stemmen in huis

02-05-2012 20:59 408 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Alvast sorry voor de lange tekst...

Ik zal wel een heel hoop onzinnige antwoorden krijgen van mensen die denken dat ze grappig zijn of denken dat ik zelf flauwekul uitkraam.. Maar ik heb last van geluiden in huis :(

Mijn dochtertje is altijd een ideale slaper geweest, sliep gelijk, nooit gehuild, sliep snel door, klom nooit uit bed.. echt geweldig dus..

Tot zij ( 2 jaar geleden) naar bed moest en volledig hysterisch werd. Ze was toen 2.5 en gilde het uit. Ze wou niet naar bed want ze hoorde een meneer, een meneer die psst psst zei...Ik, totaal niet wetend wat zij bedoelde, zei tegen haar dat het vast een meneer was die zijn hond uitliet in de avond en dat ze moest gaan slapen. Zij heeft zich op het moment dat ik wegliep uit bed gegooid en omdat zij totaal in paniek was, heb ik haar bij ons in bed laten slapen.

Oke, lang verhaal even kort te maken.

Na 2 weken bij ons in bed, dacht ik dat het aandacht was,.. lekker bij papa en mama dus ik besloot door te zetten, hup terug naar bed.

Bij ons in bed sliep ze dus de hele avond door maar zodra ze in haar eigen bed lag, werd ze om de 20 minuten huilend wakker.. ik heb de hele avond heen en weer gelopen, zodra ze begon te huilen, legde ik haar terug tot ze weer sliep en ging weer naar beneden. Uiteindelijk sliep ze door van 23.00 tot 03.20. Toen werd ze weer gillend wakker. Ik ben ernaar toe gegaan en ben naast haar gaan liggen en eigelijk toen ik net 30 seconden lag, hoorde ik het dus ook.. psst pssst.. ik ben me rot geschrokken, het geluid was zo duidelijk en dichtbij, totaal niet van buiten of bij de buren vandaan. Hier durf ik alles in mijn leven om te verwedden.. dit was geen normaal geluid.. Ik heb haar opgepakt en heb de hele nacht niet meer geslapen. Zij heeft 8 maanden in ons bed geslapen en is terug gegaan naar haar kamer, nu heeft ze nergerns last van ...

Probleem is.. ik heb een zoontje van 2.5 die nu last heeft.. hij praat nog niet en zegt dus niks.. maar hij word elke avond om 21.40 huilend wakker.. en iuk weet niet meer wat ik moet doen.. Nu begint hij ook steeds vaker in begin van de avond al te huilen als hij naar bed moet en het enige wat hij zegt is eng eng...

Ik heb al meerdere dingen gehoord, nog nooit gezien trouwens, ik hoor het alleen.. Ik heb nu al maanden niks meer gehoord maar vind het vreemd dat mijn zoontje zo slecht slaapt en bang is. Hij slaapt slecht terwijl hij bij mijn moeder echt geweldig slaapt.. Mijn dochtertje heeft een keer in zijn kamer geslapen toen hij uit logeren was en kwam toen om 21.45 naar beneden gewandeld dat ze wakker was geworden maar ze wist niet waarvan..

Sinds een week word nu ook mijn dochtertje tussen 12.00 en 00.30 weer wakker en ik word hier echt doodmoe van. Ik voel mijzelf niet fijn in huis en raak gewoon doodmoe. Ook voel ik mij niet fijn in huis, als ik thuis ben voel ik me erg neerslachtig. Ik heb ook 8 maanden lang met hoofdpijn rondgelopen. Er is iemand in huis geweest die iets met energievelden deed.. Mijn hoofdpijn is toen wel verdwenen maar verder is er dus niks veranderd.

Helaas ken ik niemand die goede ervaringen heeft met iemand en zijn er genoeg oplichters die 10 minuten binnen komen en dan 50 euro rekenen, dat geld hebben we gewoon niet zomaar even over elke keer tot wij iemand hebben gevonden die wel oprecht is.

Mijn vraag is dus of er iemand is die hier ervaringen mee heeft? Salie branden heb ik al geprobeerd.. heeft dus ook niks geholpen..

Wie o wie kan ons aub helpen???
een PB betekent een ParaBriefje. Je denkt heel intensief aan vogelnestje dan komt de boodschap vanzelf aan
quote:nouschi schreef op 02 mei 2012 @ 21:44:

[...]

Heel hard pssst pssst roepen.
Leuk dames, vooral omdat het om kleine kinderen gaat. Rellen ten koste van kleintjes is natuurlijk absoluut hilarisch.

[...]

Heel hard pssst pssst roepen.Zat er aan te denken maar denk zeg maar niks
Een entiteit kan plaats of persoonsgebonden zijn. En dat hoeft niet atijd iets negatiefs te zijn.

Vraag die meneer nu gewoon om weg te gaan, zeg dat je hem niet kan helpen, zeg hem dat je niet meer wilt dat hij in je huis is, en zeg hem dat je niet wilt dat hij bij de kinderen is, omdat ze bang van hem worden.

Bedank hem als je denkt dat hij "je iets geleerd heeft" en wens hem een goede reis.

Ben sterk, krachtig en resoluut! Maar hou je intentie goed. Dus ga daar niet staan met negatieve gevoelens.

Maar behandel hem als iemand die de weg kwijt is. Letterlijk.

Je hoeft niet op hem te wachten, want hij hoort je toch wel.

Ga gewoon naar boven, en dat kan net zo goed morgenvroeg na de koffie, en zeg hem dat, in elke kamer boven.

En als je wilt doe je dat ook onder.

Kijk maar. Je zult het waarschijnlijk wel voelen wat je moet doen.

En anders de tip van Missy opvolgen.

Die praat geen poep...

Als een soort gebedje.

[...]

Heel hard pssst pssst roepen.
Ikea lamp?
quote:Cateautje schreef op 02 mei 2012 @ 21:45:

Leuk dames, vooral omdat het om kleine kinderen gaat. Rellen ten koste van kleintjes is natuurlijk absoluut hilarisch.Waaaat/??? ik dacht dat TO een volwassen vrouw was.

Leuk dames, vooral omdat het om kleine kinderen gaat. Rellen ten koste van kleintjes is natuurlijk absoluut hilarisch.

Ik vind het juist erg naar wat TO doet, zeker als het niets is -en laten we wel wezen, die kans is groter dan een roedel geesten- maakt ze haar kinderen angstig. Dat is echt goed fout.

Echt, ik geloof best dat er *iets* is, best heel overtuigende verhalen gehoord. Maar er is een meer logische verklaring voor "psst psst" dan degene die nu gebruikt wordt.

Leuk dames, vooral omdat het om kleine kinderen gaat. Rellen ten koste van kleintjes is natuurlijk absoluut hilarisch.TO is volwassen, neem ik aan

Leuk dames, vooral omdat het om kleine kinderen gaat. Rellen ten koste van kleintjes is natuurlijk absoluut hilarisch.Kleintjes wijsmaken dat Geesten echt bestaan en je Kwaad kunnen doen lijkt me ook niet zo handig.
Leuk symbolisch gedoetje suus, maar ik denk dat TO vooral baat heeft bij de drie R's. Rust, Regelmaat en Relativeringsvermogen.
quote:sabbaticalmeds schreef op 02 mei 2012 @ 21:47:

[...]

Waaaat/??? ik dacht dat TO een volwassen vrouw was.Ja, en een bezorgde moeder. Maar ja, ze negeert je, ik ook, bij deze.
quote:groentsoep2 schreef op 02 mei 2012 @ 21:48:

[...]

Kleintjes wijsmaken dat Geesten echt bestaan en je Kwaad kunnen doen lijkt me ook niet zo handig.Wie zegt dat ze dat doet. Ze is gewoon op zoek naar een oplossing, wat is daar mis mee.
quote:Ksenija schreef op 02 mei 2012 @ 21:36:

weet je, ze zeggen dat het er is als jij er voor openstaat.

Probeer het te negeren en er niet in te geloven (ook al weet je beter)

Dat is denk ik wel zo ja.

Bij kinderen zullen er inderdaad andere factoren meespelen.

Maar je weet zelf wel wat je hoort en niet.

Buitenstaanders hoeven het niet te geloven, dat maakt verder niet uit, maar kijk voor jezelf eerlijk naar wat het zou kunnen zijn en handel daar naar.

(Idd, Molukse kerk, ''gunaguna'' leeft bij Molukse en Indische mensen meer dan bij Nederlanders)
Ach, af en toe een stomme opmerking tussendoor, dat houdt het ook een beetje luchtig.

Ga er naief vanuit dat niemand to wil kwetsen, maar dat het plagerijtjes zijn..

Ken dat wel...
Wat een kinderachtige reacties zeg...
Ik snap dat het voor TO heel vervelend en doodeng is. Zelf geloof ik helemaal niet in dit gedoe, maar ben er aan de ene kant doodsbenauwd voor, beetje dubbel dus. Maar ik vind het oprecht erg vervelend voor TO maar heb helaas geen tips.

Maar kom op, die opmerking van Nous, die was echt hilarisch
quote:Cateautje schreef op 02 mei 2012 @ 21:50:

[...]

Wie zegt dat ze dat doet. Ze is gewoon op zoek naar een oplossing, wat is daar mis mee.Ze heeft haar kind 8 mnd in haar bed laten slapen..
quote:missy_acy schreef op 02 mei 2012 @ 21:44:

Indische-Molukse, engeltje!

Vogelnestje, iemand die zeker ook geld ervoor vraagt? Ja, die ja!
Zoals ik al eerder zei is er meer gehoord dan alleen het ene geluid, en mijn kinderen weten niks van mijn angst. Blijkbaar is het voor andere inderdaad hilarisch om dit te lezen.. ik zou zeggen, lach je rot.. hoop niet dat jullie kinderen dit ooit mee zullen maken en jullie ze zo uitlachen, waarschijnlijk zullen de meeste geen eens kinderen hebben.
quote:nettel schreef op 02 mei 2012 @ 21:51:

[...]

Ze heeft haar kind 8 mnd in haar bed laten slapen..Wat had ze dan moeten doen? Lekker hardvochtig in het bedje smijten en zeggen dat ie z'n kop moet houden. Ik weet niet of je moeder bent, maar een goede moeder zorgt er voor dat haar kind geen angst meer heeft, op welke wijze dan ook.
quote:nettel schreef op 02 mei 2012 @ 21:51:

[...]

Ze heeft haar kind 8 mnd in haar bed laten slapen..Huh? Wat voor punt mis ik nu? Mag dat niet omdat dat gevaarlijk is? Of...(serieuze vraag, niet sarcastisch)
Iemand die oprecht goed wil doen en dus wil helpen met de gave die hij/zij zegt te hebben vraagt geen geld.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
De oplossing vind je in een opvoedboek, niet bij zweverij

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven