stemmen in huis

02-05-2012 20:59 408 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Alvast sorry voor de lange tekst...

Ik zal wel een heel hoop onzinnige antwoorden krijgen van mensen die denken dat ze grappig zijn of denken dat ik zelf flauwekul uitkraam.. Maar ik heb last van geluiden in huis :(

Mijn dochtertje is altijd een ideale slaper geweest, sliep gelijk, nooit gehuild, sliep snel door, klom nooit uit bed.. echt geweldig dus..

Tot zij ( 2 jaar geleden) naar bed moest en volledig hysterisch werd. Ze was toen 2.5 en gilde het uit. Ze wou niet naar bed want ze hoorde een meneer, een meneer die psst psst zei...Ik, totaal niet wetend wat zij bedoelde, zei tegen haar dat het vast een meneer was die zijn hond uitliet in de avond en dat ze moest gaan slapen. Zij heeft zich op het moment dat ik wegliep uit bed gegooid en omdat zij totaal in paniek was, heb ik haar bij ons in bed laten slapen.

Oke, lang verhaal even kort te maken.

Na 2 weken bij ons in bed, dacht ik dat het aandacht was,.. lekker bij papa en mama dus ik besloot door te zetten, hup terug naar bed.

Bij ons in bed sliep ze dus de hele avond door maar zodra ze in haar eigen bed lag, werd ze om de 20 minuten huilend wakker.. ik heb de hele avond heen en weer gelopen, zodra ze begon te huilen, legde ik haar terug tot ze weer sliep en ging weer naar beneden. Uiteindelijk sliep ze door van 23.00 tot 03.20. Toen werd ze weer gillend wakker. Ik ben ernaar toe gegaan en ben naast haar gaan liggen en eigelijk toen ik net 30 seconden lag, hoorde ik het dus ook.. psst pssst.. ik ben me rot geschrokken, het geluid was zo duidelijk en dichtbij, totaal niet van buiten of bij de buren vandaan. Hier durf ik alles in mijn leven om te verwedden.. dit was geen normaal geluid.. Ik heb haar opgepakt en heb de hele nacht niet meer geslapen. Zij heeft 8 maanden in ons bed geslapen en is terug gegaan naar haar kamer, nu heeft ze nergerns last van ...

Probleem is.. ik heb een zoontje van 2.5 die nu last heeft.. hij praat nog niet en zegt dus niks.. maar hij word elke avond om 21.40 huilend wakker.. en iuk weet niet meer wat ik moet doen.. Nu begint hij ook steeds vaker in begin van de avond al te huilen als hij naar bed moet en het enige wat hij zegt is eng eng...

Ik heb al meerdere dingen gehoord, nog nooit gezien trouwens, ik hoor het alleen.. Ik heb nu al maanden niks meer gehoord maar vind het vreemd dat mijn zoontje zo slecht slaapt en bang is. Hij slaapt slecht terwijl hij bij mijn moeder echt geweldig slaapt.. Mijn dochtertje heeft een keer in zijn kamer geslapen toen hij uit logeren was en kwam toen om 21.45 naar beneden gewandeld dat ze wakker was geworden maar ze wist niet waarvan..

Sinds een week word nu ook mijn dochtertje tussen 12.00 en 00.30 weer wakker en ik word hier echt doodmoe van. Ik voel mijzelf niet fijn in huis en raak gewoon doodmoe. Ook voel ik mij niet fijn in huis, als ik thuis ben voel ik me erg neerslachtig. Ik heb ook 8 maanden lang met hoofdpijn rondgelopen. Er is iemand in huis geweest die iets met energievelden deed.. Mijn hoofdpijn is toen wel verdwenen maar verder is er dus niks veranderd.

Helaas ken ik niemand die goede ervaringen heeft met iemand en zijn er genoeg oplichters die 10 minuten binnen komen en dan 50 euro rekenen, dat geld hebben we gewoon niet zomaar even over elke keer tot wij iemand hebben gevonden die wel oprecht is.

Mijn vraag is dus of er iemand is die hier ervaringen mee heeft? Salie branden heb ik al geprobeerd.. heeft dus ook niks geholpen..

Wie o wie kan ons aub helpen???
@tartufone ik heb nog niemand gevonden.. vogelnestje vroeg wel om PB maar weet niet hoe ik die moet sturen, zit voor het eerst op een forum..
Die dingen gebeuren echt niet alleen als je ligt te slapen of als je verwarmingsbuizen aan het opwarmen zijn hoor.

Huisgeluiden, geluiden van buitenshuis, of muizen die in je spouwmuren zitten herken je op een gegeven moment wel.

De ratelende wasmachine die de buurvrouw van 3 deuren verder snachts aan heeft staan op een scheef tegel vloertje klinkt anders dan getik op je nachtkastje.
quote:Enn schreef op woensdag 02 mei 2012 21:53 Iemand die oprecht goed wil doen en dus wil helpen met de gave die hij/zij zegt te hebben vraagt geen geld.

Ben het vaak met je eens, maar nu niet... Als ik goed met computers ben, wil ik ook niet voor niks Jan en alleman helpen (voor gratis), terwijl ik best oprechte bedoelingen heb...

De mensen die ik ken, vragen een vergoeding voor het "werk" dat ze doen...
quote:justme8080 schreef op 02 mei 2012 @ 22:05:

ik vroeg geen volgens mij niks over dromen...Tja TO je peuter wordt angstig wakker, zou het iets te maken kunnen hebben met het fenomeen dromen? Het is natuurlijk een stuk zeldzamer dan geesten, maar toch, het komt voor, ook kinderen dromen. Jij wil oplossingen, hier heb je er 1, de meest logische en effectieve
Maar die geest komt alleen in één kamer en niet in andere kamers?
OK, hiervoor wordt speciaal een nieuwe nick aangemaakt . Ik denk dat het bedtijd is.
quote:Vogelnestje schreef op 02 mei 2012 @ 22:07:

[...]

Ben het vaak met je eens, maar nu niet... Als ik goed met computers ben, wil ik ook niet voor niks Jan en alleman helpen (voor gratis), terwijl ik best oprechte bedoelingen heb...

De mensen die ik ken, vragen een vergoeding voor het "werk" dat ze doen...een vergoeding is een eufemisme voor factuur incl. BTW?
vrij logisch dat er een bedrag berekend word.. ik heb ondertussen al 5x laminaat gelegd voor familie, maar dat betekend niet dat ik dat voor iedereen kosteloos doe. Wil er dus ook graag voor betalen. Gaat mij er alleen om dat ik niet iemand van marktplaats af hoef te plukken maar misschien dat iemand een soortgelijke ervaring heeft gehad en dus iemand kent..
nee, komt in alle kamers voor..
Justme, dit is gewoon een gevoelig onderwerp. En je zei het zelf al in je OP. Er komt ook een hoop flauwekul en ongevraagd advies jou kant op geslingert.

Maar daar hoef je niets mee.

Elk geloof is een gevoelig onderwerp. En dat mag ook. zonder geloof, geen ongeloof. En zonder ongeloof, geen geloof.

Pik eruit waar je iets mee kunt. Laat de rest voor wat het is. Flauwekul en advies. Maar ook de nuchtere kant. En dat is soms ook best oké.
http://www.geluidforum.nl ... f=11&topicdays=0&start=25

Een heel forum vol met oa. mensen die geluiden in huis horen die ze niet begrijpen.

TO je klinkt als een lieve vrouw en ik geef absoluut geen oordeel over je opvoedkwaliteiten, hoewel ik de situatie anders had aangepakt ("hardvochtig" na mijn kind liefdevol gekalmeerd te hebben).
Hoor je overdag ook dingen of alleen snachts?
quote:Vogelnestje schreef op 02 mei 2012 @ 22:07:

[...]

Een vergoeding gebaseerd op wat precies?

Je zet zelf het woord 'werk' al tussen haakjes. Heb je bijvoorbeeld astro tv wel eens gezien? Die vragen geld per sms. of 0900 nummers.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:sabbaticalmeds schreef op 02 mei 2012 @ 22:08:

[...]

Tja TO je peuter wordt angstig wakker, zou het iets te maken kunnen hebben met het fenomeen dromen? Het is natuurlijk een stuk zeldzamer dan geesten, maar toch, het komt voor, ook kinderen dromen. Jij wil oplossingen, hier heb je er 1, de meest logische en effectieve

Dit dus...

TO Heb je al dromenvangers voor je kinderen?
dat is waar.. snap alleen niet waarom je iemand niet in zijn of haar waarde kunt laten.,. Ik ga toch ook een moslim of katholiek belachelijk staan maken.. Laat een ander lekker in zijn waarde.. Ik wil niks opdringen aan andere, ik vraag alleen advies..
quote:sabbaticalmeds schreef op 02 mei 2012 @ 21:39:

[...]

Ja als de mensen tenminste de uitgebreide vragenlijst hebben ingeleverd bij de redactiehet is net zo echt als jouw spierbundel.
Ik ken wel iemand die misschien wel kan helpen, mail hem eens, baat het niet dan schaadt het niet

http://www.gerardheutink.nl/cms/
quote:justme8080 schreef op 02 mei 2012 @ 22:14:

dat is waar.. snap alleen niet waarom je iemand niet in zijn of haar waarde kunt laten.,. Ik ga toch ook een moslim of katholiek belachelijk staan maken.. Laat een ander lekker in zijn waarde.. Ik wil niks opdringen aan andere, ik vraag alleen advies..En dat krijg je ook, maar jij wil alleen maar een bevestiging horen van je eigen verhaal. Andere verhalen schuif je terzijde. Dus wie laat wie nou in zijn waarde?
Het gaat niet alleen om het dromen, mijn dochtertje gaf aan echt een stem te horen en iets te zien rondom haar lamp.. ( en nee... geen licht )

Mijn zoontje praat nog niet hij zegt alleen eng als ik hem naar bed breng en wijst ook naar zijn lamp.. Het huilend wakker worden is alleen bij ons thuis.. Als de kinderen bij mijn moeder logeren slapen zij de hele nacht door.. mijn dochtertje heeft het nooit over eng dromen, zij droomt eigelijk alleen maar leuke dingen of ze weet het in de ochtend niet meer.. van mijn zoongtje weet ik dat natuurlijk niet..
@Justme,

Ken je Liesbeth van Dijk, van het programma 'Paranormale Kinderen'?

Als je Facebook hebt, zou je haar een mailtje kunnen sturen. Zij doet dit natuurlijk ook buiten het programma om.

Liesbeth van Dijk:

https://www.facebook.com/profile.php?id=1304744495
quote:justme8080 schreef op 02 mei 2012 @ 22:14:

dat is waar.. snap alleen niet waarom je iemand niet in zijn of haar waarde kunt laten.,. Ik ga toch ook een moslim of katholiek belachelijk staan maken.. Laat een ander lekker in zijn waarde.. Ik wil niks opdringen aan andere, ik vraag alleen advies..

Kort door de bocht, als je iets niet begrijpt, is het makkelijker om het als flauwekul af te doen.

Heb ik met politiek, snap er geen reet van en dan noem ik het "flauwekul"

Ik denk oprecht, als we alle geloven zouden begrijpen, en daarmee zeg ik niet dat je alles moet accepteren, dan zou het wat makkelijker zijn om iets ter sprake te brengen.

En om iets te begrijpen, hoef je niet te geloven.

Geen geloof is ook een geloof. En dat is ook prima hoor.
Euh, wordt hier nou reclame gemaakt voor kwakzalvers????

Baadt het niet dan schaadt het niet??? Je raakt "slechts" je geld kwijt. 50-100 euro, kassa, ping ping. Een consult bij het consultatiebureau/CJG of je huisarts is GRATIZ
Geen reclame, maar TO vraagt advies, niks meer en niks minder.

Wat zij ermee doet is aan haar.
"quote: Vogelnestje schreef op 02 mei 2012 @ 22:07 :

[...]

Een vergoeding gebaseerd op wat precies?

Je zet zelf het woord 'werk' al tussen haakjes. Heb je bijvoorbeeld astro tv wel eens gezien? Die vragen geld per sms. of 0900 nummers."

Het kost die mensen tijd, meestal benzine en ook energie... Als ze 5 keer per week voor zoiets gevraagd worden, is het logisch dat ze hier iets voor vragen... Voor niks gaat de zon op
Hoelang woon je in dat huis TO?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven