Bibbereieren #26

02-02-2012 21:27 3394 berichten
Alle reacties Link kopieren

Naam DatumBijz.DuvelD: 07/09/09

86 cm / 12,5kg

22/9 CBS: 23/09/11 7kg / 63cmIkZ: 13/09/0976,5 cm / 9 kg MayaJ: 16/09/0995 cm / 14,4 kgJ: 30/12/109780gr 81cm, Leonor

M: 17/09/09

79cm / 9,68kg

C: 09/07/2011 Some stats??CharlotteS: 03/10/0986,5cm / 11,9 kg

J: 23/03/123950gr

24/4 cbMurron N: 04/10/0977,3cm / 12,5kg M: 27/10/118.7kg / 64.7cm JustdebT: 14/10/09 86cm / 12.8kg

M: 10/01/1255cm / 4600grHuskyI: 16/11/0992cm / 12,85kg

R: 03/05/119555gram 76cm PartyK: 24/11/0979,6cm / 11,4kg

FanaticM: 26/11/0986,5 cm / 13 kg

RizE: 27/11/0977cm / 9,8kg GW H: 16/01/1086cm / 11 kg YayaD: 11/02/1078cm / 9760gr

BeckyN: 17/04/10 81,5cm / 10350gr

02/07/2012 cbAnnika S: 26/06/10 80cm / 11,5 kiloRainbowS: 08/07/10 87cm / 11,7 kg

MomoA: 10/07/10 86cm / 11,9 kg

KathF: 24/08/1082cm /10,5 gr

21/06/12 1/2/2012 20 wk echoSpecu K: 28/01/11 12.2kg / gram 82cm ?: 7/11/12goede echo!Poll?: 23/09/12 blauwe jompel! 7 mei 20w echoMaris

?: 5/12/12 24/4 echo

Special guests aka suikertantes: Erine
Ik had vorige week voor I. een puzzel van sesamstraat gekocht bij de kruidv@t, van 35 stukjes... Zegt ze vandaag na het eten "mama zal ik moeilijke puzzel maken?" en ze maakt hem gewoon helemaal zelf!

Oef Speec, dan zij het handenbindertjes he... Beterschap voor Berend, hoop dat hij snel weer de oude is!
Knappe I! Hoe is t met haar Hus? Alweer een beetje haar oude streken terug..?

Speec, ik denk ook wel eens: is dit blijvend..?? Maar dan heb ik na een weekje of 2 toch vaak weer mijn oude meisje terug. Al krijgt ze natuurlijk wel steeds meer een eigen willetje, maar ook wel heel leuk hoor.. Maar goed, als Berend niet zo lekker is, dan mag ie ook best even humeurig zijn natuurlijk.. (zieke mannen zijn per definitie natuurlijk enorm zielig..)

Fan, ik hoorde t al op de radio, en dacht meteen aan jou, ha ha!

Ik heb nu ook 5 dagen achter elkaar vrij, hoe lekker is dat?? En dan met Hemelvaart ook weer 5 dagen achter elkaar. En dan met Pinksteren 4 maanden achter elkaar, ha ha!!
#2dagenafmeldpost
Oh, voel me wel een slechte moeder, h puzzelt bijna nooit
Ebp
Gw, elefun is een spel waarbij een olifant vlindertjes uit zn slurf blaast die de kinderen dan moeten vangen met netjes. Ze vinden het beide erg leuk, maar ze vangen nog niets

Kath, bij de hema hebben ze ook regenlaarsje, zijn volgens mij niet zo duur.

Husk,wow een puzzel van 35 stukjes! Hier gaat 16 makkelijk, maar 35 zie ik hem niet doen!

Ik kon vannacht echt niet slapen. Heb er maar een boek bij gepakt in de hoop dat ik daar moe van werd, maar hielp ook niet. 3 uur sliep ik nog iet en 6 uur was J1 weer wakker!
J2 begint eindelijk wat te "zeggen". Hij probeert nu de geluidjes van de dieren na te doen.

J1 sliep tijden met alle knuffels in bed, en sinds een paar dagen gooide hij alles op zn beer na uit bed en nu heeft hij ze allemaal in zn kast gestopt, wil hij niet meer in bed.
Regenlaarzen hadden ze ook bij a,ction.

Hier niet zoveel nieuws. S daagt ons lekker uit, peuterpuber... Maar is ook wel grappig af en toe

J is nog niet helemaal opgeknapt, maar gelukkig geen verhoging meer!
Jeeeej! Eerste ongesteldheid is feit! Lekker snel!
Ben je daar blij mee? Geef je nog BV?
Ja, erg blij! Alles werkt weer normaal! Heerlijk!

Ja, ik geef nog steeds bv
*zit nog na te kwijlen van gisteravond*
Was het mooi Fan?
Kun je mooi voor nr3 gaan char
Kath, naar welke sauna was je nou laatst geweest die ik in een ander topic had aangeraden? En hoe was het? Kan je mijn tips serieus nemen?

Fan, ik las nkotbsb.... Staat dat voor new kids on the backstreet boys of slaat dat nergens op?!

Hier gaat het oké. Vandaag 9wk. Moet absoluut geen vette dingen eten ben ik achter, want daar word ik echt kotsberoerd van. Vanmiddag naar de verloskundige voor meer info over de combinatietest (die we denk ik niet gaan doen)

En heeeeelp m'n nichtje van zes komt dit weekend logeren... Voor het eerst. Hoe zorg ik ervoor dat ze het naar haar zin heeft en we haar niet midden in de nacht naar huis moeten brengen van de heimwee? Ik heb geen flauw idee hoe ik een kind moet vermaken, erg hè... Heb natuurlijk ook niets in is wat op kids is gericht.
Maris: papier, potloden en stickertjes ( lang leve a,ction) kan mijn nichtje van zelfde leeftijd zich prima mee vermaken!

En 9wkn, tijd gaat snel!

GW: hier geen derde. Pfff heb handen nu al vol!
Maris het staat voor :

New Kids On The Block + Back Street Boys.

Afkorting van New Kids is NKOTB en van Backstreet Boys BSB

Dus dan krijg je NKOTBSB omdat de B niet 2x achter elkaar hoeft te staan

Char, mooi is niet het juiste woord. Het was waanzinnig. Sfeer zat er goed in, boys zagen er lekker uit. Echt het dak ging eraf !!

Ben zo blij dat we volgende week nog een keer gaan
Maris, wordt het mooi weer? Speeltuin, ijsje halen, kinderboerderij?

Fan, mooi dat het zo leuk was! Dat wordt wel weer even afkicken dan na volgende week.

Kun je je ogen nog open houden na vannacht Maya?

Kath het gaat met I. weer stukken beter! Vanmiddag moest ze weer naar de kinderarts en ik had R. ook bij me, en toen ik R. in de buggy wilde zetten riep I. "mama, ik ga verstoppen!" en rende er vandoor. Ik heb haar teruggevonden in de Maria kapel Dus dat is wel een beetje hoe ik haar ken zeg maar.

Ze was nu wel gegroeid, durfde ook te praten tegen de kinderarts. Ze rochelt nog wel wat, maar niet erg. Heeft wel wat laxeermiddel gekregen (forlax) omdat ze nog altijd konijnenkeutels poept.

Ik had R. bewust meegenomen. Zij had 2 weken geleden neusspray gekregen voor een week en sliep na 1 dag neusspray weer de hele nacht door. Vorige week donderdag heeft ze de laatste neusspray gehad en sinds gisterennacht is het weer drama. Kinderarts van I. heeft nu haar neusspray nog voor 1 week verlengd (alleen voor ze gaat slapen) en voor volgende week moest ik met haar eigen kinderarts een telefonische afspraak maken en eerder een doorverwijzing naar de KNO arts vragen, want tot 1e week juni wachten vond hij veel te lang.
Zonet J ff extra laten wegen. Vorige week 4745. Nu: 5020!!! Dat gaat goehoed!
@mariss,

je kunt ook met haar gaan zwemmen of naar een binnenspeeltuin als het prutweer is.

Wat een rust hier de laatste tijd. Hier is het bezoek weer weg, H zei vanmiddag toen ze weg gingen, "nee woef hier late" (hebben ze gelukkig neit gedaan, geen idee waar dat kind haar liefde voor honden vandaan heeft niet van mij en man in ieder geval )
Mariss: wat gekleurde velletjes halen bij de a*ction, met lijm en potloden fijn knutselen. Vinden veel 6 jarigen erg leuk.

Filmpje kijken, kinderboerderij (die in jouw dorp is leuk met speeltuintje!), pannenkoekenrestaurant (die in mijn dorp?).

Char: fijn dat het de goede kant op gaat met J.

Hus: wat goed om weer de oude I terug te zien!

Ik ben trouwens weer voor een meet, of een noorderlingenmeet!
Ja leuk, een meet!!

Net klaar met slingers en ballonnen ophangen, I. heeft zelf ook een slinger geknutseld voor R. Gek hoor, al weer een jaar morgen... Vorig jaar sliep ik om deze tijd, vroeg naar bed gegaan, om vervolgens om 2 uur wakker te worden met anderhalf uur later kleine R. in mijn armen...
Zo, ben ik ook weer eens. Net een etentje gehad in kath-city en nu zit te wachten in G op m'n aansluitende trein (45 min wachten...)

Ik ben ook wel voor een meet!

Char, fijn dat ie zo goed groeit. Dat is toch een teken dat het best goed met hem gaat!

Maris, geen idee wat je met een 6 jarige moet, maar genoeg tips hier

Hus, wat fijn dat I weer de oude lijkt. En R heeft dus misschien moeite met door haar neus ademen? Merk je dat overdag ook?

Schreef ik gisteren nog dat Berend zo vervelend was, was hij vandaag ineens zó lief en heeft hij onuitputtelijk gespeeld in de tin... Geen peil op te trekken.

H is dus ook een hondenfanaat, GW? Berend ook, maar dat heeft ie niet van mij...

Moom, waar ben je naartoe?

Fan, je klinkt superenthousiast! Ieder zn ding zullen we maar zeggen.

Nog 30 min wachten.....
Jeetje, wordt R alweer 1 morgen? Leuk!
Goede treinverbinding speec :nono:

Ja, H is echt dol op iedere hond. Ik moet echt goed opletten want ze sprint op iedere hond af. Die van schoonzus en zwager vinden dat wel prima. Buurhond vind dat ook wel ok, maar ze doet het ook bij vreemde honden en dat vind ik echt niet goed, maar mijn poging tot opvoeden heeft nog weinig resultaat (ook met dank aan alle hondenbazen die dan meteen zeggen, nee hoor je mag wel aaien als ik zeg dat dat niet mag en ze het eerst moet vragen....). Maar tegenwoordig gaat ze in onze achtertuin staan roepen om de hond van de buren....

Ik hoop maar dat die fase overwaait...

Ja husk, R morgen gewoon alweer een jaar! Wow wat gaat dat snel!

Ik heb laatst toch van die jumpsuits besteld, ik geloof dat ik ze maar terugstuur. Heb het gevoel alsof ik in mijn pyama rondloop....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven