisje. Ze gaan gewoon naar de kinderboerderij maar ze gaan wel met de bus en Floor is al dagen aan het stuiteren.
Oh, wat een schrik Pebbs! Huilen is goed he, als ze zijn gevallen, maar je zult wel geschrokken zijn. Gelukkig is het wel goed met 'm.

ring; al wat beter of al aan het spugen gegaan, ik ben zo blij dat ik dat bijna nooit hoef... ieuw, als ik iets vreselijk vind... Succes met het zoeken van het formuliertje. Zal zo toch ook wel kunnen!

Ik denk niet dat Ella ooit mee gaat doen met 4 avonden wandelen. Hier is het ook, maar dan zijn ze zo laat thuis en ze moeten ook nog de volgende dag naar school. Dat trekt ze echt niet.

Ella's schoolreisje is dit jaar een uitje naar het bos. Vorig jaar gingen ze naar een binnenspeeltuin, kind helemaal gelukkig... voor die kinderen hoeft het allemaal niet spannend, groot en ver. Met klasgenootjes ergens naartoe is al zo bijzonder.

Gijs was ook zo schattig vandaag. Hij ging vertellen wat hij gedaan had op de psz. "Toen hadden we hartjes gemaakt, voor jou! En als het dan moederdag is, dan mag jij ze uitdelen" SMELT!!! Ik ben benieuwd wat het is maar het is iets met hartjes gok ik

Ik ben vandaag weer bij de internist geweest; alles was goed. Cholesterol, eiwitten (niet aanwezig in urine), bloeddruk etc. Hba1c (gemiddelde suiker van 3 maanden) was 7,8. Is voor mij wat hoog, maar volgens internist goed. Zou wat lager mogen, omdat ik nu met dat bloedinkje in mijn oog zit. Het is er maar 1 (ik weet niet meer wie er naar vroeg; Mir?) en het kan nog alle kanten op; het kunnen er meer worden, maar het kan ook wegtrekken. In augustus moet ik daarom een keer extra op controle bij de oogarts.

Pebbs; ik doe wel nonchalant, maar je zou mij af en toe eens moeten zien als ik onverklaarbare hoge suikers heb. Net als afgelopen weekend dus, het duurt dan "gewoon" 2 dagen voor ik in de gaten heb, dat dat met die rugpijn te maken kan hebben. Reactie van lichaam op pijn (stress, adrenaline etc) kan zorgen voor hoge waardes. Ach ja... ik moet er mee leven he...
Hoi hoi,

Och Pebbs, wat zul je geschrokken zijn. Fijn dat ie direct ging huilen.

Avond 4 daagse; ik laat Mats ook nog niet lopen. 4 avonden 5 km en idd gewoon naar school vind ik best heftig. Sowieso lijkt het me nog niks voor Mats, das nog zo flierefluiter. In het bos is 3 km echt meer dan genoeg, ze (Mats en Sverre en zelfs papa) slepen complete bomen mee, kijken naar ieder spoor, beestjes worden van alle kanten bestudeerd, ze klimmen in bomen....nee, nog maar even 2 jaartjes wachten denk ik, hahaha

Leuk he, die moederdag verassingen....Heerlijk! Bij Mats op school mogen de mama's even niet mee de klas in. Waarom dan niet, vroeg ik. Wou hij niet vertellen, kom je vanzelf wel achter, hahaha. Met zulke dingen merk je echt hoe groot ze worden.
Floor kan echt haar mond nog niet houden over moederdag. Ze zegt elke keer een stukje van wat ze gemaakt heeft en dan meteen erachteraan dat ze er niks over mag zeggen. Zo schattig.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven