taize
woensdag 2 mei 2012 om 14:52
woensdag 2 mei 2012 om 15:00
Vroeger 'moest' ik van mijn ouders naar zondagschool en jeugdkring. Niet omdat ze gelovig zijn/ waren, maar vonden ze goed voor de algemene ontwikkeling. Ik ben er niet minder op geworden i.i.g.
Maar met jeugdkring zijn we ook naar Taizé geweest. Het heeft me niet bekeerd, maar ik vond het een geweldige indrukwekkende ervaring. Het lijkt me ook prima alleen te doen.
Maar met jeugdkring zijn we ook naar Taizé geweest. Het heeft me niet bekeerd, maar ik vond het een geweldige indrukwekkende ervaring. Het lijkt me ook prima alleen te doen.
Here I am - now what are your other two wishes...
woensdag 2 mei 2012 om 15:45
Ik ben twee keer in Taize geweest. Ik vond het een fantastische ervaring. Ik ben een keer met een groep geweest en een keer alleen.
Reis met de trein en bus en stuk lopen. Dat ging prima (is al wel 12 jaar geleden dus ik weet niet precies meer hoe lang het allemaal was). Er waren wel meer mensen alleen of met z'n tweeen.
Ontzettend leuk, veel gelachen, gepraat en ook geweldige diensten. Het is een hele pure plek.
Reis met de trein en bus en stuk lopen. Dat ging prima (is al wel 12 jaar geleden dus ik weet niet precies meer hoe lang het allemaal was). Er waren wel meer mensen alleen of met z'n tweeen.
Ontzettend leuk, veel gelachen, gepraat en ook geweldige diensten. Het is een hele pure plek.
woensdag 2 mei 2012 om 15:51
donderdag 3 mei 2012 om 00:03